فوت مرد شصت ساله، در صدر پربازدیدترین ها

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، پس از وقوع زلزله  ۵.۱ ریشتری در شهر دماوند، که شهر تهران را نیز درگیر کرد، یک فرد میانسال که به دلیل ترس در حال فرار از محل سکونت خود بود به سرش ضربه وارد شد و کشته شد.

سازمان نقشه‌برداری هم تصویری از محل دقیق زلزله تهران را روی نقشه مشخص کرده است که به پربازدیدترین تصویر در خصوص زلزله تهران تبدیل شد. در این تصویر مکان‌های وقوع زلزله با خطوط زرد رنگی بر روی نقشه مشخص شده است.

سخنان سردار حاج قاسم سلیمانی در خصوص زلزله تهران نیز بازدید زیادی داشت. در این خصوص حساب توییتری منتسب به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به بخشی از صحبت‌های شهید راه مقاومت نوشت:"حاج قاسم سلیمانی: یک زلزله ۵ ریشتری در یک شب تهران را به هم میریزد؛ خب تصور کنید داعش وارد کشور ما می‌شد...۹۶/۱۰/۲۳ "

دیگر موضوع پربازدید به آمار مصدومان زلزله مربوط می‌شود. به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور بعد از وقوع زلزله در شهرستان تهران ١٢ نفر، شمیرانات یک نفر و در استان البرز دو  نفر به دلیل فرار ناشی از ترس زلزله مصدوم شدند. 

صحبت‌های معاون پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی در خصوص ریشه زلزله نیز دیگر مطلب پربازدید بود. او  در این خصوص می‌گوید: «منطقه تهران روی ۵ گسل لرزه خیز قرار دارد که در بین آنها گسل «شمال تهران» خطرناک ترین گسل است و گسل مشا نیز از توان لرزه خیزی بالایی برخوردار است که چنانچه فعال شود زلزله ای به بزرگای ۵/۷ ریشتر ایجاد خواهد شد.»

وی همچنین تاکید کرده است: «در حال حاضر امکان پیش‌بینی زمین لرزه در تهران وجود ندارد و دستگاه‌هایی که گفته می‌شود با قابلیت هشدار وقوع زلزله در تهران نصب شده‌اند، وسیله علمی هستند که فقط می‌توانند مورد استفاده برای سنجش های علمی-پژوهشی قرار بگیرند.»

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران و دسته بندی دیدنی ترین تصاویر و ویدئوهای این سایت ها، می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به این بخش‌ها با موضوع حوادثی مثل زلزله به دلیل سهولت دسترسی ، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.