قیمت خرید گوسفند زنده و بره زنده برای عید قربان شهرداری تهران و کرج

خرید گوسفند زنده برای عید قربان نیز همچون خرید مرغ و خروس زنده جهت بهره وری از گوشت آن بسیار مورد توجه افراد است، به خصوص از زمانی که مسئله تزریق هورمون و مواد غیر ارگانیک به مرغ‌ها سر زبان‌ها افتاد، افراد زیادی نسبت به سالم بودن گوشت مرغ دچار تردید شده و در نهایت گوشت قرمز را جایگزین گوشت سفید مرغ نموده‌اند. اما در این میان همچنان مسئله خرید گوشت سالم و بهداشتی به عنوان عاملی مهم و موثر در انتخاب گوسفند و بره زنده تلقی شده است، که این دغدغه نیز با وجود مجموعه خلاق رفع شده است.

دام زنده شهرداری تهران

گوسفنده زنده روز

گوسفندان همواره به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بخش زیادی از نیاز‌های انسان از جمله خوراک و پوشاک را برطرف کرده‌اند. گوسفند حیوانی اهلی است که همواره در طول تاریخ آثار سودبخشی برای انسان داشته است که از جمله ابتدایی‌ترین این موارد می‌توان به تولید لباس و موارد مربوط به پوشاک اشاره کرد. تولید گوشت مورد نیاز انسان نیز یکی دیگر از استفاده‌هایی بوده که انسان از گوسفند داشته است.

شیر گوسفند که یکی از مقوی‌ترین و بهترین انواع شیر‌ها در مقایسه با سایر حیوانات نظیر شتر و گاو و ... است نیز یکی از نیاز‌های اصلی در برنامه غذایی آدمی است. شیر و لبنیات مشتق شده از آن همچون ماست و پنیر و کره و ... بنا به داشتن مواد مغذی و مقوی باید در برنامه غذایی روزانه هر فردی وجود داشته باشد تا بدن وی برای انجام عملکرد‌های روزانه دچار مشکل نباشد.

خرید گوسفند زنده

گوسفند چیست؟

گوسفند یکی از حیوانات اهلی و بسیار موثر در تامین مایحتاج انسان است که در گروه پستانداران قرار می‌گیرد، گوسفند در راسته سم داران و از گروه نشخوار کنندگان و از خانواده گاوسانان می‌باشد. گوسفنده زنده در نژاد‌های مختلفی وجود دارد که در این بین گوسفندانی نظیر گوسفند افشاری، گوسفند مغانی، گوسفند سنگسری و ... در بین بهترین گوسفندان ایرانی هستند و از جمله بهترین گوسفندان خارجی نیز می‌توان به نژاد گوسفند رومانف، گوسفند مرینوس، گوسفند سافولک و ... اشاره نمود که بیشترین بازدهی را از نظر گوشتی و پشمی دارند.

انتخاب گوسفند زنده توسط دامداران برای نگهداری و یا ذبح نیز بر اساس نیاز آنها خواهد بود، برای مثال افرادی که به دنبال گوسفندی قوی برای نگهداری در شرایط کوهستانی باشند که بازدهی خوبی داشته باشد و چند قلوزا نیز باشد می‌توانند گوسفند افشاری را انتخاب نمایند. چرا که این گوسفند علاوه بر اینکه بازدهی خوبی از نظر پشم و لبنیات نیز دارد و در برابر بسیاری از بیماری‌ها نیز مقاوم است، در هنگام ذبح نیز گوشت بیشتری نسبت به وزن خود ارائه می‌دهد.

قیمت گوسفند زنده

قیمت گوسفند

قیمت روز گوسفند نیز همچون مواردی نظیر قیمت گاو و گوساله زنده همواره تابع شرایط و موارد مختلفی بوده است، به صورتی که در چند سال اخیر برای قیمت دام زنده همواره مبالغ متنوعی در نظر گرفته شده است. قیمت دام زنده نیز نظیر گوسفند و بره زنده تابع مواردی همچون قیمت خوراک و همچنین کمبود گوشت در بازار و یا بروز بیماری‌ها و تلف شدن تعداد زیاد گوسفندان و ... است. مجموعه فروش گوسفند به عنوان مرکز خرید دام زنده شهرداری تهران سعی کرده است تا به صرفه‌ترین قیمت برای مشتری‌ها را در کنار بالاترین کیفیت در نظر داشته باشد.

قیمت روز دام زنده نیز امروزه به دلیل تنوع و تغییرات قیمتی در بازار سایر گوشت‌ها نظیر گوشت مرغ که در روز‌های اخیر با تغییرات زیادی همراه بوده است با نوساناتی روبرو بوده است. قیمت مرغ زنده روند افزایشی در پیش گرفته و در این راستا محصولاتی نظیر تخم مرغ نیز افزایش قیمت زیادی را تجربه کرده‌اند. با توجه به همین موضوع قیمت گوشت گوسفندی نیز بدون شک با افزایش همراه خواهد بود، که شما عزیزان برای اطلاع از آخرین اخبار دام زنده می‌توانید با شماره های داخل سایت در تماس باشید.

خرید گوسفند

خرید دام زنده تنها منحصر به استفاده در برنامه غذایی نمی‌باشد بلکه می‌توان گفت در بیشتر موارد خرید گوسفند زنده در تهران و سایر شهر‌ها برای برگزاری مراسمات مذهبی و قربانی کردن و عقیقه کردن و ... انجام می‌گیرد. اما آنچه مورد توجه افراد برای خرید می‌باشد این است که بتوانند دامی سالم و عاری از هر گونه بیماری را در محیطی بهداشتی خریداری نمایند که میزان گوشت‌دهی آن نسبت به وزن بیشتر باشد تا بتوانند خرید مناسبی داشته باشند.

خرید گوشت گوسفندی

در برخی موارد افراد بجای خرید دام به خرید گوشت گوسفند روی می‌آورند تا از این طریق بتوانند فقط گوشت خالص در اختیار داشته باشند. که در این باره باید گفت که قیمت گوشت گوسفندی به صورت مجزا در قصابی‌ها بسیار بیشتر از حالتی است که شما اقدام به خرید گوسفنده زنده نمایید. شما عزیزان می‌توانید برای در اختیار داشتن گوشت با کیفیت گوسفند با مجموعه خلاق در تماس باشید تا از بهترین نژاد‌های گوسفندی، گوشت مناسب در اختیار شما قرار گیرد.

خرید بره زنده

در کنار ارائه بهترین نژاد‌های گوسفندان ایرانی که بازدهی زیادی از نظر تامین گوشت نسبت به وزن خود دارند، ارائه بره زنده با گوشت مناسب و از نژاد‌های برتر یکی دیگر از خدمات مجموعه ما می‌باشد تا عزیزانی که به دنبال خرید بره با گوشت مناسب هستند نیز بتوانند به آنچه که می‌خواهند دسترسی داشته باشند. برای خرید این نوع دام نیز کافیست تا با شماره‌های مرکز فروش گوسفنده زنده https://sheepcity.com/ در تهران که با نام مجموعه خلاق اقدام به فعالیت می‌کند تماس بگیرید تا به صورت سفارشی یا حضوری دام مورد نظر خود را خریداری نمایید و با تیم مجرب قصابی برای شما عزیزان آماده تحویل گردد.

قیمت بره

همانطور که میدانید وزن بره نسبت به گوسفند بالغ بسیار کمتر است بنابراین قیمت بره زنده نسبت به گوسفند و سایر دام ها نظیر گوساله و بز و ... کمی بیشتر است چرا که اگر دامداری بخواهد اقدام به فروش بره نماید باید قیمت مناسبی ارائه دهد که فروش آن برای وی به صرفه باشد. همچنین به این موضوع نیز توجه داشته باشید که گوشت بره در صورت ذبح عاری از هر گونه چربی و موارد اضافه می‌باشد و می‌توانید گوشت بسیار با کیفیتی در اختیار داشته باشید.

وزن گوسفند

متوسط وزن گوسفند زنده ممکن است بنا به نژاد و محیط زندگی و ... متغیر باشد. برای مثال وزن گوسفندان افشاری در مقایسه با گوسفندان سنگسری و ... متفاوت می‌باشد که البته ناگفته نماند که وزن علاوه بر نژاد به نوع خوراک دام و نوع و شرایط نگهداری نیز بستگی دارد. به صورت کلی می‌توان وزن بین 55 الی 65 کیلوگرم را برای انواع نژاد‌ها در نظر داشت که گوسفندی با شرایط مناسب و خوراک مناسب می‌تواند در این بازه وزنی قرار گیرد.

مجموعه گوسفند فروشی به عنوان معتبر‌ترین مرکز خرید گوسفند زنده در تهران سالهاست که با کادری مجرب و محیطی بهداشتی و سالم اقدام به ارائه انواع دام زنده نموده است و توانسته است با اعتماد مشتریان و کیفیت کار خود رضایت مشتریان عزیز را به دست آورد، شما هم اگر قصد خرید دام زنده سالم و بهداشتی با رعایت موازین شرعی و بهداشتی در ذبح را دارید می‌توانید با مجموعه ما در تماس باشید.