قیمت تلویزیون بانه چقدر است؟

قیمت لوازم خانگی بازار بانه با توجه به افزایش نرخ ارز دچار تغییر و تحولات جدیدی شده است. تلویزیون بانه یکی از پرفروش ترین محصولات این شهر تجاری به شمار می آید و حجم زیادی از نیاز کشور را تامین می کند. به گزارش صفحه قیمت گذاری تلویزیون بانه در وبسایت "بانه سیتی" هم اکنون با مبلغی بین 8 الی 12 میلیون تومان می توان صاحب یک تلویزیون 49 اینچ شد. همچنین تلویزیون های 55 اینچ بازه قیمت گسترده تری دارند و بین 11 الی 18 میلیون تومان به فروش می رسند. البته برخی مدل های خاص و لوکس مانند تلویزیون ال جی 55C9 با قیمت حدود 25 میلیون تومان در بازار عرضه می شود.

1

قیمت تلویزیون های 65 اینچ به بالا چقدر است؟

تلویزیون های 65 اینچ بر حسب برند و ویژگی های هوشمند هر مدل از 18 تا 30 میلیون تومان قیمت خورده اند. برای مثال تلویزیون 65TU8000 تولید سال 2020 ال جی با قیمتی بالغ بر 24 میلیون تومان به فروش می رسد.  اگر به دنبال سایزهای خاص و ویژه باشید، تلویزیون های 70، 75، 77 و 85 اینچی نیز در بازار موجود است. برای مثال تلویزیون سامسونگ 82 اینچ مدل Q60R82 حدود 62 میلیون تومان قیمت دارد.

این قیمت به چه ویژگی هایی بستگی دارد؟

  • کیفیت بالا: کیفیت تلویزیون های ال جی، سونی و سامسونگ بسیار بالاست و همه با درصد خرابی 1 درصد در بازار جهانی قدرت نمایی می کنند.
  • برند تلویزیون: تلویزیون های سونی طول عمر و کیفیت تصویر بالایی دارند. تلویزیون های ال جی از امکانات بیشتری بهره مند هستند و تلویزیون های سامسونگ به دلیل کیفیت بالا در تلویزیون های منحنی محبوبیت بیشتری دارند.
  • ویژگی ها اضافی و هوشمند: هر مدل ممکن است دارای ویژگی منحصر به فردی باشد که تفاوت قیمت را رقم می زند.
  • نرخ ارز: قیمت تلویزیون های برند های اصلی ال جی، سونی و سامسونگ همگی وابسته به نرخ ارز هستند و با نوسانات ارزی تغییر می کنند.

بهترین سایز تلویزیون‌ برای خانه من کدامست؟

تلویزیون‌های امروزی موجود در بازار در سایزهای متنوعی تولید شده اند. بنابراین انتخاب بهترین گزینه می‌تواند هزینه‌های شما را تا حدودی کاهش دهد. یک قانون کلی درباره سایز تلویزیون وجود دارد:

“فاصله بین سطح تلویزیون تا چشم بیننده باید 1.8 برابر قطر (سایز برحسب اینچ) تلویزیون باشد.”

بنابراین باید نسبت به فضای موجود در خانه سایز تلویزیون را انتخاب کنید. برای مثال فاصله ایمن و مناسب از چشم بیننده تا مرکز تلویزیون های 49 و 55 اینچ باید به ترتیب 2.25 و 2.5 متر باشد.

آیا قیمت ها ارزش خرید را دارند؟

با توجه به کیفیت و طول عمر و خرابی 1 درصدی محصولات سونی، ال جی و سامسونگ، خرید این تلویزیون ها ارزشمند خواهد بود. بهتر است بدانید که طول عمر مفید یک تلویزیون مدرن تقریبا بین 60000 تا 100000 ساعت است!

برای آگاهی از قیمت به روز لوازم خانگی در بانه به خصوص تلویزیون با کارشناسان فروشگاه بانه سیتی به شماره (09187844373 | 09187844383 - محمدی) تماس حاصل فرمایید.

منبع: اقتصاد نیوز