راهنمای خرید لوله و اتصالات گالوانیزه و آهنی

لوله و اتصالات همیشه در تمامی صنایع از کشاورزی تا ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد ، اما برای خرید محصولات اتصالات گالوانیزه و لوله و اتصالات باید چکار کنیم ؟

شرکت های بسیاری در این زمینه ارائه خدمات می نمایند اما در این مقاله در نظر داریم یکی از قدیمی ترین فعالان در این صنعت را برای شما معرفی کنیم.

گالواپایپ

گالواپایپ یکی از قدیمی ترین مجموعه های فعال در زمینه فروش لوله و اتصالات و محصولات مختلفی در این زمینه است ، از محصولات این شرکت می توان به لوله گاز ، لوله و اتصالات گالوانیزه ، لوله مانیسمان ، اتصالات جوشی ، اتصالات برنجی و تاسیسات ارائه خدمت می نماید.

قیمت لوله گاز

لوله گاز خانگی یکی از نیاز های اساسی در زمینه شرکت های تاسیساتی است ، از انواع سایز آن می توان به لوله درزدار سپاهان از 1/2 اینچ تا 6 اینچ از پر استفاده ترین محصولات در این صنعت میباشد . به مدل لوله api سپاهان ، لوله جوشی درزدار سنگین و به مدل لوله گاز خانگی سپاهان ، لوله جوشی درزدار سبک نیز گفته می شود .

قیمت لوله مانیسمان

لوله مانیسمان یکی از پرکاربرد ترین لوله های تاسیساتی است این محصول چون توسط برادران مانیسمان ساخته شد به این نام شهرت گرفت.

 در میان لوله هایی که در بازار وجود دارداین محصول به دلیل لوله های بدون درز اهمیت و کاربرد بسیاری دارند. این نوع از لوله ها روش ساخت ویژه خود را دارند و به دلیل نبود درز در آن ها، در صنایع حساس به کار برده می شوند. برای دریافت قیمت لوله مانیسمان کلیک کنید.

اگر به دنبال خرید این محصولات هستید می توانید از مشاوره با شرکت  گالواپایپ استفاده کنید. برای این کار کافی است به آدرس اینترنتی galvapipe.com مراجعه نمایید. برای دریافت قیمت بروز اتصالات گالوانیزه ایرانی  می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.