دیگه وقتشه مدیر عامل بشی!!

همه دوست دارند مدیر عامل باشند. همه دوست دارند آقایی کنند و برای خودشون برو و بیایی داشته باشند. اما فقط عده کمی هستند که جرات دارند مدیرعامل بشند. تا حالا شده از یک مدیر عامل بپرسیم چی شد که مدیر عامل شدی؟ کاری به اونهایی که با رابطه مدیر عامل شدند نداریم. اما واقعا هزاران شرکت توی همین ایران خودمون هست که مدیرعامل های خود ساخته داره.

اینها کسایی بودند که یه جایی تصمیم گرفتند که موفق باشند و کسب و کار خودشون را داشته باشند.  واقعیت اینه که رویکرد جامعه ای که داخلش داریم زندگی می کنیم در حال تغییره. تخصصی سازی و چابک سازی فعالیت ها و فرایند ها اهمیت زیادی پیدا کرده و میشه گفت همه شرکت ها به تخصص ها و دانش های مختلف نیاز پیدا کردند. همه دوست دارند که در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرند و کمترین مسئولیت را هم داشته باشند. باور ندارید می تونید یه تحقیق ساده انجام بدید.

این خواسته باعث به وجود آمدن تعداد زیادی کسب و کارهای جانبی، کوچک و البته سود ده شده است. کسب و کارهایی که البته قانونی هستند و کاملا مورد اعتماد شرکت های بزرگ و حتی دولت قرار گرفتند و با وجود اینکه خیلی بزرگ نیستند اما پروژه های بزرگ و ارزشمندی را در دست دارند.

اگر توی خودتون قابلیت هایی سراغ دارید و تخصص های خاصی دارید به راحتی می تونید شما هم به یکی از این کسب و کارها تبدیل بشید و سود زیادی به دست بیارید. باور کنید هیچ کس بیش از یک حقوق ماهیانه برای تخصص شما در شرکت های دیگه ارزش قائل نیست.

برای این کار کافیه با یکی تا چند تا از دوستانت، توافق کنید و درحوزه تخصصی خودتون اقدام به ثبت شرکت بکنید. اگر شرکت ثبت کنی مدیر عامل هم میشی...

خوب مدیرعامل شدن شوخی نیست. تصور کنید که برای عقد یک قرارداد با مدیر یک شرکت قرار ملاقات دارید. اگر از طرف یه فرد معمولی صحبت کنید بهتره یا اینکه از طرف یک مدیر عامل صحبت کنید. دقیقا این نقطه کانونی تفاوت کسب و کارهای معمولی با کسب و کارهای حقوقی و معتبره. در واقع وقتی عده ای با هم ثبت شرکت می کنند، برای خودشون اعتبار می خرند. اعتباری که فقط به زبان نیست. ثبت شرکت نگاه شرکت ها  و اشخاص ثالث را به شما تغییر می ده و در واقع به شما یک اعتبار کاملا قانونی می ده که این اعتبار در عقد قرارداد و شناخت بیشتر به شما کمک می کنه.

با ثبت شرکت رویکرد حقوقی خواهید داشت و کارها به صورت تیمی و در سرعت و با تخصص بالاتر توسط شما انجام میشه. اگر نتونید تعهدات خودتون را انجام بدید شرکت ها و مشتریان می تونند پیگیر مطالبات خودشون باشند و طرفشون را می شناسند و همین دقیقا اون چیزی که احساس امنیت در مشتری ایجاد می کنه و باعث فروش بیشتر برای شما می شه.

برای موفقیت شرکت چه کنیم؟

یکی از عواملی که جلوی رشد و توسعه شرکت ها را می گیره ، بخصوص اگر شرکت نو پا باشه و یا تازه اقدام به ثبت شرکت کرده باشه و نهایتا بسیاری از افراد را نا امید می کنه ، اینه که نمی دونند چطور باید شناخته شده و اعتبار خودشون را بیشتر کنند. برای اینکه متوجه قدرت شرکت های توسعه یافته در جهان و یا همین ایران بشین کافیه یه نگاهی به داشته های اون شرکت ها داشته باشید.

تمامی این شرکت ها در یک نکته توافق یا اشتراک دارند و اون هم برند سازی است. این شرکت ها با ثبت یک برند یا حتی ثبت چندین برند، روی اون برند سرمایه گذاری کردند و از طریق اون شناخته شده اند. تصور اینکه برند یک تصویر ساده است را از ذهنتون پاک کنید. شما با ثبت برند به محصولاتتون هویت می دید و باعث میشین که مشتریان محصولات شما را شناسنامه دار بدونند. ثبت برند به شما کمک می کنه که راحت تر محصولات بعدی و جدیدترتون را توی بازار به فروش برسونید زیرا به خوبی شناخته شده اید و مشتریان شما با این تصویر شما را شناخته اند.

راه دیگه موفقیت در بین شرکت های بزرگ این بوده که خودشون را محدود به فعالیت در یک کشور نکرده اند. تمامی شرکت های بزرگ دنیا از یه جایی شروع به صادرات محصولات خودشون کردند.

ایران کشور ثروتمندیه و انواع منابع طبیعی و مواد اولیه را در دل خودش جای داده.  انواع محصولات کشاورزی ایران در دنیا هنوز شناخته شده نیستند و بسیاری از محصولات و تولیدات ایرانی ها به این دلیل در دنیا فروش کمی دارند که به خوبی معرفی نمیشن.

اگر به تولیدات خودتون باور دارید ، هزینه اش گرفتن یک کارت بازرگانی است. کارت بازرگانی مجوزیه که به شما اجاره می ده محصولاتتون را صادر کنید و حتی مواد اولیه ای اگر نیاز دارید وارد کنید. بدون اخذ کارت بازرگانی نمی تونید محصولاتتون را به جهان معرفی کنید. بازار بزرگ چین، روسیه و هند که به تنهایی حدود یک سوم جمعیت جهان را تشکیل میده منتظر کالا ، محصولات، خدمات و تخصص شما است و این باور کردنی نیست که بدونید تنها با دریافت کارت بازرگانی می تونید این بازار بزرگ را در اختیار داشته باشید.

حالا اگر به خودت باور داری، ما توی موسسه حقوقی ویونا به شما کمک می کنیم که به این خواسته ها برسید. وکلای حرفه ای ما توی موسسه حقوقی ویونا از همان ابتدا دست شما را خواهند گرفت تا ایده شما به ثمر برسه.

هر کاری لازمه انجام می دیم که شما نه تنها مدیر عامل بشی بلکه به راحتی با ثبت شرکت اعتبار به دست بیاری، با ثب برند شناخته بشی و با اخذ کارت بازرگانی صادرات داشته باشی و در عرض چند سال به تمامی هدف های بزرگ و رویاییت برسی. ویونا مرکز ایده پردازی و رویا پردازی نیست، ما در ویونا ایده ها و رویاها را به واقعیت تبدیل می کنیم. فقط کافیه یک تماس بگیرید.