باید ها و نباید های شهر استانبول، چطور سفری آرام در استانبول داشته باشیم؟

تور ارزان استانبول سفری لذت بخش و مقرون به صرفه برای دیدن و لذت بردن از جاذبه های گردشگری خاص و پر طرفداراست. استانبول، این شهر مدرن و اما تاریخی به دلیل مناظر منحصر به فردی که در خود پنهان کرده سومین شهر توریستی دنیاست، پس وجود توراستانبول در لیست محبوب ترین تور های گردشگری بی دلیل نیست. استانبول که مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه بوده و هست در سالهای اخیر پیشرفت بسیاری درصنعت نساجی و پوشاک ترکیه داشته و این عمرعلاوه بر جاذبه های گردشگری ترکیه مزید بر علت شده تا هرساله شاهده افزایش تعداد توریستان در این شهر باشیم. سفر با تور استانبول می تواند تلفیقی از یک سفری به یاد ماندنی و خریدی باور نکردنی از انواع لباس ها در بزرگترین مراکز خرید ترکیه باشید. همانطور که میدانید بسیاری از بزرگترین مراکز خرید اروپا در استانبول در منطقه شیشلی و بشیکتاش قرار دارند که ارائه کننده با کیفیت ترین پوشاک مطابق با آخرین مدهای روز با کمترین قیمت هستند.

در صفحه تور استانبول لیستی کامل از معروف ترین مراکز خرید استانبول و پربازدیدترین مکان های توریستی و پر بازدید استانبول را به همراه آدرس و عکس برای شما فراهم کرده ایم تا سفر و خریدی فراموش نشدنی را در استانبول تجربه کنید.

فلایتیو همواره بهترین قیمت را برای رزرو هتل به شما ارایه می دهد. پس همین امروز برای سفر به استانبول برنامه ریزی کنید.

اختلاف ساعتی رسمی تهران با استانبول :

یکی از مواردی که در هنگام سفر باید توجه کرد، اختلاف ساعتی مبدا و مقصد است. ساعت رسمی تهران یک ساعت و نیم با استانبول اختلاف دارد یعنی ساعت رسمی استانبول یک و نیم ساعت از تهران عقب تر می باشد.

بهترین و مناسب ترین زمان سفر به استانبول:

اگرچه تور گردشگری استانبول در هر فصلی دارای جذابیت های خاص، مناظر طبیعی چشم‌نواز و فستیوال های بین المللی جذاب است، اما بهترین زمان برای سفر به استانبول ترکیه در فصل بهار از ماه فروردین تا خرداد ماه و در فصل پاییز از اواخر شهریور ماه تا آبان ماه است. این دوران بهترین وقت برای سفر به استانبول است چرا که در این فصول آب و هوای استانبول معتدل و برای گشت‌وگذار و خوش‌گذرانی در مکان های دیدنی استانبول مناسب است.