ویلا، شمال، اجاره

ویلا شمال اجاره ...، این‌ها کلمه‌هایی هستند که احتمالاً وقتی برای سفر شمال آماده می‌شوید، در لابه‌لای کارها، جست‌وجو می‌کنید تا ببینید جایی برای اقامت در سفر پیدا می‌کنید یا نه.

سفر به شمال کشور تقریباً در تمام طول سال از لیست سفرهای محبوب ما ایرانی‌ها حذف نمی‌شود. البته در تابستان این محبوبیت به اوج خودش می‌رسد ولی هر تعطیلات و هر آخر هفته‌ای می‌تواند بهانه‌ای برای شمال رفتن باشد.

 با آب و هوا و طبیعتی که شهرهای شمالی دارند، اقبال عمومی به سفر به آن‌ها منطقی و قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسد.

یکی از  اصلی‌ترین ارکان هر سفری، در کنار وسیله حمل و نقل و برنامه زمان‌بندی آن، فراهم کردن محل اقامت است. با شنیدن محل اقامت اولین چیزی که به ذهن می‌آید هتل است.

هتل‌ها در اکثر شهرها هم تعدادشان معدود است و هم ممکن است بسیار گران‌قیمت باشند. هاستل‌ها هم چندان در کشور ما فراگیر نیستند که بتوان به عنوان اقامتگاه روی آن‌ها حساب کرد. مهمانسرا و مسافرپذیرها هم اغلب استانداردهای لازم را برای اقامتی مناسب ندارند.

اقامتگاه‌های بومگردی که در سال‌های اخیر توسعه پیدا کرده‌اند هم، با وجود جذابیت‌هایشان هنوز پاسخگوی نیاز مسافران شهرهای شمالی نیستند.

چیزی که در شمال کشور بیش از هر چیز دیگری پاسخ‌دهنده نیاز به اقامتگاه گردشگران است، اجاره روزانه ویلا در شمال است.

ویلاهایی که به صورت فصلی و وقتی صاحبانشان قصد اقامت در آن‌ها را ندارند، اجاره داده می‌شوند بخش کوچکی از این بازار را تشکیل می‌دهند. خانه‌های روستایی و مردم بومی هم بخش بسیار کوچکی از این نیاز را پاسخ می‌دهند.

 اما چیزی که پاسخ‌دهنده عمده این نیاز است، شهرک‌های ویلایی، مجتمع‌های ویلایی و ویلاهای بسیاری است که به منظور همین کار ساخته شده‌اند و بخش بزرگی از تقاضای اقامتگاه برای این حجم بالای گردشگر را تأمین می‌کنند.

اجاره ویلا در شمال یک روتین برای سفرهای ایرانی‌ها به شمال است. در گذشته و قبل از فراگیر شدن اینترنت، مسافران مقصدی در شمال کشور باید به محض رسیدن اول در بنگاه‌ها یا در کنار جاده‌ها با دلالان مسکن وارد مذاکره می‌شدند.

31

با دیدن اولین ویلا به خاطر خستگی راه مجبور به پذیرش می‌شدند یا زحمت دیدن چند ویلا تا یافتن مکان مطلوب را بر خود هموار می‌کردند.

با رواج روز به روز اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی، پلتفرم‌هایی برای رزرو هتل و اقامتگاه در سرتاسر دنیا به وجود آمد که دیگر نیازی به حضور در محل نداشت.

 ویلاها و اقامتگاه‌های شخصی هم از این امکانات تازه استفاده کردند. امروز در کشور ما چندین و چند وبسایت به وجود آمده است برای اینکه شما بتوانید به صورت آنلاین ویلای دلخواه خود را با خصوصیات مدنظرتان رزرو و بعد با خیال راحت سفر کنید.

کافی است مرورگر موبایل یا کامپیوتر خود را باز کنید و برای مثال عبارت اجاره ویلا در رامسر را جست‌وجو کنید تا صدها نتیجه در مقابل شما قرار گیرد.

32

اجاره ویلا در شمال این روزها بسیار راحت‌تر و به‌سامان‌تر از گذشته شده است. مزیت‌های بزرگی در اجاره آنلاین اقامتگاه است که روش‌های قبلی به کلی فاقد آن‌ها بودند.

شما پیش از سفر اقامتگاه را رزرو می‌کنید و در آغاز سفر نگرانی بابت پیدا نشدن ویلا یا اجبار به اقامت در جایی که دلخواهتان نیست ندارید.

 دیگر اینکه قیمت و تمام امکانات و خصوصیات ویلا را از قبل دیده‌اید و غافلگیر نمی‌شوید.

به آدرس ویلا روی نقشه از قبل دسترسی دارید. صدها انتخاب پیش رو دارید و محدود نیستید. امکان دیدن امتیاز و نظرات اقامت‌کنندگان قبلی را دارید و... .

چه مزایای دیگری در این روش اجاره ویلا در شمال می‌بینید؟ وبسایت جابیت پلتفرمی است که در حال حاضر به صورت اختصاصی روی اجاره ویلا در شمال کار می‌کند. با آن آشنا هستید؟