اجاره روزانه سوئیت در اصفهان، کاشان و شیراز با میهمان شو

اصفهان و شیراز از ایام قدیم مهد گردشگری ایران بوده اند و سالانه میلیون ها گردشگر از اقصی نقاط کشور و دنیا به قصد سفر به این شهر ها فرسنگ ها مسافت را با ماشین شخصی، هواپیما و سایر وسایل نقلیه طی می کنند. وجود قدمت تاریخی بالای این شهر ها و نقش انها در فرهنگ، هنر و ادب مردم ایران باعث شهرت آنها در تمام دنیا شده است.

در کنار سفر به این شهرها یکی از مهمترین چالش ها مخصوصا در ایام پیک سال همانند عید نوروز و تعطیلات رسمی و اخر هفته ها تکمیل ظرفیت بسیاری از اقامتگاه های رسمی همانند هتل ها می باشد، اما در سال های اخیر اقامتگاه های سنتی، خانه های بوم گردی و سوئیت، ویلا و آپارتمان های مبله برای اجاره روزانه نیز به لیست امکان قابل سکونت در طول سفر اضافه شده اند که میتوان از آنها استفاده کرد اما در این میان باید مراقب بود محل اقامت را از کجا رزرو میکنید، در سال های اخیر با هجوم گردشگران بسیاری از افراد اقدام به کلاهبرداری نموده و از این فرصت سو استفاده میکنند. بنابراین بهتر است از مراکز معتبر همانند سایت های دارای کلیه مجوزه های لازم از سازمان صمت و اتحادیه کشوری کسی و کارهای مجازی اقدام به کرایه محل اقامت خود نمایید.

464824109_3651

شهر اصفهان در فاصله 448 کیلومتری تهران قرار گرفته تقریبا از سراسر کشور میتوان با وسایل نقلیه شخصی یا مسیر هوایی به این شهر رسید، وجود جاذبه های تاریخی همانند سی و سه پل، میدان نقش جهان، پل خواجو، بازار سنتی و سایر نقاط دیدنی بهانه بسیار خوبی برای سفر به این شهر خواهد بود، برای اجاره سوئیت در اصفهان و یا اطراف ان و یا اجاره اقامتگاه های سنتی همچون امارت های مختلف با محیطی بسیار جذاب میتوان بصورت کاملا انلاین از طریق اینترنت و با یک تلفن همراه شخصی تمامی مراحل انتخاب، مقایسه و رزرو را انجام داد، برای این کار میتوانید به سایت میهمان شو با آدرس mihmansho.com مراجعه کنید و با انتخاب شهر اصفهان و مشخص کردن تاریخ ورود و خروج خود یا بازه قیمتی همچون لوکس، مناسب و اقتصادی لیست سوئیت ها، ویلا ها، اقامتگاه های سنتی، امارت های زیبا و اپارتمان های مبله را مشاهده کنید و پس از بررسی دقیق بصورت روزانه اجاره کنید. هم اکنون میهمان شو بیش از 100 انتخاب در این شهر از رنج قیمتی 30 هزار تومان به عنوان ارزان ترین تا 600 هزار تومان برای شما فراهم می کند و در شهر های اطراف اصفهان نیز به عنوان مثال بیش از 50 مورد برای اجاره سوئیت در کاشان دارد.

464923969_3692

شهر شیراز نیز در فاصله 935 کیلومتر بوده و به دلیل قدمت تاریخی بالای خود و شهرت ان در ادب پارسی به شهر حافظ و سعدی معروف است و از مهمترین جاذبه های آن به مرقد حافظ (حافظیه) ، مرقد سعدی (سعدیه) و باغ های زیبا و تاریخی آن همانند باغ گلشن و نارنجستان قوام میتوان اشاره نمود. در این شهر نیز صدها امارت ها، خانه های سنتی و سوئیت های مبله بسیاری در سایت میهمان شو از حداقل قیمت شبی 50 هزار تومان تا شبی یک میلیون برای ویلاهای شیک برای اجاره آنلاین وجود دارد که میتوان با مراجه به اجاره سوئیت در شیراز آنها را مشاهده کنید.

سایت میهمان شو در بیش از 280 شهر ایران همانند شیراز، اصفهان، تهران، مشهد، کیش، قشم، تبریز و ... حدود 4000 ویلا، سوییت و آپارتمان مبله دارد و با داشتن یک مرکز تماس و تیم پشتیبانی همه روزه از ساعت 9 الی 24 پاسخگوی تمام سوالات میهمانان می باشد. همچنین این سایت تمامی پرداخت های میهمانان را گارانتی می کند و میهمانان میتوانند از دریافت کلید محل اقامت خود اطمینان داشته باشند. در این سایت امکان مشاهده لیست املاک به همراه قیمت در رزوهای مختلف، اطلاعات کامل ملک به همراه توضیحات، محل ملک روی نقشه، تصاویر کامل از محل اقامت فراهم می باشد و با راه اندازی بخش نظرات کاربران امکان مشاهده نظرات سایر میهمانانی که در یک ملک چند روزی را سپری کرده اند قابل رویت می باشد.

از دیگر ویژگی های این سایت به تخفیفات مختلفی است که در بازه های زمانی مختلف به میهمانان خود میدهد و با داشتن گارانتی قیمت میتوانید اطمینان پیدا کنید در صورتی که ملکی با قیمتی کمتر در سایت مشابه باشد میهمان شو جریمه 5% به شما پرداخت خواهد نمود. بنابراین تمامی ملک ها در این سایت از نظر قیمتی گارانتی هستند و میتوانید با خیال آسوده ارزانترین و مناسب ترین ملک ها را رزرو کنید.

سایت میهمان شو در  شبکه های اجتماعی نیز فعال است و با داشتن بیش از یکصد هزار کاربر فعال در  اینستاگرام سعی می کند میهمانان خود را در جریان جدیدترین اخبار، اطلاعایه ها و تخفیفات برساند. میهمان شو در قالب یک استارتاپ گردشگری شروع به فعالیت نموده و در طی یکسال اخیر با رشد 700 درصدی نشان داده در ارایه خدمات انلاین گردشگری موفق عمل نموده است و با داشتن بخش تحقیق و توسعه و دغدغه های میهمانان در طول سفر را به حداقل برساند.