آبی‌ها در صدر اخبار ورزشی پربازدید هفته

فریده شجاعی همسر و علی پسر مرحوم منصور پورحیدری روز (شنبه) در باشگاه استقلال حضور یافتند تا با احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه دیدار کنند. این خبر در صدر پربازدیدترین اخبار ورزشی شهر خبر، در آغاز هفته جاری بوده است.

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، پس از حضور خانواده پورحیدری در باشگاه استقلال، که اولین خبر پربازدید هفته را رقم زد، دومین خبر پربازدید این هفته نیز به دیدار همسر و فرزند زنده یاد منصور پورحیدری با  با مدیرعامل این مجموعه  اختصاص داشت.

سومین خبر پربازدید که باز هم به آبی‌ها مربوط می‌شود،‌ اظهارات سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص خرید پرسپولیس و استقلال است. 

پرویز مظلومی در گفتگویی با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه با حجم بالای بدهی‌های دو تیم مطرح تهران کسی جرات خرید آنها را ندارد، گفت: بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد، چه کسی توان مالی دارد که بتواند این دو باشگاه را بخرد. حتی خود سلطانی فر هم راضی است این کار انجام شود زیرا یک مشکل از مشکلات وزارت ورزش برطرف خواهد شد اما قیمت‌ها آنقدر گران است که کسی جرأت خرید ندارد زیرا آن وقت باید کسانی که این دو باشگاه را می خرند بدهی‌ها باشگاه را تقبل کنند.

او همچنین گفته تیم‌هایی که سوددهی ندارند کسی سراغ آنها نخواهد آمد و بعید است این اتفاق در سال جاری بیفتد.

اعلام آمادگی بازگشت شیخ دیاباته و هروویه میلیچ 2 بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال،از پربازدیدترین اخبار استقلال در هفته بوده است. این دو که پس از تعطیلی لیگ راهی کشورهایشان شده بودند، اعلام کردند که مشکلی برای بازگشت به تهران ندارند و برای آغاز مجدد لیگ در تمرینات استقلال حاضر خواهند شد.

دیگر خبر پربازدید هفته، عمل جراحی مهاجم تیم فوتبال السد قطر است. بغداد بونجاح با انجام عمل جراحی در ناحیه کشاله ران حداقل ۲ ماه از مسابقات لیگ کناره‌گیری کرد. کسی که همواره کابوسی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس بوده است.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.