آموزش سرخطی زدن

امروزه تعداد افرادی که در بورس فعالیت می کنند بسیار زیاد تر از سال های قبل است و در نتیجه سرخطی زدن در این شرایط خیلی سخت تر شده است. بعضی افراد هستند که با چندین تکرار برای سرخطی زدن تلاش می کنند ولی متاسفانه موفق سرخطی زدن نمی شوند و این جاست که امید خود را از دست میدهند ، در واقع سرخطی زدن و یا خرید عرضه های اولیه رویایی شده برای کسانی که در بورس فعالیت میکنند. دایرکت فا این رویا را به واقعیت تبدیل میکند.

آموزش سرخطی زدن

شما ابتدا باید سرعت اینترنت خود را افزایش و پینگ خودتان را تا جای ممکن کاهش دهید. حال این سوال پیش می آید که چگونه این کار را انجام دهم و از چه شرکتی اینترنت خریداری کنم؟

در حال حاضر هیچ شرکت اینترنتی نمیتواند سرعتی برابر 10,000 مگابیت بر ثانیه و پینگ زیر 1 میلی ثانیه به شما بدهند پس باید از سرور مجازی بورس استفاده کنید ، حالا از کجا این سرور بورس را خریداری کنیم.

شما میتوانید از صفحه ی سرور مجازی بورس دایرکت فا خرید خود را انجام دهید.

دایرکت فا برای دسترسی هر چه راحت تر کاربران به معاملات بورس و انجام بدون وقفه معاملات، سرور مجازی بورس ایران را به کاربران خود بر روی قدرتمند ترین سرور ها و با اینترنت پرسرعت و نامحدود پیشنهاد میکند .سرورهای مجازی بورس برخلاف کامپیوتر و لپ تاپ های شخصی، این سرور ها به صورت ۲۴ ساعته روشن و در دسترس کاربران قرار می گیرد و پشتیبانی این سرور ها به صورت کامل توسط دایرکت فا انجام میشود و نصب و راه اندازی این سرور ها  تیم فنی دایرکت فا به عهده میگیرد.

سرور مجازی چیست؟

سرور در واقع همان کامپیوتر فوق العاده قوی است ، این سرور ها در مکانی به نام دیتاسنتر نگهداری می شود که به فیبر نوری متصل هستند و از سرعت اینترنت فوق العاده بالایی برخوردار هستند ؛ شما برای اینکه بتوانید نتایج خیلی خوبی در بورس کسب کنید میتوانید از این سرور ها خریداری کنید که به صورت ماهانه ، سه ماهه ، شش ماهه و سالانه ارائه میشوند. در این سرور ها پینگ شما به تمامی کارگزاری ا زیر 1 میلی ثانیه خواهد بود .

پینگ چیست؟

پینگ یعنی ارسال اولین پکت و دریافت پاسخش ؛ شما با اینترنت های معمولی پینگ زیر 30 یا 40 میلی ثانیه نخواهید داشت یعنی درخواست سفارش شما زودتر از این میزان نخواهد بود ولی در سرور مجازی پینگ آن زیر 1 میلی ثانیه است. 

چگونه با این سرور ها کار کنیم؟

این سرور ها با داشتن سیستم عامل ویندوز از لحاظ ظاهری هیچ فرقی با کامپیوتر شما نمیکند و دقیقا شبیه سیستم خانگی شماست.

برای متصل شدن به این سرور ها هیچ تجربه ای نیاز ندارید ، پس از خرید سرور دسترسی برای شما ارسال می شود که حاوی : ip / user / pass میباشد ، شما با نرم افزار remote Desktop Connection و وارد کردن آن دسترسی در این نرم افزار به سرور خود متصل می شوید. این سرور ها قابل اجرا در تمامی سیستم عامل ها و تمامی تلفن های همراه می باشند.

خرید عرضه اولیه

ما برای چه باید سرور بورس بخریم؟

یکی از رازهای موفق شدن در سرخطی و خرید عرضه اولیه داشتن اینترنت پر سرعت و پینگ زیر 1 میلی ثانیه می باشد ، شما هیچ وقت نمی توانید از اینترنت هایی مثل : ADSL , VDSL , ایرانسل , همراه اول و … سرعتی اینترنتی برابر با 10,000 مگابیت بر ثانیه داشته باشید پس کسانی که از سرور های بورس و با این سرعت فوق العاده بالا  برای بورس استفاده می کنند قطعا سفارششان زودتر در صف می نشیند. شما میتوانید با نصب نرم افزار اتو کلیکر روی سرور به صورت اتوماتیک از ساعت 8:29:58 شروع به کلیک زدن کند تا ساعت 8:30:01 در ادامه با نرم افزار اتو کلیکر بیشتر آنا خواهید شد.

انتخاب کارگزاری:

کارگزاری هم نقش زیادی در سرخطی زدن شما دارد اگر که در کارگزاری های شلوغ باشید موقع ثبت سفارش تعداد درخواست به کارگزاری زیاد میشود و آن کارگزاری ظرفیت این همه درخواست را نداشته باشد ، خود کارگزاری به مدت چند ثانیه و یا حتی چند دقیقه هنگ میکند از این مورد در سرخطی زدن بسیار نگران کننده است ، باید بدانید که میلی ثانیه ها هم در بورس تاثر گذارند. پس نمی توان با همچین کارگزاری هایی نتایج مطلوبی گرفت.

نتیجه گیری:

شما برای سرخطی زدن باید موارد زیادی را رعایت کنید که مهم ترین آنها سرعت اینترنت ، پینگ پایین و انتخاب کارگزاری است ، برای بعضی افراد این سوال پیش می آید که فاصله زمانی لپ تاپ ما و سرور چه میشود؟ در خصوص این مورد هم میتوان گفت که شما میتوانید به سادگی با نصب نرم افزار Auto Clicker در داخل سرور ، این فاصله زمانی لپ تاپ تا سرور را از میان بردارید و کلیک ها مستقیما از داخل سرور و توسط سرور به کارگزاری ارسال شود.برای خرید سرور مجازی بورس لطفا کلیک کنید.