همایش از ترکمن چای تا ویلموتس !

تب تند قراردادهای نافرجام و پرضرر در جامعه ی ما باعث شده تا شمار افراد مال باخته و متضرر در جامعه ی ما روز به روز بیشتر شود. نسبت به نیاز روز همایش دانش حقوقی با عنوان "از ترکمن چای تا ویلموتس" برگزار خواهد شد. این مسترکلاس تخصصی با هدف آموزش پیرامون قراردادهای مالک و مستاجر ،مشارکت در ساخت خرید و فروش ملک و آپارتمان ، وظایف و حقوق آپارتمان نشینی ، قوانین مالیاتی خرید و فروش و رهن و اجاره همراه با پرسش و پاسخ در فضای تریبون آزاد برگزار می گردد.

دبیر برگزاری ضمن تشریح اهداف این همایش گفت :"تلاش ما این است که در زمینه مسائل حقوقی به صورت عام و خاص اطلاعات عمومی و تخصصی مردم بیشتر شود و در مرحله ی بعدی با برگزاری نشست های تخصصی و آموزش صحیح از خسارت های حقوقی تمام اقشار جامعه جلوگیری کنیم. ما در این همایش ضمن ارائه مطالب مفید مدرک معتبر آکادمی MPT  اتریش را نیز در اختیار مخاطبان قرار خواهیم داد."

این همایش با حضور و تدریس مهندس میزرایی کارشناس دادگستری و عضو سازمان نظام مهندسی در 18 تیرماه به میزبانی سرای محله ی جماران طی مدت چهار ساعت از 16 تا 20 برگزار می گردد.

در همایش "از ترکمن چای تا ویلموتس" ضمن بررسی قراردادهای نامطلوب تاریخ کشور و ارائه راهکارهای مطلوب ، شناخت کلید واژه های حقوقی ، قوانین کار رفاه و تامین اجتماعی و قوانین مرتبط با چک و سفته ؛ مسترکلاس بورس با هدف معاملات موفق و سود بیشتر نیز نیزارائه خواهد شد.

 

WhatsApp Image 2020-06-29 at 14.10.34

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به farhangcando.com  مراجعه کنید و ضمن شناخت اهداف و برنامه های این همایش از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.