داغ‌ترین خبرهای قرمزپوشان

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، در همین خصوص خبرگزاری برنا نوشت: بوژیدار رادوشوویچ که حدود 4 فصل است در پرسپولیس حضور دارد، با جدایی قطعی علیرضا بیرانوند در حال حاضر تبدیل به دروازه‌بان شماره یک سرخ‌ها شده است. رادو که در مدت حضورش در پرسپولیس عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است. اگر رادو بتواند روند موفقیت آمیزش را در بازی‌های باقی مانده این فصل پرسپولیس در لیگ برتر همچنان ادامه دهد، دروازه‌بان بدون شکست پرسپولیس در لیگ نوزدهم لقب می‌گیرد و رکورد جالب توجهی را به نام خود به ثبت خواهد رساند.

دومین خبر پربازدید به شوک وکیل برانکو به باشگاه پرسپولیس اختصاص داشت. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، وکیل سرمربی سابق سرخ‌پوشان عنوان کرد که تمام طلب برانکو را یکجا می‌خواهند.

دیگر خبر پربازدید با عنوان «سناریوی جدید برای قهرمانی احتمالی پرسپولیس» منتشر شده است. به گزارش خبرگزاری برنا، پرسپولیس می‌تواند با کسب 5 امتیاز دیگر، چهارمین قهرمانی‌ متوالی در لیگ برتر و ششمین قهرمانی‌اش را در ادوار لیگ برتر قطعی کند چرا که در آن صورت مجموع امتیازش به عدد 61 خواهد رسید و سپاهان حتی در صورت پیروزی در بقیه بازی‌هایش، 60 امتیازی خواهد شد.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر پرسپولیس فاصله خوبی را نسبت به تیم‌های مدعی در جدول رده‌بندی ایجاد کرده اما باید حواسش به فولاد و شرایط خاص این تیم باشد. این خبر نیز مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری برنا، ناصر ابراهیمی عنوان کرد: پرسپولیس به لحاظ نتیجه‌گیری و کسب امتیازات شرایط خوبی دارد اما باید انگیزه ادامه موفقیت‌ها از سوی کار فنی به این تیم تزریق شود.درحال حاضر پرسپولیس فاصله خوبی را نسبت به تیم‌های مدعی در جدول رده‌بندی ایجاد کرده اما باید حواسش به فولاد و شرایط خاص این تیم باشد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار پرسپولیس به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.