نکاتی که باید هنگام رزرو و اقامت در هتل ها رعایت کنیم؟

با وجود ویروس کرونا بسیاری از فعالیت های روزمره مختل شده است؛ برای مثال، زمانی که قصد داریم به شهری سفر کنیم لازم است پیش از شروع سفر، علاوه بر مشاهده اخبار و کسب اطلاعات درباره وضعیت شهر، به نکاتی مهم نیز توجه کنیم.

مهم ترین اقدام پیش از شروع سفر، مشاهده لیست کامل هتل ها و اقامتگاه هایی است که تحت نظارت سازمان بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا هستند. برای مشاهده این فهرست کافی است به وبسایت هتل یار مراجعه نمایید.

رزرو هتل

پیشنهاد می کنیم پس از مشاهده لیست این هتل ها، برای رزرو بهترین هتل های ایران اقدام کنید. با این کار بدون اتلاف وقت از حضور غیرضروری در محل های پر رفت و آمد هتل (مثل لابی) نیز جلوگیری می کنید.

همان طور که می دانید در هتل ها باید به تمیز و ضدعفونی بودن مکان اقامت توجه شود؛ اما هریک از مسافران نیز لازم است به طور شخصی به برخی موارد بهداشتی توجه داشته باشند تا از ابتلا به بیماری هایی مثل کرونا جلوگیری شود:

  1. پس از ورود به اتاق چمدان و وسایل شخصی خود را ضد عفونی کنید.
  2. از نیروهای خدماتی بخواهید که هر روز سرویس های بهداشتی اتاق را نظافت و ضدعفونی نمایند.
  3. سعی کنید حوله، ملحفه، رو بالشتی و در صورت امکان بالشت شخصی همراه خود ببرید.
  4. کلیدهای برق و سطوح را ضدعفونی کنید.
  5. وعده های غذایی خود را داخل اتاق میل کنید و حدالمقدور از حضور در مکان های عمومی مثل رستوران و کافی شاپ هتل خودداری فرمایید.

به خاطر داشته باشید انتخاب هتل مناسب در کنار رعایت دستورالعمل های بهداشتی می تواند موجب کاهش و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شود.

اگر قصد دارید در زمان کرونا سفر کنید، پیشنهاد می کنیم مطلب " رزرو بهترین هتل های ایران در زمان کرونا " را نیز مطالعه نمایید.