سامانه اجاره ماشین اتولی ماشین

امروزه تردد یکی از چالش‌های اساسی در شهرهای بزرگ محسوب می‌شود و درنبود وسایل حمل و نقل عمومی، ماشین‌های شخصی بیش از بیش برای تردد استفاده می‌شوند. اجاره ماشین نیز به عنوان راه‌حلی برای تردد و رفت و آمد به عنوان پدیده‌ای جدید در صنعت حمل و نقل، درحال به دست آوردن جایگاه خود است.

اتولی سامانه رزرواسیون خودرو، به عنوان پل ارتباطی بین اجاره‌دهنده و اجاره‌گیرنده عمل می‌کند و با فراهم آوردن فضای کاربری برای هر دو طرف روند اجاره دادن و اجاره گرفتن خودرو را آسان می‌کند. درواقع با اجاره ماشین از سامانه otoli می‌توانید با دسترسی آسان، خودروی مورد نظر خود را با قبول شرایط مشخص در اختیار داشته باشید.
اتولی سیستم آنلاین اجاره خودرو است که با حفظ حریم خصوصی، بین اجاره‌دهنده و اجاره‌گیرنده ارتباط برقرار می‌کند و به هر دو طرف این امکان را می‌دهد تا باتوجه به شرایط مورد نظر، خودرو خود را اجاره دهند تا از آن کسب درآمد کنند و یا هر مدل خودرویی را که می‌خواهند در تاریخ مدنظرشان به اجاره خود درآورند.

ثبت نام در سامانه اتولی رایگان است و تنها با ثبت مشخصات اولیه نهایی می شود. به عنوان اجاره دهنده خودرو در اتولی، پس از ثبت حساب کاربری شخصی، بر اساس فیلدهای موجود اطلاعات دقیق و درستی از وسیله نقلیه خود در سامانه وارد کنید و درمرحله آخر تصاویر با کیفیتی از خودروی شخصی خود به اشتراک بگذارید. هرچقدر دقت بیش‌تری در انتخاب تصاویر داشته باشید، اکانت پربازدیدتری خواهید داشت. تعیین قیمت و شرایط اجاره با اجاره‌دهنده است و مدت زمان اجاره به صورت توافقی با اجاره‌گیرنده صورت می‌گیرد. علاوه بر موارد فوق، اتولی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در مدت زمان اجاره، خودروی خود را تحت پوشش بیمه‌ای مناسب قرار دهید و خسارت‌های احتمالی را جبران کنید. بدیهی است پرداخت هزینه بیمه در مدت زمان اجاره برعهده اجاره‌گیرنده است.

اتولی همچنین برای اجاره‌گیرندگان شرایط ایده‌آلی را فراهم ساخته است. شما به عنوان اجاره‌گیرنده با عضویت در سامانه اتولی امکان دسترسی به لیست ماشین‌های موجود را دارید که براساس شهر، تاریخ انتخابی، مدل و قیمت متفاوت است. وظیفه شما به عنوان اجاره‌گیرنده حفظ امنیت سرنشینان و خودرو است. در اتولی تمام ماشین‌ها با پوشش بیمه‌ای مناسب اجاره داده می‌شوند و شما می‌توانید بیمه مناسبی برای مدت زمان اجاره انتخاب کنید.

اجاره ماشین در تهران دارای مزایای دوجانبه برای اجارهدهنده و اجارهگیرنده است. از آنجایی که تردد در شهرهای بزرگ و پرجمعیت مانند تهران به کمک وسایل حمل و نقل عمومی نیازمند صرف زمان زیادی برای رسیدن به مقصد است و همچنین ترافیک خود عامل مهمی در اتلاف وقت است، ماشین شخصی در بسیاری موارد میتواند راهگشای مناسبی باشد. از طرفی اجاره ماشین باعث میشود تا نگرانی بابت هزینههای تعمیر و نگهداری، پرداخت بیمه ودیگر هزینه های جانبی وجود نداشته باشد و با خیالی راحت برای چند ساعت تا چند روز رانندگی کنید.

اتولی به اجاره‌دهندگان خودرو کمک می‌کند تا از ماشین خود کسب درآمد کنند. کسب درآمد روزانه یا ماهانه می‌تواند باشد، که براساس مدت زمان اجاره تعیین می‌شود. پس از آن که اطلاعات دقیقی از خودروی خود در اتولی ثبت کردید، با انتخاب عکس‌های مناسب شانس اجاره خودرو را افزایش دهید. درواقع هر چقدر اطلاعات کامل‌تر، دقیق‌تر و به روزتر باشد و تصاویر با کیفیت‌تری انتخاب کنید، شانس کسب درآمد بیش‌تری دارید.

تنوع خودروهای ثبت شده در اتولی قابل توجه است و شما با طیف وسیعی از انتخاب خودرو روبرو هستید. ماشین‌های لوکس، کلاسیک، شاسی‌بلند و دنده‌ای در مدل‌ها و قیمت‌های مختلف را می‌توانید اجاره کنید. تنها کافی است که متناسب با بودجه و هدف خود از اجاره، ماشینی را از سامانه رزرواسیون اتولی انتخاب کنید و با اجاره‌دهنده ارتباط برقرار کنید.

اجاره 206 یکی از خودروهای پرطرفدار در میان ایرانیان است و اتولی نیز این خودرو را در لیست خودروهای ثبت شده برای اجاره دارد. اگر برای یک روز شهری قصد تردد در جاهای پرترافیک و شلوغ را دارید، پژو 206 هاچبک خودروی مناسبی است. پژو 206 نه تنها از لحاظ ظاهر، جذاب، زیبا و فریبنده است، بلکه به دلیل داشتن ابعادی کوچک، سرعت بالا و داشتن فضای کافی تا 4 نفر سرنشین، خودروی مناسبی برای تردد در فضاهای پرترافیک است. ابعاد کوچک پژو 206 نیز یکی از برترین مزیت‌های آن است که تا حدود زیادی مشکل پارک این خودرو را در مکان‌های پرتردد برطرف کرده است.

اجاره ماشین از سامانه اتولی به شما این امکان را می‌دهد تا برای زمان خود اجاره کنید. تصور کنید برای یک قرار کاری مهم از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کردید، با اجاره ماشین مناسب نه تنها نگرانی بابت دیر رسیدن به محل قرار خود نخواهید داشت، بلکه بعد از اتمام قرار کاری نیازی به اتلاف وقت برای رزرو تاکسی‌های آنلاین و یا دربست نخواهید داشت. با اجاره ماشین با خیالی راحت می‌توانید سفر کنید و از رانندگی در لذت ببرید.

همچنین اجاره ماشین به شما این امکان را میدهد که بدون نگرانی از نبود تاکسی و یا دیر رسیدن به ایستگاه مورد نظر، یک روز عالی کاری را فارغ از صفهای طولانی اتوبوس و تاکسی و یا انتظار برای قبول درخواست شما از سوی سامانههای آنلاین رزرو تاکسی را داشته باشید. درواقع شهرهای بزرگ و صنعتی به عنوان مقصد بسیاری از سفرهای روزانه و تجاری شناخته می‌شود و اجاره ماشین به شما این امکان را می‌دهد تا با خیالی راحت‌تر بین دو مکان تردد کنید و تجربه رانندگی با وسیله مستقل خود را تجربه کنید.

اجاره خودرو در اتولی با حفظ حریم خصوصی شما صورت می‌گیرد و این درحالی است که شما شرایط اجاره، مدت زمان و تاریخ اجاره ماشین را، خود تعیین می‌کنید. اجاره خودرو می‌تواند برای چند ساعت برای برگزاری یک مراسم خاص، یک شب رویایی یا برای چند روز، سفری به خارج یا اطراف شهر صورت گیرد، بنابراین هدف اجاره خودرو و مسافت طی‌شده در تعیین فاکتور مهمی چون قیمت تاثیرگذار است. لازم است بدانید، شما تنها با اجاره ماشین خود کسب درآمد نمی‌کنید، بلکه این فرصت را برای سایرین فراهم می‌سازید تا ماشین دلخواه خود را برای مدتی دراختیار داشته باشند و هزینه‌ی ناچیزی بابت آن نسبت به خرید خودرو پرداخت کنند. همچنین شما ممکن است مانع خرید یک دستگاه خودرو جدید که هزینه‌های زیست محیطی جبران ناپذیری ایجاد می‌کند، شوید و به این ترتیب به حفظ محیط‌زیست کمک شایان توجه‌ای می‌کنید.