روش های کاشت ناخن و مزایای آن

امروزه طرح کاشت ناخن یکی از پر طرفدارترین مد ها در بین خانم های ایرانی شده است. نداشتن ناخن زیبا یا موفق نبودن در نگهداری ناخن دلایل عمده ای است که باعث شده است بیشتر خانم ها به دنبال کاشت ناخن بروند. کاشت در اندازه های متفاوت، رنگ و طرح های متنوع توجه زیادی از خانم ها را جلب می کند. برای انجام عمل کاشت باید حتما زیر نظر متخصص این کار انجام شود و همچنین ابزار مورد استفاده این کار کاملا استریل و بهداشتی باشد.

قابل ذکر است کاشت ناخن معایب بسیار زیادی دارد از این رو خیلی توصیه نمی شود مگر افرادی که واقعا مشکلات پوستی دارند که باعث زشت شدن ناخن هایشان شده است.

40

انواع کاشت ناخن و مزایای آن

 

 

انواع کاشت ناخن

همان طور که شاید همه شما با این موضوع آشنا هستید کاشت ناخن انواعی دارد:

کاشت ناخن قالبی:

در این نوع از کاشت مواد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد همچنین میزان درصد گرفتن عفونت بسیار بالا می باشد در ضمن زیر ناخن هوا می گیرد و همین موضوع عفونت را تشدید می کند این نوع از کاشت اصلا توصیه نمی شود چون بی کیفیت ترین نوع می باشد. البته افرادی که ناخن های یک سری و مرتبی ندارند این نوع از کاشت سبب نامرتب تر نشان دادن ناخن هایشان می شود. روش کاشت ناخن قالبی به این صورت است که ابتدا مواد کاشت بر روی ناخن مصنوعی زده می شود و بعد از طی کردن مراحل استریل و ضد قارچ کردن ناخن، ناخن مصنوعی را بر روی ناخن شما فشار می دهند تا حدی که ناخن مصنوعی بر روی ناخن شما بچسبد و سپس ناخن مصنوعی را می کنند. این کاشت حالت طبیعی ندارد و همچنین ماندگاری کمی نیز دارد.

کاشت ناخن پودری:

کاشت ناخن پودری از بهترین نوع کاشت می باشد و آن هم به این دلیل است که این نوع کاشت مقاومت و زیبایی بالایی دارد و همچنین قابل ذکر است این نوع از کاشت بسیار زمان بر است و ترمیم این کاشت حدود یک ساعت و نیم تا دو ساعت زمان می برد پس برای کاشت این نوع ناخن باید به شدت صبور و با حوصله باشید. همچنین کاشت ناخن پودری دارای ظرافت بسیار زیادی است. روش این کاشت به این صورت است که ابتدا ناخن مصنوعی را بر روی ناخن های شما می چسبانند و سپس به همان اندازه ای که می خواهید کوتاهش می کنند و بعد کار های استریل و ضد قارچ انجام می شود و مواد کاشت را بر روی ناخن می زنند. این کاشت بهترین نوع کاشت است ولی زمان بر می باشد.

کاشت ناخن ژله ای:

این نوع از کاشت ناخن دقیقا مانند کاشت ناخن پودری می باشد و تنها تفاوت آن مواد مورد استفاده است. در این نوع از کاشت هیچ آسیبی به ناخن های شما نمی رسد و همچنان ناخن های شما رشد می کنند. این کاشت به شدت به افرادی توصیه می شود که عادت به جویدن ناخن هایشان دارند این افراد با کاشت ناخن ژله ای به دلیل بد مزه بودن ناخن و کنده نشدن آن این عادت بد را کنار می گذارند. این کاشت دستگاه مخصوصی به نام یووی دارد که برای خشک کردن ناخن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

41

انواع کاشت ناخن و طرح های آن

 

عوارض کاشت ناخن

 چسب ناخن برای بعضی از افراد ممکن است ایجاد حساسیت نماید پس باید در صورت مشاهده اگزما یا هرگونه حساسیت پوستی دیگری به سرعت کاشت ناخن برداشته شود.

قابل ذکر است کسانی که بیماری عفونی و قارچی دارند به هیچ عنوان سمت کاشت ناخن نروند چون باعث می شود علائم عفونت از جلوی چشم دور شود و شما خیلی دیر متوجه عفونتی که در زیر ناخن هایتان به وجود آمده شوید. پس خیلی مراقب این وضع باشید.

 

همان طور که اشاره کردیم مدلهای کاشت ناخن بسیار متنوع و زیبا هستند. خدمات ناخن در تهران با قیمت های متنوعی قابل اجراست که این خدمات شامل: مانیکور ناخن، پدیکور ناخن و طرح های متنوع کاشت ناخن می باشد.

42

انواع کاشت ناخن و مزایای آن

 

 

انواع خدمات ناخن و مزایای آن

 مانیکور ناخن یک فعالیتی است برای زیبا کردن ناخن های دست و انواع خدمات ناخن در آرایشگاه های زنانه انجام می شود. این فعالیت شامل: پر کردن اطراف ناخن، شکل و حالت دادن به لبه های ناخن، کشیدن یا بریدن گوشت کناری ناخن، درمان و ماساژدست و همچنین زدن لاک بر روی ناخن می باشد.

قابل ذکر است انجام دادن تمامی این کار ها بر روی ناخن های پا پدیکور نامیده می شود.

از مزایا رسیدگی به ناخن های دست و انجام مانیکو می توان به چند مورد اشاره کرد:

مانیکور بسیار برای سلامت دست مفید می باشد. این روش باعث جلوگیری از پیری زودرس دستان شما و همچنین از بین بردن سلول های مرده دست و پا می شود.

از عفونت و قارچ ناخن جلوگیری می کند و بر روی جریان خون تاثیر مثبت می گذارد.

43

انواع خدمات ناخن و مزایای آن

 

مزایای کاشت ناخن

اما از مزایای کاشت ناخن می توان به این موضوع اشاره کرد که دستان شما همیشه و در هر شرایطی زیبا و مرتب می باشد.

افرادی که به طور مرتب ناخن های خود را می جوند، کاشت ناخن بهترین جلوگیری کننده از آن ها می باشد.