کرونا در شهرخبر

به گزارش روابط عمومی شهرخبر، بسیاری از کاربران شهرخبر نیز به دنبال دستیابی به آخرین خبر در مورد این ویروس جدید به جستجو در سایت پرداختند. یکی از پربازدیدترین مطالبی که در روزهای گذشته توجه کاربران را به خود جلب کرده، ویدئوی دلهره‌آوری است که قربانیان چینی را نشان می‌دهد. ویدئوی دیگری که شهر ووهان چین را در حالت قرنطینه نمایش می‌دهد نیز بارها در سایت شهرخبر مورد بازدید قرار گرفت. سومین ویدئوی پربازدید مرتبط با ویروس کرونا در شهرخبر، به بررسی وضعیت سلامت مسافران ورودی از مقصد چین به فرودگاه امام خمینی (ره) مربوط بود.

تاثیر این ویروس بر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، و همچنین واکنش بازارهای جهانی به این ویروس از جمله پربازدیدترین اخبار مرتبط با کرونا در سایت شهرخبر بودند. اخبار و نقشه‌هایی که حوزه انتشار قطعی و احتمالی ویروس کرونا در کشورهای مختلف را نشان می‌دهند، نیز توسط کاربران شهرخبر به دفعات دیده شد و به سرعت به صدر جدول پربازدیدها رسید.

یکی از پربازدیدترین اخبار ایران از این ویروس خطرناک به گزارش وزارت بهداشت به مجلس درباره اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ورود کرونا به ایران مربوط بود. در این خبر نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در کشور گزارش نشده است، گفت: این ویروس با تغییرات ژنوتیپ تغییر یافته شناسایی شده و تیپ جدیدی از ویروس است و مراحل درمان آن قابل شناسایی نیست.

دسته دیگری از اخبار مرتبط با کرونا که به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفت، شامل مجموعه‌ای از توصیه‌های بهداشتی و ایمنی برای مقابله و پیشگیری و همچنین نشانه‌های ابتلا به این ویروس بودند.

کرونا، ویروس تازه‌ای است که اخیرا در منطقه‌ ووهان چین ظاهر شده و در حال شیوع به سایر کشورهای جهان است. این ویروس تا لحظه تنظیم این مطلب جان 56 نفر را گرفته است.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد.

           

انتهای پیام