بلیط هواپیما را از منزل و یا محل کار بخرید

گشت و گذار و شناخت مناطق ناشناخته ایران همیشه جز رویاهای کودکی بسیاری از ما بوده است. اگر این رویا با پرواز نیز درآمیخته می شد، ذوق دو چندانی را در دل کودکی مان می انداخت. امروزه با روی کار آمدن شرکت های هواپیمایی گوناگون این رویاها به واقعیت پیوسته است. فرقی نمی کند به کدام منطقه از کشور می خواهید سفر کنید و از چه منظره و منطقه ای دیدن کنید، گستردگی شرکت های هواپیمایی به قدری زیاد است که بیشتر مناطق ایران را در بر می گیرد. برای دستیابی آسان به این رویا یک امر دیگر با شرکت های هواپیمایی دست به دست شده است، آن هم اینترنت است. با به کارگیری اینترنت توسط شرکت های هواپیمایی دسترسی به تهیه بلیط هواپیما به مثال آب خوردن راحت شده است.

مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

خرید اینترنتی بلیط هواپیما همواره مزیت هایی را با خود به همراه داشته است که متقاضیان در خرید حضوری از آن بهره مند نمی باشند.

استرداد آنی

از دیگر مزایای اینترنتی خرید اینترنتی بلیط هواپیما استرداد آنی بلیط در طول شبانه روز است. خریدار بلیط می تواند در هر ساعت در شبانه روز و به هر علتی بلیط خریداری شده را به صورت آنلاین کنسل نماید. البته ناگفته نماند، هزینه جریمه کنسلی با توجه به قوانین و استانداردهای هواپیمایی از مبلغ کلی بلیط کسر خواهد شد.

قیاس قیمت و امکانات

یکی از مزیت هایی که زمان کمتری را از متقاضی بلیط هواپیما می گیرد، امکان مقایسه قیمت ها و امکانات مختلف هواپیما می باشد. در خرید اینترنتی این شرایط برای متقاضیان فراهم است تا بهترین گزینه را با توجه به هزینه های در نظر گرفته شده برای سفرهای پیش رو را انتخاب نمایند. با استفاده از این مزیت خرید آنلاین هزینه های سفر را به خوبی نظارت نمود و با توجه به نیاز سفر خرید بلیط هواپیما را به سرانجام رساند.

خرید زمان

در خرید اینترنتی بلیط متقاضی می تواند در محل زندگی خود به فعالیت های روزمره خود رسیدگی نماید و در عرض چند دقیقه بلیط مورد نظر را با مراجعه به یکی از سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما مانند تیک بان تهیه نماید. دیگر لزومی ندارد، ترافیک را تحمل کند یا وقت بسیار زیادی را صرف نماید.

2

استفاده از خدمات 24 ساعته

از دیگر نکات کاربردی خرید اینترنتی بلیط هواپیما، بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری استفاده از خدمات 24 ساعته است. متقاضی بلیط در هر ساعت از شبانه روز، هنگام رزرو بلیط هواپیما به مشکل بر بخورد، می تواند با ارتباط برقرار کردن با تیم پشتیبانی مشکل خود را در میان گذاشته و رفع نماید.

چرا تیک بان؟

معتبرترین سایت خرید بلیط هواپیما تیک بان https://tikban.com با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده فعالیت های مربوط به حمل و نقل در سفرهای داخلی و خارجی را تحت پوشش قرار می دهد. این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.