نحوه افزایش فروش اینترنتی سایت

آیا می دانید نحوه فروش اینترنتی چگونه است

با استارت یک فروشگاه اینترنتی باید سعی کنید تا جای ممکن هر راهکاری را استفاده کنید تا برای بالا بردن فروش اینترنتی تعداد بازدیدکنندگان فروشگاه شما افزایش یابد. روش های بسیار زیادی برای این کار وجود دارد، رعایت کردن قوانین سئو، تبلیغات اینترنتی و همچنین ایمیل های تبلیغاتی و بسیاری موارد دیگر از جمله این روش ها می باشند. اما اینکه کدام یک از این روش ها می توانند با کمترین هزینه بیشترین تاثیر را در افزایش فروش داشته باشند، سوالی است که در اینجا به آن پاسخ های معقولانه ای داده خواهد شد.

تیم متخصص اینتن می تواند در این میان شما را برای افزایش میزان فروش خود برای سایت از طریق سئو و بهینه سازی سایت یاری رساند که به منظور راهنمایی شما کاربران به ارائه مطلب زیر پرداخته است تا با نحوه افزایش میزان فروش سایت شما را آشنا سازد. با ما همراه باشید.

چگونه یک فروش اینترنتی را شروع کنیم؟

فروختن کالا و یا ارائه یکسری خدمات باعث می شود تا شما  یک راه درآمد را ایجاد کنید. امروزه با وجود سیستم های عرضه غیر حضوری و همچنین تمایل افراد به ماندن در منزل و حذف بسیاری از دغدغه ها مانند طولانی بودن مسیر خرید، ترافیک، هوای آلوده، بالا رفتن هزینه های رفت و آمد و بسیاری موارد دیگر، تعداد زیادی از افراد به فروشگاه های مجازی اعتماد کرده و سعی می کنند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

اما ببینیم نحوه فروش اینترنتی در بازارهای مجازی باید به چه صورتی ارائه شود تا مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد. در ابتدای امر برای فروش اجناس اینترنتی باید یک فروشگاه اینترنتی را با تمام امکاناتش در اختیار بگیرید، سپس بررسی کنید که کالا قابلیت ارسال به راه های دور را دارد؟ امکان بسته بندی و پست را برای فروشنده فراهم می آورد؟ البته برای داشتن یک فروش اینترنتی موفق باید راه های دیگری را هم پشت سر بگذارید.

افزایش فروش اینترنتی

نکته قابل توجه در نحوه فروش اینترنتی این است که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید و یا حداقل آنها را جز بازدیدکنندگان دائمی قرار دهید. البته مشتری در زمینه های کاری مختلف می تواند تعابیر متفاوتی داشته باشد، مثلا در یک وب سایت فروشگاهی با بالا رفتن خرید کالاها می تواند افزایش فروش اینترنتی صورت گیرد اما در یک وب سایت خبری و یا سایت های تفریحی  تعداد بازدیدکنندگان دائمی و البته برگشتی می تواند ارزش بالایی داشته باشد. پس قبل از نحوه فروش اینترنتی بهتر است وب سایت خود را از نظر فعالیت بررسی کنید.

41

چگونه فروش در یک سایت اینترنتی را بالا ببریم؟

برای افزایش فروش بسیاری از وب سایت ها لازم است سایت از نظر گرافیکی بهینه سازی شده و سرعت وارد شدن به سایت افزایش داده شود. در حقیقت زمان لود شدن صفحات می تواند نقش موثری را در رضایت بازدیدکنندگان ایفا کند، نکته دیگر نحوه نمایش وب سایت در مرورگرهای مختلفی می باشد. امروزه که بیشتر افراد، خریدهای اینترنتی خود را توسط گوشی های موبایل و تبلت انجام می دهند پس نمایش صفحات در این ابزارها می تواند راهکار مهمی برای بالا بردن افزایش فروش های اینترنتی به شمار آید؛ چرا که اگر وب سایت شما در یکی از مرورگرها نمایش داده نشود به طور حتم ۳۰ درصد از بازدید کنندگان سایت خود را به راحتی از دست خواهید داد.

42

اعتماد کاربران، از بهترین روش برای بالابردن فروش سایت

در یک فروشگاه مجازی به دست آوردن اعتماد مشتریان می تواند ارتباط مستقیمی با افزایش فروش اینترنتی ایجاد کند، به همین منظور مالکان سایت های مختلف این امکان را دارند تا با داشتن مجوزهای لازم و همچنین نمایش وب سایت خود در صفحات اصلی به کاربران، اعتبار و البته قانونمند بودن خود را نشان دهند.

در این میان کسب نماد اعتماد الکترونیکی به همراه داشتن چندین درگاه پرداخت حفاظت شده و امن می تواند گزینه خوبی جهت افزایش دادن فروش های اینترنتی به حساب آیند، از طرفی کارایی سایت و همچنین راحتی استفاده کاربران از وب سایت شما در پیشبرد این افزایش فروش بسیار اهمیت دارد.

پس بهتر است به عنوان یک کاربر در سایت خود وارد شوید و خریدی را انجام دهید تا معایب کار را به درستی متوجه شوید، همچنین با مراجعه به صفحاتی که مشتریان از سایت خروج داشته اند، می توانید کمبودها را به راحتی شناسایی کنید.

43

پشتیبانی و پاسخگویی، از بهترین راهکارها برای افزایش فروش های اینترنتی

یک سایت فروشگاهی زمانی می تواند بیشترین فروش را از آن خود کند که بتواند با کاربران ارتباط برقرار کند و بخشی از سایت خود را به نظرات مشتریان اختصاص دهد. بخش پرسش و پاسخ خیلی در جلب رضایت مخاطبین تاثیرگذار است، از همه مهمتر پاسخگویی آنلاین و پشتیبانی از فروش محصولات خود بدون شک در بالا بردن فروش های اینترنتی معجزه خواهد کرد.

در این میان گروه تخصصی اینتن با داشتن کادری مجرب و حرفه ای راهکارهای مناسب دیگری را در نظر دارند که در کمترین زمان ممکن شما را متوجه رسیدن به سود قابل توجهی خواهند کرد. تنها کافیست با آنها مشاوره ای داشته باشید.

هم چنین شما می توانید ابتدایی ترین قدم خود را با تیم اینتن شروع کنید و سایت مورد نظر خود را راه اندازی کنید و یا به ارتقای رتبه خود در میان رقبا بپردازید که این راه تنها با رعایت اصول سئو امکان پذیر است.

بدین منظور، گروه تخصصی طراحی سایت اینتن با داشتن کادری حرفه ای توانایی طراحی هر نوع سایت فروشگاهی، شرکتی، خبری و... را با بیش از سال ها تجربه توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت را در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو و بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از 500 سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.