خرید آنلاین میوه بسته بندی شده مراسم از سایت مهمانو

اگر شما می خواهید برای مراسم خود بسته های میوه تک نفره تهیه کنید این یادداشت به شما کمک میکند چگونه پذیرایی شیک و آبرومندانه ای را داشته باشید.

چرا میوه بسته بندی شده بخریم؟

در سالهای اخیر شرکت ها و استارتاپ های مختلفی در کشور در زمینه بسته بندی میوه مراسم فعالیت میکنند. صنعت بسته بندی میوه و خوراکی در کشور رشد خوبی داشته است. یکی از صنایع بسته بندی، صنعت بسته بندی میوه تک نفره می‌باشد که در رویداد ها و مراسم‌های مختلف قابل استفاده می‌باشد. بسته میوه تک نفره نوعی بسته بندی یکبار مصرف می‌باشد که با هزینه کمی انجام شده و نهایتاً تا یک روز قابل نگهداری می‌باشد.

اقبال به بسته بندی‌های یک نفره باعث نوآوری‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف صنایع غذایی شده است. تنوع طرح و رنگ و اندازه بسته بندی میوه برای مشتریان ایجاد ارزش می‌کند. مثلاً با اینکه یک بسته بندی تک نفره در مقایسه با خرید فله‌ای گران‌تر تمام می‌شود، اما مشتریان به خاطر راحت تر بودن و شکیل بودن بسته ها آنها را ترجیح می‌دهند. نکته دیگر موضوع سلامت و اطمینان از کیفیت میوه بسته بندی شده می‌باشد. خرید از برندهای معتبر راه حل خوبی برای ایجاد اعتماد مشتریان می‌باشد. در نهایت بسته میوه مراسم از جمله محصولاتی است که در بازار محبوب می‌باشد.

در همایش‌ها، کنفرانس‌ها، مراسم تودیع و معارفه، افتتاحیه و اختتامیه‌ها، جشن‌ها، مراسم ترحیم، جلسات سازمانی، جلسه دفاع پایان نامه، کارگاه‌های آموزشی و تورهای مسافرتی می‌توان از میوه بسته بندی یک نفره استفاده کرد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های میوه بسته بندی ، نوع بسته و پک آن می‌باشد. یکی از بهترین نوع بسته بندی میوه مراسم، بسته‌های مقوایی می‌باشد. بسته بندی مقوایی شکیل تر و مقاوم‌تر بوده و مناسب استفاده جهت پذیرایی میوه مراسم می‌باشد. اگر تعداد شرکت کنندگان در مراسم شما بیشتر از صد نفر است شک نکنید تنها راه پذیرایی ارائه بسته پذیرایی تک نفره می باشد.

از آنجایی که ظروف یکبارمصرف پلاستیکی آسیب‌های فراوانی برای محیط زیست دارد، برای تهیه بسته‌های مقوایی هیچ درختی قطع نشده است. زیرا این پک های از مقوا و کاغذهای بازیافتی تولید شده و پس از مصرف نیز قابل بازیافت بوده  و به محیط زیست بر می‌گردد.

مهمانو

یک نمونه بسته میوه مراسم مهمانو

بسته میوه تک نفره را از کجا تهیه کنیم؟

انواع میوه‌های تازه و شسته شده و بسته بندی شده می‌تواند نیاز بسیاری از مردم را پاسخ دهد. زندگی‌های امروزه باعث شده بسیاری از افراد فرصت خریدن و شستشو و بسته بندی میوه مراسم را نداشته باشند. با پیشرفت فناوری و گسترش اینترنت در کشور بسیاری از مردم تمایل دارند بتوانند از خانه وارد سایت یک شرکت معتبر می‌شوند و یک بسته میوه مراسم دلخواه انتخاب کنند، قیمت آن را بتوانند مقایسه کنند و پس از تصمیم گیری نهایی، به صورت اینترنتی مبلغ آن را پرداخت کنند و در زمان مورد نظر تحویل بگیرید.

مهمانو یک فروشگاه اینترنتی معتبری است که از سال ۹۶ آغاز به کار کرده است و در زمینه بسته بندی میوه مراسم و رویدادها فعالیت می‌کند. مهمانو دارای تاییدیه شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، و مجوز ای نماد یا همان کسب و کارهای اینترنتی از وزارت صمت می باشد. برای خرید بسته میوه کافی است به سایت مهمانو به نشانی www.mehmano.com مراجعه کنید و بسته میوه دلخواه خود را تهیه کنید و یا با شماره تلفن ۸۸۶۱۲۶۱۳ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان فروش استفاده کنید.

مهمانو ماهانه میوه مراسم و پذیرایی حدود 200 سفارش را در تهران آماده می‌کند. بسیاری از دانشگاه‌های معتبر کشور، بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ دولتی  و خصوصی مشتریان دائمی شرکت مهمانو هستند.

مهمانو2

نمونه ای از بسته های مقوایی مهمانو

مزیت‌های خرید بسته میوه مراسم از مهمانو

1-راحتی خرید از سایت مهمانو و عدم نیاز به مراجعه حضوری

یکی از مزیت‌های خرید میوه بسته بندی شده از مهمانو راحتی در زمان خرید می‌باشد. شما می‌توانید وارد سایت مهمانو بشوید و خرید خود را در کمتر از 5 دقیقه انجام دهید. برای خرید نیاز به مراجعه حضوری به هیچ جایی ندارید. در حالیکه قبلا برای تهیه بسته میوه باید به میوه فروشی و یا تره بار، فروشگاه های ظروف یکبار مصرف و یا از مایل بودید در بسته پذیرایی، شیرینی و نوشیدنی و ... باشد به قنادی و سوپرمارکت و ... مراجعه کنید.

2-تنوع گسترده محصولات

هر آنچیزی را که شما برای پذیرایی مراسم و یک بسته میوه شیک در نظر داشته باشید می توانید در سایت مهمانو مشاهده و انتخاب کنید. ما میوه های فصل  را در سایت مهمانو به شما عرضه میکنیم و به صورت روزانه تهیه میکنیم. همچنین می توانید در کنار میوه، انواع شیرینی، نوشیدنی، آبمیوه های طبیعی و بسته بندی، انواع شربت های طبیعی، کاپ کیک، فینگرفود، ساندویج، لقمه و ... را هم در بسته های خود داشته باشید.

3- تحویل در زمان و مکان برگزاری رویداد

 مزیت دیگر مهمانو تحویل میوه بسته بندی قبل از شروع مراسم و در مکان برگزاری مراسم می‌باشد. شما با خیال راحت می توانید به سایر برنامه های مراسم برسید و میوه مراسم را به مهمانو بسپارید و سر زمان مورد نظر تحویل بگیرید.

4- بسته بندی شیک و متنوع

در سایت مهمانو بسته های متنوعی در اندازه و طرح های گوناگون برای رویداد های مختلف در نظرگرفته شده است. شما براحتی میتوانید بسته دلخواه خود را انتخاب کنید.

5- اطمینان از کیفیت

مهمانو کیفیت اقلام بسته میوه مراسم خود را تضمین می کند. میوه های خریداری شده به صورت روزانه و دست چین تهیه می شود و در چند مرحله تست و کنترل می شود. شستشوی میوه بسته بندی در چند مرحله و توسط مواد ضدعفونی کننده و تحت پروتکل های وزارت بهداشت انجام می شود. شما می توانید در هر مرحله از کار از فرآیند بسته بندی میوه ها بازدید کنید.

6- قیمت رقابتی

از آنجائی که مهمانو در سطح گسترده ای در استان تهران و البرز فعالیت میکند و میوه ها را از تره بار مرکزی تهران تهیه می شود، بسته میوه عرضه شده از نظر قیمت کاملا رقابتی و مقرون به صرفه می باشد.

جنس و کیفیت بسته میوه مراسم

بسته‌های میوه مهمانو از مقواهای کرافت تولید داخلی و دارای نشان سیب سلامت وزارت بهداشت تهیه می شود. این کار باعث می شود مشتریان با اطمینان از رعایت اصول بهداشتی نسبت به استفاده از بسته‌ها میوه تک نفره مهمانو اقدام نمایند.