پربازدیدترین اخبار ورزشی هفته در سایت شهرخبر

سوژه داغ هفته گذشته فضای رسانه‌ای ورزشی و حتی غیرورزشی، جدال مدیران تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و مسئولان کنفدراسیون فوتبال این قاره بود. با توجه به اخباری که در مورد لغو میزبانی 4 نماینده ایران منتشر شده بود، بسیاری از فوتبال‌دوستان، به خصوص هواداران این چهار تیم با نگرانی این موضوع جنجالی را دنبال می‌کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرخبر، این سوژه داغ چندین موج خبری پیاپی داشت. اولین موج با انتشار خبر لغو میزبانی تیم‌های ایرانی و صدور بیانیه رسمی فدراسیون فوتبال ایران بلند شد. به دنبال این بیانیه، واکنش‌های تند مدیران عامل باشگاه‌ها مورد توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

موج دوم بلافاصله با اعلام موضع مدیران 4 باشگاه ایرانی مبنی بر تهدید به کناره‌گیری از مسابقات ایجاد شد. در این میان، به دلیل حساسیت موضوع بسیاری از سایت‌های خبری و ورزش سه  بخش‌هایی از ویدئوهای مربوط به مصاحبه مدیران عامل این باشگاه‌ها با بخش‌های مختلف خبری تلویزیون را منتشر کردند. در این موج، مباحث حقوقی و پیامدهای آتی کناره‌گیری از مسابقات نیز توسط کارشناسان حقوقی مطرح شد که داغ شدن بیشتر موضوع به دنبال داشت.

البته در این میان واکنش اشخاصی مانند رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، عباس عراقچی، معاون وزیر امورخارجه، توییت علی ربیعی، سخنگوی دولت و همچنین واکنش رسانه‌های عربی، به خصوص رسانه‌های عربستان سعودی به این موضوع نیز مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

با سفر مدیران باشگاه‌های ایرانی به مالزی و گفتگو با مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا، موج سوم این سوژه خبری بلند شد و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها و اخبار جدید  که از مقر ای‌اف‌سی مخابره می‌شد، به سرعت به صدر اخبار پربازدید ورزشی هفته در سایت شهرخبر آمد. در نهایت با توافقی که چهار باشگاه ایرانی با کمیته مسابقات کردند، این موضوع از تب و تاب رسانه‌ای خود افتاد و استقلال و شهر خودرو در مرحله حذفی پذیرفتند که بازی‌های اول خود را در زمین بی‌طرف برگزار کنند.

روابط‌عمومی سایت شهر خبر پیش‌بینی می‌کند با توجه به اینکه استقلال تهران و شهرخودرو مشهد باید امروز (شنبه 5 بهمن) در امارات به مصاف حریفان خود از کویت و بحرین بروند، به احتمال زیاد پس از پایان این بازی‌ها و با توجه به نتیجه حاصله، موج دیگری از واکنش ایرانی‌ها به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا شکل می‌گیرد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد.

 

انتهای پیام