نکات مهم در رابطه با اجاره ماشین

اجاره ماشین

اجاره ماشین یکی از مواردی می باشد که در سال های اخیر بسیار رواج پیدا کرده است ، در صورتی که در سال های پیش اجاره ماشین یا همان ( رنت ماشین ) خیلی رایج نبود . افراد جهت مسافرت ، قرار های کاری یا مراسم عروسی از اجاره ماشین استفاده می کنند .

معمولا اجاره ماشین به دو شکل با راننده و بدون راننده اجاره داده میشود .

اجاره ماشین دارای شرایطی میباشد که در پایین به اون میپردازیم .

اجاره ماشین با راننده

برخی افراد بخاطر آرامش بیشتر و یا راحتی آن تمایل دارند تا ماشین را با راننده اجاره کنند . اجاره ی ماشین با راننده مزایای بسیاری دارد .

به عنوان مثال در صورت اجاره ماشین با راننده در مسافرت ها ، دیگر نیازی نیست که شما تمام حواستان به جاده باشد ، در صورتی که می توانید از سفرتان لذت ببرید یا هنگامی که قرار کاری دارید می توانید با تمرکز کافی به کارتان فکر کنید و بخاطر رانندگی کردن استرسی نداشته باشید در ضمن در اجاره ماشین با راننده هیچ گونه مسولیتی به پای اجاره گیرنده نخواهد بود .

اجاره ماشین بدون راننده

بسیاری از افراد تمایل دارند تا ماشین مورد نظر خودشان را بدون راننده اجاره کنند . اجاره ماشین بدون راننده برای افرادی که از رانندگی لذت می برند بسیار خوشایند میباشد

البته در اجاره ماشین بدون راننده تمام مسولیت خودرو به عهده اجاره گیرنده میباشد .

همچنین شما در صورت اجاره ماشین عروس بدون راننده برای شب عرو سی میتوانید از ماشین های کوپه  و یا کروک استفاده کنید ، در صورتی که برای اجاره ماشین عروس با راننده ، نمی توانید از ماشین کوپه استفاده کنید به دلیل اینکه ظرفیت ماشین کوپه دونفره میباشد .

نکات مهم هنگام اجاره ماشین

حتما جهت اجاره ماشین ، باید یک هفته زودتر اقدام کنید ، در صورت رزرو نکردن به موقع ، ممکن است ماشین مورد نظر شما اجاره رفته باشد .

هزینه ی بنزین به عهده ی فرد اجاره کننده می باشد ، این مورد نیز در قرار داد ذکر می شود ، اصولا هزینه ی بنزین برای ماشین عروس هم 50 هزار تومان در نظر گرفته می شود .

جدا از هزینه بنزین یک هزینه دیگر به عهده اجاره گیرنده میباشد که به آن ساعت اضافه گفته میشود .

ساعت اضافه از 12 شب به بعد محاسبه میشود که البته هزینه آن نسبت به مدل ماشین ها متفاوت خواهد بود .

رنت ماشین به صورت روزانه یا ماهانه  می باشد ، کمترین ساعت اجاره ماشین بدون راننده 72 ساعت می باشد .

در صورتی که ماشین را بدون راننده اجاره کنید ، باید یک چک ضمانت به مبلغ خودرو را به عنوان امانت به موسسه یا شرکت تحویل بدهید .

نحوه ی اجاره ماشین عروس به چه صورت می باشد ؟

ماشین عروس به دو صورت اجاره داده می شود . هم با راننده و هم بدون راننده اجاره داده می شود که هر کدام این حالت ها مزایای خاص خودشان را دارند و افراد با توجه

به نیاز و موقعیتی که دارند می توانند یکی از این دو حالت را انتخاب کنند .

اجاره ماشین عروس با راننده به هیچ گونه مدارکی نیاز ندارد و اجاره گیرنده عزیز با توجه به هزینه خود میتواند ماشین مورد نظر خود را از شرکت اجاره کند .

اجاره ماشین عروس بدون راننده فقط نیاز به یک مدرک دارد

یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو بعنوان ضمانت که ماشین به اجاره گیرنده تحویل داده شود .

پس از پایان مجلس عروسی و پس از عودت ماشین به نماینده شرکت مدرک شما نیز عودت داده میشود .

اجاره ماشین عروس در شرکت کاسپین رنت همراه با گل آرایی نیز انجام میشود و عروس داماد های عزیز زمان عقد قرارداد برای ماشین عروس خود میتوانند نوع گل آرایی که مورد پسندشان است رو به نماینده شرکت نشان بدهند و همان گل را برای ماشین خود انتخاب و رزرو کنند .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید .