تخفیف 60 % محصولات آرایشی و پوست خانومی در جشنواره روز دختر

فروشگاه خانومی به عنوان فروشگاه تخصصی حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی به رسم هر ساله جشنواره روز دختر را از دوم تا ششم تیر ماه برگزار خواهد کرد. در این جشنواره محصولات آرایشی و بهداشتی برندهای داخلی و خارجی با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.

به دلیل استقبال خوب مشتریان از این جشنواره، فروشگاه خانومی امسال این جشنواره را یک روز قبل از روز دختر آغاز می‌کند تا افراد فرصت بیشتری برای خرید محصولات مورد نظر خود داشته باشند.

روز دوم تیرماه محصولات آرایشی، مراقبت پوست، مراقبت مو، بهداشتی و شوینده و عطرها شامل تخفیف ویژه به مناسبت این روز می‌شوند. بالاترین تخفیف محصولات در جشنواره روز دختر خانومی تا 60 درصد است. پس فرصت خوبی است که محصولات مراقبت و زیبایی را در طول این جشنواره خریداری کنید. آخرین روز این جشنواره و تخفیف‌های آن ششم تیرماه است. پس شما در طول 5 روز فرصت استفاده از تخفیف‌های ویژه را دارید.

یکی از مناسبت‌های مهم ملی روز دختر است که از سال 1385 در تقویم ثبت شده است. روز دختر مصادف با میلاد حضرت معصومه است. این رویداد امسال در تقویم جلالی سوم تیر ماه است. اما همانطور که اشاره کردیم به دلیل استقبال خوب افراد از این جشنواره در سال‌های قبل، جشنواره روز دختر خانومی امسال یک روز قبل از میلاد حضرت معصومه و روز  دختر برگزار خواهد شد.

خانومی اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی، بهداشتی و عطر است. خانومی نماینده رسمی بیش از ۲۵۰ برند ایرانی و خارجی از قبیل لامینین، کامان، فریمن، بایودرما، شون، سی گل، کالیستا، گلدن رز، اوسرین، سینره، پریم، فابریگاس، نوت و اچ اس است. فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی خانومی تمامی محصولات را بدون واسطه و به طور مستقیم از تولیدکننده اصلی و یا واردکننده رسمی برند دریافت و عرضه می‌کند. تمامی محصولات خریداری شده از فروشگاه خانومی دارای ضمانت اصالت کالا، قیمت و تاریخ انقضا است.

در چند سال اخیر خانومی جشنواره‌های مختلفی را تا به امروز برگزار کرده است که تخفیف‌های ویژه و باورنکردنی شامل محصولات شده است. از ابتدای تأسیس این فروشگاه تا به امروز، جشنواره خانومی هر سال با رونق بیشتر برگزار شده است. هدف این جشنواره نیز احترام ویژه‌ای است که این فروشگاه برای درصد زیادی از مشتریان خود یعنی بانوان گرامی قائل است.ی

امسال علاوه‌بر تخفیف‌های باورنکردنی، مسابقه‌ای در طول جشنواره برگزار خواهد شد که برنده‌ها در آخرین روز جشنواره یعنی ششم تیرماه اعلام می‌شوند. این مسابقه برای مشتریانی است که صفحه اینستاگرام خانومی به آدرس khanoumi_shop را دنبال می‌کنند. برای شرکت در این مسابقه محصول مورد علاقه‌ی خود را به همراه یکی از دوستانتان منشن می‌کنید، اگر خوش‌شانس باشید در انتهای جشنواره شما و دوستی که منشن کرده‌اید کالای مورد علاقه‌ای را که نام برده‌اید، برنده خواهید شد.

فروشگاه اینترنتی خانومی بیش از 20 هزار تنوع محصول دارد که شما می‌توانید بهترین محصول چه در حوزه زیبایی و چه در حوزه مراقبت پوست و مو در بین برندهای ایرانی و خارجی را انتخاب و خریداری کنید. یکی از نقاط قوت این فروشگاه این است که در صفحه هر محصول می‌توانید توضیحات عمومی و تخصصی، نظرات مشتریان و بخصوص عکس تست محصول را که توسط مشتریان ارسال شده است، مشاهده و سپس تصمیم به خرید محصول مورد نظر کنید.

این جشنواره فرصت خوبی است تا محصولاتی مانند مرطوب کننده و آبرسان، ژل بهداشتی، شامپو، فیس واش، رژلب، پرایمر، میسلار واتر، ماسک مو، ریمل، خط چشم، کرم پودر، ماسک صورت، کانسیلر، کرم مو و نیاز اصلی این روزها برای همه یعنی ضدآفتاب را با تخفیف ویژه و تا 60 درصد خریداری کنید. پس در طول 5 روز 2 تا 6 تیرماه به وب‌سایت خانومی به آدرس https://www.khanoumi.com سربزنید و از تخفیف‌های عالی آن استفاده کنید.