قیمت روز ورق سیاه و استیل

شرکت بازرگانی فولاد آیرومارت با بیش از 30 سال سابقه در حوزه بازار آهن و مقاطع فولادی از سال 1396 اقدام به ورود به حوزه آنلاین خرید و فروش مقاطع فولادی کرده است. علاوه بر واحدهای تولیدی این کنسرسیوم، واحد انبار این مجموعه نیز آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

آیرومارت تامین کننده انواع محصولات فولادی در بالاترین کیفیت است. علاوه بر مقاطع طویل مثل انواع میلگرد، تیرآهن، هاش و ... این مجموعه محصولات تخت را هم در بالاترین سطح کیفیت از معتبرترین تولید کنندگان داخلی وخارجی ارائه می‌دهد. از جمله محصولات تخت پرکاربرد می توان به انواع ورق فولادی از جمله ورق سیاه و ورق استیل در گریدهای مختلف آلیاژی اشاره کرد. در ادامه به بررسی دقق تر این محصولات، نحوه خرید آن‌ها و عوامل موثر بر قیمت ورق سیاه و ورق استیل می‌پردازیم.

قیمت ورق سیاه

ورق سیاه یا ورق ST37 را می توان پر کاربردترین نوع ورق گرم در نظر گرفت. این ورق که در ساده ترین نوع فولاد ساده کربنی تولید می شود و به همین علت در بازار به ورق آهنی نیز مصطلح است. قیمت ورق سیاه در مقایسه با سایر انواع ورق آلیاژی مثل ورق استیل کمتر است. روش تولید این محصول به کمک فرآیند نورد گرم است. این فرآیند در دمای بالا و در حالت گداخته صورت می گیرد به همین دلیل سطح ورق اکسید می شود و با تشکیل لایه‌های اکسیدی ظاهر آن تیره میشود. علت نام گذاری آن با نام ورق سیاه نیز به همین دلیل است. این محصول  به 3 صورت رول، شیت فابریک و برش خورده قابل عرضه است.

ورق سیاه در ضخامت های کم به صورت رول شده از کارخانه خارج میشود و در ضخامت های بیشتر که انعطاف پذیری کمی دارد محصول به صورت شیت فابریک راهی بازار می شود. یکی از عوامل مهم موثر بر قیمت ورق سیاه ضخامت و مشخصات ابعادی آن است. همچنین در صورت درخواست مشتری در ابعاد خاص آیرومارت با ارائه خدمات برشکاری محصول نهایی را در ابعاد دقیق عرضه می کند. قیمت ورق سیاه برش خورده به دلیل افزوده شدن عجرت برش به آن کمی بیشتر از محصولات فابریک کارخانه است. برای مشاهده قیمت ورق سیاه در انواع برش خورده و فابریک به وبسایت آیرومارت مراجعه نمایید. بزرگترین تولیدکنندگان ورق سیاه در کشور مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، فولاد اکسین اهواز و کارخانه نورد گیلان هستند.

5

قیمت ورق استیل

ورق استیل از دیگر انواع پرکاربرد ورق فولادی است که از آلیاژ مختلف فولاد زنگ نزن ساخته می شود. فولاد زنگ نزن قابلیت مقاومت در برابر خوردگی و اکسیداسیون مناسبی از خود نشان می دهد به همین دلیل در کاربردهای با طول عمر بالا از این محصول استفاده می شود. قیمت ورق استیل در گریدهای آلیاژی مختلف با یکدیگر تفاوت دارند اما به طور کلی قیمت ورق استیل در تمامی انواع بیشتر از محصول ورق سیاه است. به طور کلی گریدهای آلیاژی فولاد زنگ نزن به 3 دسته بگیر، نگیر و نسوز دسته بندی می شوند. این سبک نام گذاری به دلیل خواصی است که این آلیاژ ها از خود نشان می دهند. پرکاربرد ترین آلیاژهای این محصول را می توان گریدهای آلیاژی 304 و 316 در نظر گرفت که بخش عمده مصرف ورق استیل را پوشش می دهند. همچنین می توانید قیمت ورق گالوانیزه رنگی را در سایت آیرومارت بررسی کنید.

علاوه بر دسته بندی بر اساس نوع آلیاژ این محصول در را بر اساس نوع کاربرد هم میتوان تقسیم بندی بر این اساس محصولات قابل ارائه در زیر گروه های ذیل قرار می گیرند:

  • ورق استیل صنعتی براق
  • ورق استیل صنعتی خشدارو روکشدار
  • ورق استیل صنعتی مات
  • ورق استیل دکوراتیو

ورق استیل صنعتی در یکی از حالات سطحی براق، خشدار و مات به بازار عرضه می شود. از محصول استیل خشدار و مات به منظور استفاده در مواردی که در تماس با دست است و نیاز است که اثر انگشت روی آن نماند، استفاده می شود. از جمله این موارد میتوان به بدنه لوازم خانگی مثل یخچال و اجاق گاز اشاره کرد. جهت مشاهده قیمت ورق استیل صنعتی در حالات مختلف سطحی به وبسایت آیرومارت مراجعه نمایید.

همچنین محصول دکوراتیو برای استفاده در دکوراسیون داخلی، خارجی یا ساخت وسایل تزئینی استفاده می شود. محصولات دکوراتیو در رنگ های مختلفی مثل طلایی، برنزی و ... تولید می شوند. برای رنگ آمیزی این محصولات از روش PVD استفاده می شود. قیمت ورق استیل دکوراتیو را نیز به صورت روزانه در سایت آیرومارت ور در بخش محصولات ورق مشاهده کنید. محصلوات استیل اکثرا وارداتی و تولید شده در کشورهای چین، هند، تایوان، کره و ایتالیا هستند.

خدمات قابل ارائه برای انواع ورق فولادی

همانطور که در بخش های قبلی اصلی ترین خدمات جانبی قابل ارائه این محصولات برشکاری آن در ابعاد مختلف است. تیم فنی آیرومارت خدمات برش را مطابق سفارش مشتری و در بهترین کیفیت ارائه می دهد. همچنین از دیگر خدمات میتوان به کونیک کاری و ایجاد درز اتصال در هندسه های مختلف، عدسی کردن، چراغ قوه کردن، اسید شویی، گالوانیزه کردن ورق سیاه و سایر موارد از این دست اشاره کرد. روکشدار کردن ورق استیل به کمک لایه های پلیمری از دیگر خدمات جانبی این محصولات است.

6

برای ثبت سفارش، استعلام آخرین قیمت های این محصولات و مشاوره با کارشناسان این محصول با شماره زیر تماس حاصل کنید.

تلفن: 021-45306

صفحه اینستاگرام: iromartco

کانال تلگرام: iromart

آدرس: تهران - نلسون ماندلا - بالاتر از میرداماد - تابان غربی - پلاک ۳۶ - واحد ۲۰