پربازدیدترین اخبار سیاسی هفته در شهرخبر

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرخبر، تصویر یکی از جلسه‌های مذاکره هیات‌های ایرانی و ژاپنی مورد استقبال چشمگیر کاربران قرار گرفته و رکورد پربازدیدترین خبر سیاسی هفته را به دست آورده است.

در این تصویر که با تیتر «عکسی که حسابی جنجالی شده است» در رسانه‌ها منتشر شد، در مقابل هیات ژاپنی حجم قابل توجهی کاغذ است که به نظر اوراق اداری و مستندات می‌رسد اما در مقابل هیات ایرانی هیچ چیزی وجود ندارد.

علاوه بر این عکس، یک تصویر دیگر نیز توجه علاقمندان اخبار سیاسی را به خود جلب کرده بود. چهارمین خبر سیاسی پربازدید هفته قبل سایت شهر خبر به گزارش تصویری سایت همشهری‌آنلاین از سفر محمود احمدی‌نژاد به روستای مزداکتی مازندران بود که با تیتر «تصاویر احمدی‌نژاد؛ این بار روی یک وانت آبی در میان مردم» منتشر شده بود.

در میان 20 خبر از پربیننده ترین اخبار  سیاسی سایت شهر خبر در هفته گذشته، اخبار متعددی از سفر حسن روحانی، رئیس‌جمهوری به ژاپن و دیدار با شینزو آبه مشاهده می‌شود. اخبار مربوط به استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا و انتقاد دادستان کل کشور به وزیر ارتباطات در مورد تاخیر در قطع اینترنت نیز از دیگر اخبار پربازدید سیاسی هفته قبل سایت شهرخبر بود.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد.