راهنمای خرید تجهیزات بیمارستانی ( تخت بیمارستانی )

بیماران افراد کهنسال و معلولین همواره نیازمند مراقبت های ویژه هستند نمی کند که بیمار در بیمارستان باشد یا منزل به هر ترتیب باید از مریض مراقبت کرد .

مراقبت در نگهداری از بیمار  نیازمند تجهیزات و وسایل خاص می باشد همچنین شرایط و مکان نگهداری بیمار باید به گونه‌ای باشد که بیمار در راحت ترین شرایط ممکن قرار بگیرد

بیماران و افراد  کهنسال در بیمارستانها و مراکز درمانی و منازل نیازمند وسایل و تجهیزاتی هستند که شرایط انجام فعالیت های روزمره را برای بیمار و پرستار راحت تر می کند اما با توجه به مشکل بیمار و معضلاتی که دارند تجهیزات مورد نیاز بیماران و کهن سالان متفاوت است .

برخی بیماران که در بیمارستان بستری هستند پس از ترخیص از بیمارستان نیازمند وسایل و تجهیزات اولیه پزشکی برای  نگهداری در منزل می باشند .

اما مسئله اصلی انتخاب تجهیزات با توجه به وضعیت بیمار و مشکلات پیرامون آن در راستای بهبودی و درمان بیمار می باشد .

خرید تجهیزات پزشکی برای نگهداری بیماران برای بیمارستانها امری عادی تلقی می شود اما برای افرادی که برای بیماران و افراد کهنسال و عزیزان خود در منزل به علت نداشتن تجربه در خرید تجهیزات پزشکی و  و تشخیص خرید صحیح برای بیمار با مشکلی خاص غالباً خرید های اشتباه انجام می دهد که این مسئله هم برای بیمار مشکل ایجاد می کند هم پرستار را در نگهداری از بیمار با چالش‌های جدیدی روبرو می‌کند .

یکی از مهم ترین وسایل نگهداری بیماران در مراکز درمانی و  بیمارستانها و منزل تخت بیمارستانی می باشد که کمک به سزایی در نگهداری ، بهبود و کمک به پرستار می کند .

 تخت بیمارستانی  به طور کلی به دو دسته اصلی تقسیم می شود  تخت برقی تخت بیمارستانی مکانیکی

تخت برقی و تخت مکانیکی امکانات دارای زیر دسته بندی های یکسانی می باشد  که شامل تخت یک شکن که فقط زاویه ی زیر سر بیمار را تنظیم می کند مورد بعدی تخته رو شکم می باشد که هم زاویه زیر سر بیمار هم زاویه زیر پای بیمار را تحمل می کند مورد سوم کامل ترین تخت سه شکن است که زاویه زیر سر بیمار و زاویه زیر ران پا و ساق پا را تنظیم میکند

 این امکانات هم در تخت های برقی هم در تخت های مکانیکی وجود دارد به انتخاب مصرف کننده می تواند هر کدام از این تخت ها را انتخاب کند .

تخت برقی با تخت مکانیکی از لحاظ کاربرد و  امکانات تفاوتی باهم نمی کنند اما فرق اصلی این تخت ها در این است که در تخت برقی نیازمند مصرف انرژی از طرف نیروی انسانی نخواهیم بود و با انرژی الکتریکی کار می کند اما در تخت بیمارستانی مکانیکی برای تنظیم زوایای تخت نیازمند صرف انرژی از طرف نیروی انسانی می باشد

جهت انتخاب تخت برای بیماری خاص با مشکلاتی مشخص چه مدل تختی انتخاب کنیم و چه امکاناتی داشته باشد و این که تخت برقی باشد یا مکانیکی  نیازمند اطلاعات از وضعیت کلی بیمار می باشیم این اطلاعات پایه به  مشاوران تجهیزات پزشکی خاکباز کمک می کند که بهترین پیشنهاد را برای بیماران و افراد کهنسال داشته باشند .

صنایع پزشکی خاکباز با اتکا به دانش فنی بالا و با داشتن کارشناسان و مهندسین حرفه ای اقدام به تولید تجهیزات پزشکی و وسایل نگهداری بیمار و با کیفیت ترین تخت بیمارستانی مطابق با استانداردهای روز نموده که در بیمارستانها و مراکز درمانی و منازل مورد استفاده بیماران و افراد ناتوان و کهنسالان قرار می‌گیرد .

مشاوران تجهیزات پزشکی خاکباز با کمال میل آماده پاسخ به سوالات خریداران تجهیزات بیمارستانی و تخت برقی و راهنمایی جهت خرید تجهیزات نگهداری بیمار در منازل ، مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشند تا برای بیمار و پرستار بهترین شرایط ممکن را پدید آورند .