وب فرش بزرگترین سایت فروش اینترنتی فرش در ایران

وب فرش تنها یک سایت فروش اینترنتی فرش نیست چرا ؟

وب فرش با طراحی حرفه ای اقدام به فراهم کردن بستری بزرگ جهت فروش کارخانه دار ها و عرضه کننده های فرش کرده است که با انتخاب طرح مورد نظر این تولید کنندگان اقدام به قیمت گزاری و فروش طرح میکنند.

یه زمانی مشتریان عزیز  برای خرید فرش باید سایت های مختلفی رو بررسی میکردند تا قیمت یک محصول رو بدست بیارن تازه این مشکل که ایا فرش انتخابی اصلی ویا حتی فروشنده ، فرش مورد نظر رو تحویل میدهد یا نه بسیار زمان بر و استرس زا بود .

وب فرش با این اقدامش به شما این تضمین رو میدهد که علاوه بر تهیه پایین ترین قیمت در میان تولید کننده گان بهترین کیفیت و اصل بودن را هم برای شما عزیزان تضمین میکند.

در خرید فرش باید به نکات مهمی دقت کنیم که این کار توسط کارشناشان وب فرش بسیار با دقت انجام میشود .

قیمت فرش

جنس نخ استفاده شده

واقعی بودن اطلاعات درج شده در فرش

اصلی و اورجینال بودن فرش

برای اطمینان شما از قیمت فرش باید عرض کنیم خدمت شما که قیمت محصول از بین ده ها تولید کننده و عرضه کننده که این محصول را عرضه میکننده پیشنهاد میشه و پایین ترین قیمت برای شما عزیزان لحاظ میشه

بابت اطمینان در مورد کیفیت محصول باید عرض کنم خدمتتون که تولیدکنندگان و عرضه کننده گان مطرح و با سابقه کشور در این مجموعه قرار دارند ولی در زمان تحویل محصول به مجموعه ما دوباره کارشناسان  اقدام به بررسی فرش میکنند که جنس تحویل داده شده از لحاظ الیاف و کیفیت بافت اورجینال و اصلی باشد

متاسفانه از آن‌جا که برخی از تولیدکنندگان فرش ماشینی برای بالابردن سود از نخ‌های غیر اکرولیک و بی کیفیت اکرولیک استفاده می‌کنند در حالی که محصولات خود را به نام فرش‌های اکرولیک به‌فروش می‌رسانند، پیشنهاد میکنیم   که خریداران حتماً هنگام خرید فرش نسبت به اصل بودن اکرولیک خاب فرش اطمینان حاصل کنند.

فرش‌ اکرولیک هیت‌ست‌شده  پرزدهی بسیار کمی دارند و هنگامی که روی آن‌ها دست کشیده می‌شود اصطکاک کمی ایجاد می‌کنند. گذشته از این‌ها درخشش فرش‌هایی که با اکرولیک هیت‌ست‌شده بافته شده‌اند بسیار بیش‌تر از فرش‌های پلی استر و ... است و بوی نفت و مواد شیمیایی هم نمی‌دهد.

وب فرش

اورجینال بودن فرش ماشینی

باید تمامی مشخصات فرش از جمله تعداد شانه‌ها و تراکم آن‌ها پشت فرش حک شده‌   و قابل مشاهده باشد ولی این تنها راه تشخیص فرش اصلی از فرش تقلبی نیست شانه فرش های اورجینال دقیق با تعداد گره در پشت فرش برابر هست .

شانه فرش تعداد گره فرش در 1متر از عرض فرش میباشد که در فرش 700 شانه 700 عدد گره در فرش 1200 شانه 1200 عدد گره باید قابل شمارش باشد.

متاسفانه بعضی از تولیدکنندگان اقدام به بافت مشخصات دروغین در پشت فرش میکنند که باعث تشخیص خیلی سخت در فرش مورد نظر میگردد.

الیاف مرغوب بیشترین تغییر  تفاوت قیمت در بین محصولات غیر اورجینال و اورجینال

خریداران گرامی الیاف غیر مرغوب که باعث از بین رفتن لطافت و شفافیت فرش میشه بیشترین عامل باعث ارزان شدن قیمت و بالا رفتن سود سودجویان شود .

وب فرش   https://www.webfarsh.com    با دقتی  کامل این محصولات را شناسایی و از گردونه محصولات خود دور میکند .