سریال دل (قسمت های باقی مانده سریال مشخص شد)

سریال دل ساخته منوچهر هادی با استقبال زیادی همچنان رو به رو هست  و همه به دنبال این هستند که بعد از گذشت چندین قسمت بالاخره سرنوشت این سریال چه خواهد شد سریالی که منتقدان را به صدا وا داشت ولی مخاطبان شبکه خانگی آن را دنبال می‌کنند و از آن بسیار راضی هستند تا حدی که احتمال ادامه این سریال برای فصل دوم بسیار محتمل است و احتمالا این اتفاق بعد از پایان 28 قسمت این فصل اتفاق خواهد افتاد.

کسانی به دنبال دانلود سریال دل هستند که عاشقانه کند را می‌پسندند و دوست دارند که بیشتر درگیر کشمکش شخصیت‌ها به خصوص شخصیت‌های اصلی باشند. شخصیت‌هایی که در سریال همیشه برای رسیدن به هم مشکلات فراوانی را جلوی خود می‎‌بینند. منوچهر هادی شاید این سریال را به دلایل فروش تجاری ساخته باشد ولی در سینمای ایران همه این کارها را انجام می‌دهند و نمی‌توان به آن‌ها خرده گرفت چون ساختن فیلم هنری یا شخصی امری است که در ایران خیلی کم شاهد موفقیت آن بوده‌ایم.

آنقدری که ساره بیات را در شبکه خانگی طرفدار دارد و همه آثار آن با استقبال رو به رو می‌شود حتی مهران مدیری هم موفق نیست. این بازیگر زن 40 ساله در عاشقانه هم با یک کاراکتر خاکستری ظاهر شد و با زوج خود یعنی محمدرضا گلزار بازی خوب و پراحساس را به نمایش گذاشت که مورد توجه مخاطبان آن سریال قرار گرفته بود و شاید یکی از دلایل موفقیت سریال دل نیز همین امر باشد.

حامد بهداد چهره نام آشنا سینمای ایران که برای نقش‌های برون گرا در ایران شناخته می‌شود زوج هنری ساره بیات در سریال دل است و با نقشی متفاوت تر از آنچه از او سراغ داریم در این مجموعه حضور دارد که هم برای او یک چالش است و هم بیننده‌ها از دیدن این نقش بسیار متعجب شده‌اند.

منوچهر هادی که محبوبیت زیادی را در سینمای ایران دارد و با رحمان 1400 قصد داشت که دوباره در سینما رکورد شکنی کند از اثر خود دفاع کرد و سریال دل را یک اثر عاشقانه خواند که شبکه خانگی آن را می‌پسندد. قطعا حضور منوچهر هادی را در شبکه خانگی با آثار جدید در آینده شاهد خواهیم بود آثاری که انگار بیننده‌های خود را راضی می‌کنند.

در آخر باید گفت که سریال دل شروع ژانر رمانتیک بعد از عاشقانه است و زیاد نباید از آن انتظار داشت. قطعا در آینده‌ای نزدیک با سریال‌های بسیار بهتری در شبکه خانگی رو به رو خواهیم شد شبکه‌ای که امروزه در ایران بسیار جا افتاده است و مسیر خوبی را طی می‌کند.