تبلیغات گوگل و  ساخت اکانت گوگل ادوردز

یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید برای کسب و کار خود انجام دهید، تبلیغات گوگل است که مطمئنا می تواند کمک بسیاری برای پیشرفت کسب و کار و سایت شما باشد.

هنگامی که شما اقدام به ساخت اکانت گوگل ادوردز و شروع به تبلیغات در گوگل می کنید، می توانید در کمترین زمان ممکن سایت خود را به جایگاه اول گوگل برسانید و از این طریق درآمد بسیار زیادی کسب کنید.

 

1

آموزش تبلیغات در سایت گوگل

مزایای تبلیغات در گوگل

مبحث فروش و برندینگ در گوگل بسیار داغ است، زمانی که شما اقدام به تبلیغات در گوگل می کنید و تصمیم می گیرید جایگاه سایت خود را در صفحه اول گوگل تحکیم کنید، مطمئنا می توانید نام برند خود را در معرض دید میلیون ها نفر قرار دهید تا نام سایت و برند شما همیشه در یاد مشتری باقی بماند. برای تبدیل کردن نام تجاری خود به یک برند معتبر لازم است که مدت زمان قابل توجهی در صفحه اول گوگل باشید تا متقاضیان کالا یا خدمات شما با دیدن مداوم شما در صفحه اول گوگل نام شما را به عنوان ارائه دهنده کالا و خدمات به صورت حرف ای شناسایی کرده و به خاطر بسپرند.

پس از مقوله برندینگ که یکی از مزایای اصلی تبلیغات در گوگل است، می توان به رونق بیشتر کسب و کار اشاره کرد.

زمانی که شما اقدام به تبلیغات کلیکی در گوگل می کنید، کاربر با جستجو کردن یک کلمه کلیدی هدفمند که شما از قبل در پنل گوگل ادوردز خود تعیین کرده اید، نام سایت شما و صفحه آن محصول را به عنوان اولین نتیجه گوگل خواهد دید.

از آن جایی که مطمئنا اکثر خوانندگان این مقاله اطلاع دارند، کسانی که در گوگل اقدام به جستجوی یک مطلب می کنند، بر روی اولین لینکی که برای آن ها نمایان می شود، کلیک می کنند و دوست دارند آن سایت را مورد بررسی قرار دهند. درصد بسیار کمی از کاربران پس از جستجوی کلمات مورد نظر خود به صفحات بعدی نتایج گوگل خواهند رفت آن هم در صورتی که به مطلب مورد نظر خود در صفحه اول نتایج گوگل دست پیدا نکنند.

از این جهت، زمانی که سایت شما به صفحه اول گوگل می آید، می تواند برای شما بسیار سودآور باشد و در کمترین زمان ممکن فروشتان را چندین برابر بیشتر کند. برای اینکار باید اکانت گوگل ادوردز را شارژ کنید.

به این فکر کنید که نزدیک عید است و شما یک فروشگاه خرید و فروش لباس دارید و یا اینکه کالاهایی را به فروش می رسانید که مردم بسیار علاقمند به خرید آن ها هستند، در حال و هوای عید نیز، خریدهای اینترنتی به صورت گسترده افزایش پیدا می کند و شما می توانید از این موقعیت استفاده کنید تا سود بسیار کلانی به دست آورید.

زمانی که در فصول و یا رویدادهای ویژه، اقدام به تهیه پکیج های تبلیغات در گوگل می کنید، می توانید سود بسیار کلانی را به دست آورید و همچنین سایت شما طی یک شب، جایگاه یکِ گوگل را به دست می آورد.

مطمئنا کسانی که صاحب کسب و کار هستند، می خواهند سایت خود را در لینک اول گوگل مشاهده کنند. تبلیغات کلیکی گوگل به شما در این زمینه کمک بسیاری خواهد کرد.

2

مزایای تبلیغات در گوگل

گوگل ادوردز چیست؟

هنگامی که شما می خواهید در گوگل اقدام به تبلیغ کنید، باید با ایجاد یک اکانت گوگل ادوردز شروع کنید و سپس با هر کلمه کلیدی که دوست دارید، جایگاه 1 گوگل را به راحتی به دست آورید.

البته باید به این مسئله دقت داشته باشید که شما نمی توانید به راحتی اقدام به ایجاد اکانت گوگل ادوردز کنید و برای این کار نیاز است تا مراحلی نظیر احراز هویت و دور زدن تحریم های آمریکا را انجام دهید تا پس از آن بتوانید اکانت گوگل ادوردز داشته باشید.

البته نباید نگران این موضوعات باشید، زیرا کافی است تصمیم بگیرید در گوگل اقدام به تبلیغ کنید و پس از آن بسیاری از شرکت های معتبر در زمینه تبلیغات در گوگل آماده همکاری با شما خواهند بود.

پس از فعال شدن و شارژ اکانت ادوردز و سپس تایید تبلیغ شما توسط گوگل، زمانی که کاربر اقدام به جستجو در موتور جستجوگر گوگل می کند، با وارد کردن کلمه کلیدی تبلیغ شما، می تواند به اولین سایت دسترسی داشته باشد و آن سایت هم سایت شما خواهد بود و در نتیجه کاربر، می تواند تبدیل به یک مشتری دائم برای  شما شود و به این شکل شما در کمترین زمان ممکن همپای رقبای قوی و قدیمی خود در صفحه اول گوگل خواهید بود و با سرمایه گذاری در تبلیغات پر سود گوگل، سود قابل توجهی به دست خواهید آورد.

3