نکاتی در رابطه با باربری ایمن در تهران

امروزه با گسترش شهرنشینی و اجاره نشینی افراد به شرکت های باربری و حمل اثاثیه نیاز دارند. از این رو شرکت های باربری بسیاری در سطح شهرها به وجود آمده است. شرکت های باربری برای رقابت با رقبای خود نیاز به ارائه خدمات بهتری دارند.

یک شرکت باربری خوب باید از ابتدایی ترین مرحله که بسته بندی اثاثیه است تا انتها که چیدمان می باشد را بطور کامل و بی نقص انجام دهد. این مراحل باید توسط افراد مجرب و آموزش دیده باشد تا به اثاثیه منزل در حین حمل و جابجایی آسیب وارد نشود.

در بین شرکت های باربری موجود در سطح شهر تهران شرکت باربری شیخ بهایی با داشتن شعبات در نقاط مختلف تهران بهترین خدمات را به همشهریان ارائه میدهد. باربری ظفر، باربری جردن، باربری میرداماد، باربری یوسف آباد، باربری ونک، باربری مطهری، باربری بهشتی و باربری شیخ بهایی می باشد. تمامی این باربری ها زیر نظر مجموعه باربری شیخ بهایی می باشند.

به منظور آسایش بیشتر مشتریان عزیز، شرکت شیخ بهایی بار به تصمیم به دایر کردن شعبات مختلف در همه نقاط تهران کرده است. در منطقه شمال تهران این باربری بیشتر از ده شعبه دارد که خدمات رسانی های مختلفی در زمینه حمل بار به مشتریان ارائه می دهند.

باربری شیخ بهایی با مدیریتی قوی، کارشناسانی مسئولیت پذیر و وظیفه شناس، کادری مجرب و متخصص با وجود سختی ها و دردسر های بسیار زیاد در پروسه جا به جایی هر لحظه آماده ی ارائه ی کلیه خدمات باربری در تهران و شهرستان ها به شما مشتریان عزیز می باشد.

1

خدمات باربری شیخ بهایی

  1. بسته بندی اثاثیه با روش های استاندادر
  2. سرویس دهی شبانه روزی به تمامی نقاط کشور
  3. بسته بندی و حمل اثاثیه گرانبها با بسته های مخصوص برای جلوگیری از آسیب
  4. حمل اثاثیه با ماشین های ویژه و راننده مجرب
  5. حمل اثاثیه اداری، تجاری، مسکونی
  6. حمل وسایل سنگین از قبیل گاوصندوق، پیانو، ساید بای ساید

وسایل نقیله ویژه حمل اثاثیه باربری شیخ بهایی

باربری شیخ بهایی انواع وسایل ویژه حمل اثاثیه را در اختیار دارد و با توجه به حجم اثاثیه مشتریان نوع ماشین را انتخاب میکند. وانت، کامیونت، خاور، نیسان وانت و... از جمله وسایل نقلیه موجود در شیخ بهایی می باشد.

ارائه ضمانت نامه توسط باربری شیخ بهایی

در شرکت باربری شیخ بهایی کارگران برای تمامی مراحل حمل و جابجایی آموزش دیده اند و در بسته بندی، حمل و چیدمان نهایت دقت را به خرج می دهند. اما باربری شیخ بهایی با ارائه ضمانت نامه خیال مشتریان خود را آسوده می کند.

2

هزینه های باربری شیخ بهایی

هزینه باربری با توجه به نوع خدماتی که شرکت های باربری ارائه میدهند تعیین می شود. بسته بندی، تعداد کارگران، ضمانت نامه و.... از مواردی می باشد که در قیمت باربری ها تاثیرگذار می باشد.

نحوه سفارش در باربری شیخ بهایی

برای ثبت سفارش در باربری بهشتی و شعبات آن در نقاط مختلف تهران می توانید از طریق سایت ثبت سفارش کنید.

شعبات باربری شیخ بهایی:

  1. باربری ظفر

باربری ظفر واقع در منطقه ظفر تهران می باشد و یکی از شعبه های باربری شیخ بهایی می باشد که همشهریان ساکن در منطقه ظفر خدمات رسانی می کند. این باربری در بسته بندی، حمل و چیدمان اثاثیه افراد متخصص را بکار گرفته است. همچنین شیوه بسته بندی در این شعبه با ابزارهای تخصصی و مناسب مانند کارتن های مقوایی ضخیم، فوم های ورقه ای بزرگ ضد ضربه و روکش های نایلونی رولی بزرگ قادر به حمل و نقل ایمن و سریع اسباب و اثاثیه شما به سایر استان های کشور است.

3

2- باربری جردن

حمل و اثاثیه منزل با روشی اصولی و استاندارد یکی از دغدغه های افراد می باشد. در نتیجه انتخاب باربری می تواند خیال شما را بابت اثاث کشی راحت کند. باربری جردن یکی از مهم ترین شعبه های باربری شیخ بهایی می باشد. بکارگیری افراد مجرب، راننده های خبره و وسایل نقلیه مناسب برای حمل و جابجایی به دنبال کسب رضایت شماست.

3- باربری یوسف آباد

باربری یوسف آباد یکی از باربری های معتبر در سطح شهر تهران است که با تیمی متشکل از افراد آموزش دیده زیر نظر باربری شیخ بهایی همواره در ارائه بهترین خدمات به مشتریان بین رقبای خود زبان زد است. این باربری از آغاز تا پایان اثاث کشی در کنار شماست و آماده ارائه خدمات 24 ساعته از تمامی نقاط تهران به سراسر کشور می باشد. پرسنل کاری مجرب و خوش اخلاق از مزیت های ای باربری است.

4- باربری ونک

باربری ونک واقع در محدوده ونک از جمله باربری هایی است در بسته بندی حرفه ای و چیدمان استاندارد وسایل دارای مهارت می باشد. بسته بندی با فوم، کارتن مخصوص بسته بندی و لباس، پاپل رپ، استرچ رپ توسط کادر مجرب و کارگران ورزیده انجام می شود. باربری ونک در تلاش است تا در سریع ترین زمان ممکن بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.  تضمین سلامت فیزیکی وسایل توسط باربری ونک تضمین می شود.

5- باربری میرداماد

باربری میرداماد تهران یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین باربری ها در این شهر می باشد که فعالیت خود را زیرنظر باربری شیخ بهایی آغاز کرده است و با بهره مندی از کادری بسیار حرفه ای آماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز و گرامی می باشد. باربری میرداماد در ارائه بهترین خدمات یکی از بهترین ها بین رقبای خود است.

 

6- باربری مطهری

همشهریان عزیزی که در مرکز شهر  سکونت و نیاز به اثاث کشی دارند باربری مطهری بهترین انتخاب است چراکه ویژگی های بارز باربری مطهری آن را از سایر رقبای خود متمایز کرده است. از بارزترین ویژگی های این باربری بسته بندی اثاثیه منزل طبق استانداردهای اروپایی می باشد. اگر نگران ایمنی وسایل خود هستید این باربری می تواند می تواند به شما کمک کند.

 

7- باربری بهشتی

باربری بهشتی با فعالیت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات و سرویس به همه همشهریان عزیز می باشد. باربری بهشتی با داشتن مشاوران متخصص در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه مشاوره به تماس گیرندگان عزیز می باشد. در بین باربری های موجود باربری بهشتی با مناسب ترین قیمت و بهترین خدمات به دنبال کسب رضایت مشتریان است.

 

4

 

باربری شیخ بهایی در سایر نقاط تهران از جمله زعفرانیه، فرمانیه، قیطریه، بیهقی و ... دارای شعبه است که برای اثاث کشی از یک نقطه تهران به تمامی نقاط ایران به صورت شبانه روزی سرویس ارائه می دهد.