پرویز مظلومی در صدر اخبار ورزشی

بله ۶ تا را تیم تاج خورده. من هم آن روز ذخیره بودم! خیلی‌ از بزرگترها هم بودند ولی استقلال از بعد انقلاب تأسیس شد. تیم تاج با انقلاب از بین رفت، شاه رفت، تاج افتاد، ۶ تایی‌ها هم مالید، مُرد رفت پی کارش! این جمله‌ها، صحبت‌های شوکه‌کنندۀ پرویز مظلومی پیشکسوت وسرمربی سابق استقلال تهران است.

به گزارش اخبار ورزشی  سایت شهرخبر، پس از بالا گرفتن دعوای توده‌ای - ساواکی بودن بازیکنان سابق دو تیم استقلال و پرسپولیس، به ناگاه پرویز مظلومی وارد گود شد و با همین جمله همه معادله‌ها را تحت تاثیر قرار داد. این مصاحبه پرویز مظلومی پربازدیدترین خبر ورزشی سایت شهرخبر در هفته گذشته بود.

البته این خط خبری بسیار پرخبر و پربازدید بود و علاوه بر این صحبت‌های پرویز مظلومی، صحبت‌های علی جباری در دفاع از اظهارات حسن روشن و همچنین مصاحبه حمید جاسمیان در دفاع از همایون بهزادی نیز در جمع اخبار روز پربازدید هفته گذشته شهرخبر بودند. جاسمیان در مصاحبه خود اعلام کرد: تا بهزادی زنده بود کسی جرأت زدن این حرف‌ها را نداشت. 

وی به سال‌های قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: آن زمان که هنوز شاهین تهران برقرار بود، حاج احمدآقا خمینی هم در تیم شاهین قم بودند و پیش ‌آمد که با هم مسابقه فوتبال داشته باشیم. خود حاج احمد آقا، همایون بهزادی را دوست داشت و به او می‌گفت به شما افتخار می‌کنیم. ما همه به او افتخار می‌کردیم. اصلا مایه افتخار یک ملت بود.

دومین خبر ورزشی پربازدید هفته در شهرخبر به تصمیم جدید فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در مورد ارائه طرحی جدید برای طولانی‌تر کردن فصل جاری رقابت‌های فوتبال در کشورهای مختلف مربوط بود. موضوع انتخاب قهرمان لیگ که به یک بهانه کری‌خوانی بین هواداران و ستاره‌های تیم‌های مدعی قهرمانی تبدیل شده است، در روزهای اخیر بسیار پرمخاطب و پربیننده بوده است. با توجه به شیوع ویروس کرونا، فیفا تصمیم گرفته به فدراسیون‌های عضو این اختیار را بدهد که فصل فوتبالی خود را تا زمانیکه لازم است ادامه دهند. طبق این خبر، فیفا تصمیم دارد مهلت نقل و انتقالات تابستانی را نیز تغییر دهد و هچنین به بازیکنانی که قراردادشان در پایان این فصل  به پایان می‌رسد این فرصت داده شود تا آنرا برای مدت دلخواه تمدید کنند تا بتوانند در ادامه فصل هم تیم‌های خود را همراهی کنند.

خبر دیگری در مورد ناگفته‌های زندگی بیرانوند و ماجرای استقلالی بودن او نیز جز پربازدیدهای ورزشی هفته قبل بود. شایعه بازگشت استراماچونی به استقلال، سه پیشنهاد اروپایی کاوه رضایی، پیشنهاد پرسپولیسی‌ها به آرش برهانی و در نهایت افشاگری علی فتح‌اله‌زاده در مورد دلایل استعفایش دیگر اخبار ورزشی پربازدید  هفته گذشته بودند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد. بسیاری از فوتبالدوستان به دلیل سهولت دسترسی به اخبار فوتبالی از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به این سایت سر می‌زنند.