بهترین رستوران های دبی

دبی شهر بهترین ها می باشد و به همین خاطر به محبوب ترین مقصد توریستی جهان تبدیل شده و سالاه میزبان میلیون ها گردشگر از تمام دنیا می باشد. یکی از جاذبه های پرطرفدار این شهر رستوران ها و کافه ها می باشد که در این مقاله با لوکس ترین آن ها آشنا خواهیم شد.

برخی از این رستوران ها نیاز به رزرو دارند، اگر در زمان شلوغی مسافر این شهر می باشید بهتر است پس از خرید بلیط هواپیما دبی و یا به محض ورود به شهر برای رزرو اقدام کنید.

دبی در لیست شهر های مدرن جهان قرار دارد اما بیش از هر شهر مدرن دیگری می توان رستوران های خاص و منحصر به فرد را در این شهر دید.

در رستوران های شهر دبی عموما بهترین غذا ها توسط متخصص ترین و بهترین آشپز های بین المللی از سرتا سر دنیا و یا از آشپز های ماهر عربی سرو می شود. رستوران های برتر دبی بیش از یک رستوران و یک مکان ساده برای صرف غذا می باشند.

بهترین رستوران های دبی علاوه بر غذا های بین المللی و بی نظیر از نظر دیزاین و دکوراسیون نیز بسیار زبان زد هستند و با برنامه های فوق العاده و هیجان انگیز محبوبیتی دو چندان پیدا کرده اند.

دیزاین رستوران ها دبی بسیار شگفت انگیز می باشند و همین بی نظیر بودن غذا ها و دکوراسیون های رستوران های دبی می تواند یک خاطره به یاد ماندنی را در ذهن مسافران دبی به جا بگذارد.

رستوران ها برتر دبی به دلیل فضا و محیط مدرن و همچنین ارائه غذا های لذیذ یکی از جاذبه های ویژه شهر دبی نیز به حساب می آیند.

1. رستوران پیرچیک:

بهترین غذا های دریایی در دبی توسط این رستوران بی نظیر سرو می شود، این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های دبی در سرو غذا های دریایی شناخته می شود.

این رستوران به دلیل قرار گیری در اسکله و فضای مناسب می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری یک مراسم عاشقانه باشد.

رستوران پیرچیک به دلیل قرار گرفتن در فضایی دور از شهر و شلوغی و همچنین قرار گرفتن در کنار ساحل خلیج فارس همراه با غذا های لذیذ دریایی یکی از منحصر به فردترین رستوران های دبی می باشد.

2.  رستوران کیوبارا دبی:

رستوران کیوبارا تازگی در لیست رستوران های بین المللی شهر دبی اضافه شده است.

غذا های این رستوران ترکیبی از غذا های معروف عربی همراه با رنگ و لعاب مدرن است.

بیشترغذا هایی که در رستوران کیوبارا دبی سرو می شود غذا های سنتی مغرب و شرق مدیترانه و خاورمیانه می باشد. البته تاثیر و بازتاب دکور خاص و مدرن این رستوران در غذا هایی که سرو می شود هم قابل مشاهده می باشد.

کیوبارا  شامل یک رستوران، سالن و باری در وسط آن است. دکور خاص این رستوران با پنل های چوبی کنده کاری شده فضایی خاص به وجود آورده است.

بهترین غذای موجود در منوی این رستوران استیک گوشت است که با دستور مصری طبخ می شود.

 

41

بهترین رستوران های دبی - کجارو

 

3. رستوران پیریچ:

رستوران پیریچ که به عنوان رستوران عشاق نیز شناخته می شود، در انتهای اسکله هتل قصر در منطقه جمیرا است. این رستوران یکی از بهترین چشم انداز ها را در بین رستوران ها دارد.

شما می توانید غذا خوردن بر روی آب را همراه با تماشای نمای زیبا برج العرب در این رستوران بی نظیر تجربه کنید.

رستوران زیبا پیریچ یکی از رستوران های مشهور با غذاهای مدیترانه ای می باشد. منو این رستوران شامل بهترین غذا های موجود جهان می باشد.

 در منو این رستوران صبحانه، پیش غذا، انواع ماهی ها و خرچنگ ها سرو می شود. البته علاوه بر غذا های دریایی غذا های غیر دریایی که با گوشت گوساله و بره سرو می شوند نیز درمنو این رستوران موجود است.