8 کار برتر در آنتالیا

  اما این یک اشتباه است. مطمئناً شما در امتداد خط ساحلی تور آنتالیا سهم نسبتاً خوبی از استراحتگاه های پرتقال و تفریحات خانوادگی خود را پیدا خواهید کرد ، اما چیز زیادی برای اشغال مسافر مستقل نیز وجود دارد.از یک دردسر مکان های باستانی در منطقه تاریخی شهر گرفته تا شگفتی های طبیعی یک هاپ و جست و خیز از مرکز ، کارهای برتر را برای انجام در آنتالیا نشان می دهیم.

1. سرگردانی در خیابان های کالالیچی ، منطقه تاریخی آنتالیا

مکان عالی برای شروع هر سفر به تور ارزان آنتالیا در Kaleiçi ، منطقه تاریخی این شهر است. شما می توانید یک روز را در این منطقه بگذرانید ، از غرفه های بازار بازدید کنید و از مکمل نوشیدنی در تراس های آفتاب گرفته یا کافه هایی که در پیاده روها می ایستد لذت ببرید.اشکالات تاریخ برخی از نشانه های برتر Kaleiçi را نیز درک می کنند. این منطقه با نمادهای چشمگیر معماری از خانه های به سبک عثمانی گرفته تا جادوگران دوران روم ساخته شده است. دروازه هادریان ، با طاقها و ستونهای بسیار برجسته ، یکی از برجسته ترین سازه هایی است که توسط رومیان به جا مانده است - که در سال 130 میلادی برای امپراتور هادریان ساخته شده است ،

21

2. سواحل آنتالیا

ساحل Konyaaltı مورد علاقه آنتالیایی ها و کوله پشتی ها به طور یکسان است. یکی از زیباترین رشته های منطقه ، توسط کوه ها قاب بندی شده است.اندازه بی نظیر ساحل آن را از ازدحام بیش از حد نجات می دهد.ساحل لارا خواهر پرتحرک کنییالتی است و اغلب به عنوان پاسخ آنتالیا در لاس وگاس در نظر گرفته می شود. واقع در شرق شهر مناسب ، لارا جارو بسیاری از ماسه های رنگی عسلی است که نزدیک بسیاری از استراحتگاه های برتر منطقه واقع شده است.اگر می خواهید تنها و تنها باشید ، کمی بیشتر به ساحل چیرالی بروید ، یک تکه درخت آرام از درخت سنگریزه و شن و ماسه. در اینجا ، شما همچنین نزدیک کمر خواهید بود: شعله های ابدی که در کوه های اطراف می سوزند.

3. در آبشارهای دودن بنوشید

 هیچ سفر به آنتالیا بدون در نظر گرفتن یکی از شگفتی های طبیعی منطقه کامل نخواهد بود. آبشارهای دودن یک جفت آبشار به همان اندازه چشمگیر هستند - آبشارهای فوقانی پوشیده از فضای سبز است و به بهترین وجه از غاری که در پشت پرده آب قرار دارد دیده می شود - این منطقه همچنین یک مکان پیک نیک محبوب است.

 

22

 

4- موزه آنتالیا

این موزه جذاب - یکی از مشهورترین شهرها - می تواند زمینه ای کامل در تاریخ در تور ترکیه به شما بدهد. یک بعد از ظهر که در اینجا سپری شد یک روش عالی برای اضافه کردن زمینه ای برای ماجراهای شماستاین مجموعه با گنجینه های باستان شناسی ، از آثار باستانی متعلق به اوایل عصر برنز (به بت های پیچیده و گلدان های سفالی) تا مجسمه هایی از دوران روم می پردازد. این موزه در 13 سالن مجزا حک شده است ، بنابراین در صورت کوتاه بودن زمان می توانید در نمایشگاه های مورد نظر خود غرق شوید. تالار خدایان ، مملو از مجسمه های زینتی خدایان ، نباید از دست برود.

5. پیک نیک در پارک کارعلی اوغلو

اگر به دنبال سایه و یک پاتوق محلی مورد علاقه هستید ، به پارک کارعلی اوغلو بروید. این منطقه تحت کنترل هیدیرلیک ، برج رومی درخشان است و بازدیدکنندگان از منظره های گسترده شهر و بندر زیر را به بازدید کنندگان اعطا می کند.

6. در شهرهای باستانی منطقه گم شوید

اماکن باستانی مناطق اطراف این شهر را بررسی می کنند و کاوش در ویرانه های تمدن های تاریخی یکی از مهمترین کارهایی است که باید در آنتالیا انجام شود.مکان های جوی زیادی برای انتخاب وجود دارد ، اما شهر باستانی آسپندوس ، واقع در شرق آنتالیا ، همچنان یک جمعیت بسیار لذت بخش است. تصور می شود که این شهر اوج شکوفایی خود را در طول قرن 5 قبل از میلاد داشته است و یک تئاتر رومی با قدمت حدود 170 میلادی برجسته است.

7. پارک های ملی را در آستان آنتالیا تجربه کنید

پارک ملی Köprülü Canyon از جنگل های متراکم کاج و سرو و صخره های ناهموار تشکیل شده است ، با رودخانه Köprüçay که یک مسیر را از منظره عبور می دهد. همچنین یکی از نقاط برجسته کشور برای قایقرانی با آب سفید است ، در همین حال ، پارک ملی Mount Güllük-Termessos برای دوستداران حیات وحش با بزهای کوهستانی و گوزنهایی که به عنوان خانه نگهدارنده خوانده می شوند ، امری ضروری است. وسعت جنگلی آن نیز به ویرانه های باستانی بسیار قدیمی دیگری شهرت دارد

8. روز را با یک صبحانه سنتی ترکی در تور آنتالیا شروع کنید

نکته برتر این است که Big bistro با بزرگترین مکان در هر دو منطقه لارا و کنییالتی قرار دارد - بشقاب صبحانه شکسته آنها با پنیرهای ترکی ، زیتون ، نان تازه و میوه خشک شده کامل می شود.

همانطور که می‌دانید صبحانه ترکی به خودی خود یک وعده غذایی کامل و خوشمزه است. در آنتالیا می‌توانید بهترین و مفصل‌ترین صبحانه‌های ترکی را از رستوران‌های زیر تهیه کنید:

1-  Pablito Bistro (پابلیتو بیسترو) 2- Salman Pastanesi (سلمان پشتانی) 3- Sota Eat&Drink (خوردن و نوشیدن سوتا) 4- Supla (سوپلا) 5- Sıralı Kebab -6   Börekçi Tevfik-7  Shakespare Coffee&Bistro

در همه این 7 رستوران می‌توانید بهترین و خوشمزه‌ترین صبحانه‌ها را در مکانی زیبا و شیک، البته کمی شلوغ میل کنید. اگر تمایل به خوردن غذا با چشم انداز دریا مدیترانه دارید پیشنهاد ما رستوران زیبای Sıralı Kebab است.