کدام روش تبلیغات انتخاباتی موثرتر است؟

تبلیغات مجلس شورای اسلامی، انواع و اقسام مختلفی دارند؛ مثلاً تبلیغات چاپی، تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و ....

هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خودشان را دارند و نتایج متفاوتی را هم برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی رقم می‌زنند.

در این مطلب سعی داریم تا نگاه کوتاهی به انواع روش‌های تبلیغات انتخاباتی بیاندازیم و بهترین و بهینه‌ترین روش را انتخاب کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

تبلیغات چاپی

این دسته از تبلیغات برای ما چهره آشنایی دارد؛ چراکه با نزدیک شدن به روز انتخابات مجلس شورای اسلامی، در و دیوار شهرها پر می‌شود از تصاویر کاندیداها و نامزدهای مختلف.

این روش از تبلیغات انتخاباتی بین نامزدهای مجلس طرفداران زیادی دارد؛ اما باید این نکته را در نظر بگیریم که تبلیغات چاپی در شهرها که زندگی مردم با تکنولوژی عجین شده دیگر مثل قبل جواب نمی‌دهند. پس بهتر است در کنار این روش از روش‌های نوین تبلیغاتی هم استفاده کنید.

تبلیغ در شبکه های اجتماعی

این روزها شبکه‌های اجتماعی رشد خوبی داشته‌اند و اکثر جوانان هم در این شبکه‌ها فعالیت می‌کنند؛ اما ایرادی که این شبکه‌ها دارند این است که همه افراد به آن دسترسی ندارند. امکان استفاده از گوشی هوشمند برای همه اقشار جامعه فراهم نیست؛ پس برای دسترسی به آن دسته از افرادی که گوشی هوشمند ندارند باید چاره دیگری بیاندیشید.

تبلیغات پیامکی، بلیط ورود به صحن مجلس

شما می‌توانید با استفاده از پیام کوتاه قدم‌های بلندی بردارید و با یک برنامه‌ریزی جامع گوی سبقت را از رقبایتان بربایید و به صحن مجلس راه پیدا کنید.

دلیلش هم بسیار ساده است! چراکه می‌توانید با ارسال اس ام اس انبوه با هر کسی که گوشی موبایل دارد (حتی اگر تلفن همراهش هوشمند نباشد) در ارتباط باشید و پیام انتخاباتی خودتان را به گوشش برسانید.

اگر مشتاق هستید تا با صرف هزینه خیلی خیلی کم کمیپن تبلیغات انتخاباتی خودتان را با استفاده از یک سامانه پیامکی راه‌اندازی کنید؛ ادامه مطلب را بخوانید.

71

یک پنل پیامکی خوب بخرید برای شروع

حتما می‌گویید: "چگونه پیامک انبوه بفرستیم؟" تا خبر برگزاری کمپین تبلیغاتی خود را به گوش همه مخاطبان برسانیم.

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هر چیز یک پنل پیامکی خوب با پشتیبانی 24 ساعته خریداری کنید.

پنل پیامکی خوب، پنلی است که ویژگی‌های مختلفی را برای جهت‌دهی و متمرکز کردن نحوه تبلیغات نمایندگان مجلس ارائه کند تا با رسیدن به یک بازدهی حداکثری از رقبایشان پیشی بگیرند.

ملی‌پیامک به عنوان قدیمی‌ترین سامانه ارسال اس‌ام‌اس کشور ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی دارد. لازم است تا بگویم که شما به عنوان نامزد انتخاباتی مجلس دوره یازدهم می‌توانید پنل‌های تجاری این شرکت را با 50 درصد تخفیف خریداری کنید. با بهره‌گیری از هر کدام از امکانات این پنل پیامکی می‌توانید پیام‌های تبلیغاتی انتخابات مجلس را فقط با یک کلیک به گوش همه مردم برسانید.

در ادامه امکانات سامانه پیامکی ملی پیامک را کنار هم بررسی می‌کنیم.

ویژگی‌های پنل های پیامکی ملی پیامک

با ابزارهای خاصی که پنل پیامکی ملی‌ پیامک در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید کاملاً هدفمند و برنامه‌ریزی شده کمپین انتخاباتی خودتان را مدیریت کنید. این ابزارها عبارتند از:

  1. امکان ارسال پیامک به یک شهر خاص

پیام انتخاباتی و شعارهای تبلیغاتی خودتان را برای یک شهر یا شهرستان خاصی پیامک کنید. مثلاً می‌توانید حوزه انتخاباتی خودتان را هدف بگیرید و راهبردها و راهکارهای موثری را که در استراتژی بلندمدت شما وجود دارد، به مردم آن ناحیه انتقال دهید.

2. امکان ارسال پیامک به یک پیش‌شماره خاص

شماره موبایل‌هایی را انتخاب کنید که با یک پیش‌شماره خاص شروع می‌شوند؛ مثلاً تحت پوشش اپراتور ایرانسل هستند یا توسط همراه اول ارائه شده‌اند.

از این طریق می‌توانید برنامه‌هایتان را به قشر و گروه خاصی از مردم بر حسب شماره موبایلشان ارسال کنید.

3. ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای

اگر برنامه ویژه‌ای را برای یک منطقه خاصی تدارک دیده‌اید. با استفاده از قابلیت ارسال منطقه‌ای پیشنهادها و راهبردهای خودتان را به گوش همه اهالی منطقه برسانید.

4. ارسال پیامک به صاحبین مشاغل و اصناف

ممکن است برای رفع مشکلات صنف یا شغل به‌خصوصی چاره‌ای داشته باشید. بر اساس بانک شماره مشاغل که در سامانه ملی‌ پیامک موجود است، می‌توانید به این گروه از افراد مژده بدهید تا از راهکارهای تاثیرگذار شما مطلع شوند.

5. ارسال پیامک بر اساس سن و جنس

اگر برای گروه سنی یا جنسیت خاصی برنامه ویژه‌ای دارید با استفاده از قابلیت ارسال بر اساس سن و جنسیت، مخاطبین را هدف‌گذاری کنید تا با جلب توجه آن‌ها نظرشان را به سمت خودتان جلب کنید.

کلام آخر

در این مطلب انواع روش‌های تبلیغات انتخاباتی را کنار هم به‌طور مختصر بررسی کردیم و متوجه شدیم که چرا تبلیغات پیامکی می‌تواند مثل یک سکوی پرتاب برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی عمل کند و با هدف‌گیری درست و اصولی مخاطب، برگ برنده را در دست‌های شما قرار دهد.

برای اینکه این هدف به بهترین شکل ممکن تعبیر شود می‌توانید از امکانات جامع پنل اس ام اس ملی پیامک استفاده کنید؛ خصوصاً که پنل های تجاری آن، برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی تخفیف 50 درصدی دارند.

اگر تمایل دارید از قیمت تعرفه‌های پنل اس ام اس ملی پیامک، مطلع شوید و یا برای برگزاری هرچه بهترکمپین تبلیغاتی خود، نیاز به مشاوره دارید، با شماره 02163404 داخلی 1، تماس بگیرید و یا به سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com  مراجعه نمایید، و از تجربیات کارشناسان تیم ملی پیامک بهره ببرید.