دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی بنام بی نام

آلبوم بی نام یا همان قمار باز با آهنگ سازی و صدای محسن چاوشی بلاخره منتشرشد. این هنرمند پیش از این آلبوم ابراهیم را منتشر کرده بود که پرفروش ترین آلبوم سال موزیک ایرانی بود.

اما چرا اسم آلبوم جدید محسن چاوشی قمار باز بود و بعدا به بی نام تعغییر کرد ؟

آهنگ قمارباز در آلبوم جدید چاوشی بیتی دارد از شعرهای مولانا با موضوع زیر

 ( خُنُک آن قماربازی که بِباخت آنچه بودَش / بنماند هیچَش الّا هوس قمار دیگر )

گرچه نام فعلی آلبوم به بی نام تعغیر کرده اما از چند ماه قبل قرار بود اسم این اثر قمار باز باشد که با اعلام خبرهای رسمی و غیر رسمی اینستاگرام محسن چاوشی اسم آن به بی نام تبدیل شد .

آلبوم بی نام چند آهنگ دارد ؟

مجموعه حاضر که دهمین و جدیدترین اثر موسیقی منتشرشده از این هنرمند است ، شامل یازده آهنگ باکلام است که در آنها از سروده‌های ترانه‌سرایانی مثل مولانا، سعدی، وحشی بافقی و فصیح الزمان شیرازی استفاده شده است.

آهنگ ساز آلبوم بی نام چه کسی است ؟

آهنگسازی قطعات آلبوم بینام ، بر عهده محسن چاوشی بوده است.اما در استفاده از سازهای مختلف آلبوم از عادل روحنواز و محسن شریفیان و سید محمد کاظمی جاسمی به عنوان نوازنده نیز استفاده شده است .

اسم آهنگ های آلبوم بی نام محسن چاوشی چیست ؟

از فهرست آهنگ های آلبوم بی نام چاوشی قند منی ، گنجشگ پریده ، برسلطان ، چنگ ، راز، عقل و خرد ، زاهد ، بازآمدم ، من ندانستم ، قوم به حج رفته ، و آهنگ قمارباز محسن چاوشی اشاره کرد .

شعر قند منی محسن چاوشی ( یکی از سه آهنگ شاد و در سبک دنس آلبوم بی نام ) :

جان منی جان منی جان من آن منی آن منی آن من شاه منی لایق سودای من قند منی لایق دندان من قند منی...نور منی باش در این چشم من چشم من و چشمه حیوان من گل چو تو را دید به سوسن بگفت سرو من آمد به گلستان من قند منی

دانلود قانونی آلبوم بی نام رو از کجا دریافت کنیم ؟

به گزارش خبرگزاری ایلنا آلبوم بی نام دوم دی‌ماه در سایت زیر منتشر شد و قابل ذکر است علاقمندان می‌توانند نسخه اورجینال و با کیفیت این اثر را از سایت زیر همین حالا تهیه نمایند.

 دانلود آلبوم بی نام با کیفیت عالی اینجا کلیک کنید.

 

دانلود آلبوم ابراهیم محسن چاوشی اینجا کلیک کنید.