انواع وان حمام بادی را بشناسید

وان حمام بادی ارزان اینتایم ، اینتکس و بست وی دارای مدل های بسیار زیادی هستند که قیمت خرید آنها نسبت به خرید وان های سرامیکی سنگین و گران قیمت بسیار به صرفه تر می باشند .

انواع وان حمام بادی

وان های حمام بادی از بدنه پلاستیکی بادشو ساخته می شود که در اشکال مربع ، مستطیل ، دایره و بیضی هستند که جز تولیدات 3 کارخانه بزرگ چینی به نام های : اینتکس ، بست وی و اینتایم شناخته شده هستند ، وانهای بادی داخل حمام این سه کارخانه برای بزرگسالان ، کودکان و نوزاد ها طراحی شده است که همه آنها را می توانید در سایت فروشگاه اینترنتی اینتکس لند نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران با تخفیف ویژه خرید کنید .

حمام بادی

وان های بادی در کجا استفاده می شوند ؟

این مدل وان های مخصوص حمام بادی بزرگسال و کودک از بدنه پی وی سی مقاوم در برابر دمای آب گرم و سرد هستند که می توانید علاوه بر داخل حمام های کوچک و بزرگ از آنها در داخل منزل ، تراس ، پشت بام و حتی حیاط نیز استفاده کنید که در زمان 5 دقیقه باد و آماده استفاده هستند .

این محصولات بادی را باید با یکی از پمپ های باد سه شرکت intex ، bestway و یا اینتایم باد کنید که می تواند پمپ باد برقی ، تلمبه دستی یا پمپ پایی باشد ، بر روی بدنه هر مدل وان حمام بادی یک یا چند سوپاپ باد قرار دارد که باید پمپ باد را به آن سوپاپ ها وصل کنید و شروع به باد کردن کنید تا کاملا پر شود و بعد از پر شدن دریچه های باد را محکم ببندید .

اگر وان های حمام بادی سوراخ شوند چکار کنیم ؟

اگر به این فکر هستید که ممکن است بدنه وان های حمام بادی سوراخ یا پاره شود باید بدانید که این محصولات هیچ وقت به خودی خود پاره یا سوراخ نمی شوند و فقط با برخورد با اشیا تیز و برنده پنچر می شوند که اگر عمدی یا سهوا باشد به سادگی با چسب های پنچرگیری وان حمام اینتکس قابل تعمیر هستند .

وان های حمام بادی کودکان و نوزاد ها دارای طرح های بسیار زیبا ، جذاب و بچه گانه ای هستند که آنها را جذب خود خواهد کرد ولی در عین حال طرح های سری بزرگتر ها با سایز های بزرگ دارای طرح های ساده و تک رنگی هستند که مدل وان حمام اینتایم بزرگسال از بهترین مدل های آنها می باشد که اکثر افراد با نام آن آشنایی دارند و آنرا با وان حمامی زیپ دار یا ژله ای می شناسند .

حمام بادی

مزیت وان های حمام بادی

این محصولات دارای سایز های متفاوتی از کوچک و بزرگ هستند تا بتوانید مدل اندازه حمام خود را انتخاب و خرید کنید ، ضمنا مدل های کوچک نوزادی به شما در شستشو و استحمام فرزندتان کمک خواهد کرد زیر از بدنه نرم و ایمنی برخوردار است که اگر با بدن کودک برخورد کند هیچ آسیبی نمی بیند .

از دیگر مزیت های این وانهای بادی وزن و حجم کم آنها است که حداقل 1 کیلو و حداکثر 5 کیلوگرم می باشند و به سادگی توسط یکنفر نیز قابل حمل و جابجایی است .

مدل های بزرگسال نیز علاوه بر استفاده در حمام برای افراد سالم ، برای آبدرمانی اشخاص کم تحرک ، افرادی که دکترین ارتوپد برای آنها آب درمانی تجویز نموده یا حمام دادن افراد مسن نیز عالی می باشد .

حمام بادی

وان بادی حمام را از کجا بخریم ؟

برای خرید انواع وان بادی داخل حمام مخصوص بزرگسالان ، کودکان و نوزادان می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی اینتکس لند به آدرس https://www.intexland.ir مراجعه کنید و یا با شماره 021-44204854 با همکاران ما برای راهنمایی بیشتر در تماس باشید .