بازدید و خرید، از بزرگ ترین بازار استانبول و جهان

کاپالی چارشی معنی کلمه بازار بزرگ استانبول می باشد که در یک مایلی غرب مسجد سلطان احمد می باشد و از بزرگترین مرکز خرید سرپوشیده در دنیاست. در این بازار محصولاتی چون فرش و قالی و پوشاک تا کارهای هنری و دستی و شطرنج به فروش می رسد. در این بازار به تعداد زیادی رستوران و کافه و مساجد زیادی وجود دارد.

بازار بزرگ استانبول به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای سرپوشیده جهان مساحتی بالغ بر ده ها هزار متر مربع دارد. این بازار به خاطر بزرگی و تعداد زیاد فروشگاه هایش جذابیت بسیار زیادی دارد. ولی در عین حال خرید از بازار بزرگ استانبول به خاطر همین متعدد بودن فروشگاه ها و تنوع اجناسی که دارد، کمی سخت و پیچیده و حتی گاهی گیج کننده است! به همین خاطر اکثر مسافران با بازدید از بازار بزرگ استانبول با یک چالش بزرگ رو به رو می شوند که خریدهایشان را از کدام فروشگاه انجام دهند و همین عدم اطلاع باعث می شود که زمان زیادی از اقامتشان در تور استانبول نوروز 99 به گشت و گذار در فروشگاه های بازار بزرگ استانبول اختصاص پیدا کند. به همین دلیل ما بهترین فروشگاه های بازار بزرگ استانبول را برایتان پیدا کرده ایم و به شما می گوییم که برای خرید هر نوع جنسی به کدام فروشگاه در بازار بزرگ استانبول مراجعه کنید و به این ترتیب بهترین خرید ممکن را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

20

بازدید و گشت و گذار از بازار هفتگی آنتالیا

شهر رنگارنگ و جذاب آنتالیا در کشور زیبای ترکیه بین مردم سراسر جهان یکی از مقاصد محبوب برای داشتن یک مسافرت دل انگیز است. خط ساحلی زیبا، شن های طلایی و رویایی، معماری رومی جذاب و آثار باستانی تاریخی بسیار ارزشمند، مراکز خرید، آنتالیا را به قدری جذاب کرده است که هر مسافری را با هر طبع و سلیقه ای خشنود و راضی می کند. آنتالیا آنقدر جذابیت های مختلف و متنوع دارد که ممکن است شما هم برای انتخاب برنامه سفرتان در تورهای  آنتالیا نوروز 99 کمی گیج شوید! می توانید در سفر آنتالیا قسمتی از وقت خود را به خرید اختصاص دهید. از مراکز خرید آنتالیا، بازارهای هفتگی آنتالیا ست. بازار هفتگی آنتالیا یکی از جاهایی است که میتوان بیشتر با عادات غذایی مردم ترکیه آشنا شد. این بازارها معمولا در روزهای مختلف هفته و در مکانهای متفاوتی از شهر آنتالیا ترکیه برپا می شوند که گاهی تخفیفهای خوبی روی اجناسشان میدهند.

 پنج شنبه بازار خیابان روبروی هتل فالز بنام Tarik akiltopu خیابان حامدیه hamidiye،  چهارشنبه بازار تقاطع خیابان شارامپول sarampol و Sukullu که یک پارکینگ بزرگ دو طبقه متعلق به شهرداری است که گاه گاهی بازار هفتگی در آن برپا میشود. چهارشنبه بازار تقاطع خیابان شارامپول sarampol و Sukullu،  شنبه بازار خیابان Tekelioglu در حوالی کوچه های  1939 و 1941، سه شنبه بازار خیابان لارا مابین خیابانهای metin  و lara در حوالی کوچه1470.

21

خرید و گشت و گذار در بازار محبوب خرید کوش آداسی

اگر خرید یکی از علایق شماست و یکی از دلایلتان برای سفر به ترکیه، خرید است؛ بهتر است که قبل از سفر به کوش آداسی با بهترین مراکز خرید کوش آداسی آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید در مدت زمان اقامتتان در تورهای کوش آداسی نوروز 99 و بازدید از این شهر، خرید خود را به صورت تمام و کمال انجام دهید و مطابق نیازهای خود، به فروشگاه ها و مراکز خرید مناسب در کوش آداسی سر بزنید.

بازار کوش آداسی به عنوان یکی از محبوب ترین مراکز خرید کوش آداسی برای توریستان شناخته می شود. این بازار ردیف های مختلفی دارد که در بعضی از آن ها انواع لباس مثل لباس های با کیفیت چرمی فروخته می شود. یک سری لباس تابستانی ارزان، لباس شنا و لباس های محلی نیز در این بازار فروخته می شود. یک سری ردیف خوراکی نیز در بازار کوش اداسی وجود دارد که در آن ها می توانید انوا ادویه ترکی، انواع شیرینی، میوه های تازه و خشک شده و همین طور خوراکی های ترکی را که در هیچ سوپرمارکتی نظیرشان پیدا نمی شود را خریداری کنید.

22