اختصاص داغ‌ترین اخبار حوادث به رومینا اشرفی

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی رکنا نوشت: در پی ارسال گزارش‌های مردمی و نارضایتی برخی شهروندان و زائران از هنجارشکنی‌های سازمان‌یافته اخلاقی و همچنین وجود قداره کشان زورگیر، فروشندگان مواد مخدر یا بروز برخی از آسیب‌های اجتماعی در فضاهای سبز و به ویژه بوستان ملت مشهد، بلافاصله دستگاه قضایی وارد عمل شد و دادستان مرکز خراسان رضوی به عنوان مدافع حقوق عامه مردم، دستورات ویژه‌ای را برای بررسی همه جوانب ماجرا با تشکیل یک کارگروه قضایی صادر کرد.

دومین اخبار پربازدید به فاش شدن راز لایو اینستاگرامی رومینا اشرفی و تهدیدهای بهمن خاوری اختصاص داشت. بعد از یک هفته از مرگ رومینا اشرفی دختر 14 ساله‌ای که به دلیل ارتباط با پسر مورد علاقه‌اش توسط پدرش به قتل رسید، دوست او از واقعیت ماجرا پرده برداشت.به گزارش رکنا مونا محمدی   در گفتگویی با فراز در این خصوص گفت: « رومینا به من گفت که در اینستاگرام در لایوی شرکت کرده و در آن زمان بهمن همه آن لایو را ضبط کرده است و حالا با آن مرا تهدید می‌کند.» بر اساس اظهارات مونا، رومینا حتی هنگامی که با بهمن صحبت می‌کرد از جانب وی تهدید می‌شده است.

سومین خبر پربازدید حوادث امروز  باز هم به رومینا اشرفی مربوط می‌شود. در این مطلب که با عنوان چرا رومینا اشرفی ۱۴ ساله عاشق بهمن خاوری ۳۰ ساله شد؟ منتشر شده است، ماجرای عشق او به بهمن خاوری شرح داده شده است.

افشای علت بازداشت بهمن خاوری در ماجرای قتل رومینا اشرفی نیز دیگر مطلب پربازدید دیگر بود. در این زمینه ویدوئویی منتشر شده که در آن ماجرا از زبان بهمن خاوری بیان می‌شود.

بامداد روز شنبه ٣ خرداد ۱۳۹۹، یک دختر ١٧ سالە اهل "روستای قباغو" از توابع شهرستان سقز با هویت مفیده نام داشت خود را حلق آویز و به زندگی خود پایان داد. بنا بر اعلام این پایگاه خبری، مفیده ، قرار بودە ازدواج کند، اما خانوادە وی از تمکن مالی لازم برای خرید جهیزیه و حداقل وسایل معیشتی برخوردار نبودە و برای همین خود را حلق آویز کردە است . این مطلب که از سوی پایگاه خبر رکنا منتشر شده نیز مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار حوادث به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.