لباس بشار اسد در صدر توجه کاربران

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، صفحه توییری سوریه بعد از انتشار این تصویر به فارسی نوشت: رسانه‌های سوری به پوشیدن یک ژاکت توسط بشار اسد که متعلق به 4 سال پیش می‌باشد واکنش نشان داده‌اند.

تصاویری از ولایت سرسبز و دیدنی نورستان در شرق افغانستان نیز منتشر شده که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. به گزارش اقتصاد نیوز، نورستان از مناطق سرسبز و خوش آب و هوایی است که نام آن کمتر در سرخط اخبار قرار می‌گیرد؛ شاید به این دلیل که بر خلاف بسیاری دیگر از مناطق آن کشور، این منطقه چندان درگیر جنگ و ناآرامی نیست. انتشار چندین عکس از این منطقه سرسبز چشم بینندگان را خیره کرده است.

پس از انتشار عکس‌هایی از قاضی منصوری برخی کاربران فضای مجازی با مقایسه آن عکس‌ها و عکس جسد منصوری این سوال را مطرح کردند که چرا جسد قاضی منصوری اینقدر از خودش لاغرتر‌ است؟ این موضوع که مرگ قاضی منصوری را زیر سوال می‌برد  نیز در صدر پربازدیدترین اخبار روز بود.

دیگر تصویر پربازدید نیز به قاضی منصوری و ابهام در مرگ او اختصاص داشت.

عکسی که پژمان بازغی به همراه خواهران جوان خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

تصویر معلم اهوازی که بر اثر انفجار گوشی جان خود را از دست داد نیز بازدید زیادی داشت. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ این خانم معلم اهوازی موبایل خود را با الکل ضدعفونی می‌کند و بلافاصله تماس می‌گیرد، موبایل کنار صورتش منفجر می‌شود، متاسفانه دو روز بعد به علت سوختگی و عفونت ناشی از سوختگی موبایل فوت می‌کند.

دیگر موضوع پربازدید به تصویری از افزایش نرخ اجاره بها مربوط می‌شود. به گزارش جماران در این تصویر نشان داده شده که چگونه ظرف ۲۴ ساعت ۵۰ میلیون تومان توسط مالک بر قیمت اجاره‌بها افزوده شده است.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است که روزانه جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین ویدئوها و تصاویر را از سایت‌های خبری جمع‌آوری می‌کند و دسته‌بندی شده در اختیار کاربران قرار می‌دهد.