پیشواز محرم 99

همه ما هر ساله برای آماده شدن و استقبال از مراسم ماه محرم یکی از کارهایی که انجام میدهیم دانلود و گوش دادن به مداحی و نوحه های جدید و قدیمی زیبا و شنیدنی در وصف امام سوم و شهیدان کربلا میباشد.

مداحان بسیار زیادی در ایران به اجرا و انتشار قطعات مناسب این ماه میپردازند که دسترسی به همه آثار آنها کار سخت و وقت گیری میباشد، ما در رسانه اینترنتی سویل موزیک برای حل این مشکل مطالبی از نوحه های گلچین شده و منتخب جدید و قدیمی قرار میدهیم تا شما براحتی با چند کلیک بتوانید به برترین قطعه ها دسترسی داشته باید و به آنها با سرعت و کیفیت بالا گوش دهید.

 

یکی از بهترین مطالب پیشنهادی ما به شما مطلبی با عنوان دانلود نوحه پیشواز محرم است که در آن منتخبی از بهترین و شنیدنی ترین نوحه های پیشواز ماه معنوی محرم از مداحان کشور انتخاب شده تا بتوانید با کیفیت بالا گوش دهید و لذت ببرید.

آثاری از آقایان بنی فاطمه و محمود کریمی، سیب سرخی، حمید علیمی، رضا نریمانی، هلالی و مهدی رسولی و میثم مطیعی و ... در این مجموعه قابل گوش دادن و دریافت است.

 

دیگر مطلب منتخب مجموعه ای کامل و فوق العاده برای عزاداری و پخش نوحه در ایستگاه های صلواتی است که سعی کرده ایم قطعات با کیفیتی را برای شما انتخاب کنیم، نوحه ایستگاه صلواتی را میتوانید از این قسمت مشاهده کنید.

 

دارد می آید محرم ♦ ماه همیشه سیه پوش ♦ ماهی که هر انقلابی

از یاد آن گشته پرجوش ♦ دارد می آید محرم ♦ ماه حسین و علمدار ♦ هیهات از هرچه ذلت ♦ از زندگانی چو مردار

هیهات از هرچه بیعت ♦ با هر یزید زمانه ♦ از مسلک اهل کوفه ♦از اشک بی پشتوانه

شعر بالا نوید بخش ایام تسکین قلبها و رها بخشی روح، ماه خون و شهادت و ایثار، ماه رهایی از ذلتهاست که سرور سالار شهیدان امام سوم شیعیان امام حسین علیه السلام و یارانش در این ماه به مصاف خصم رفته و جاودانه شده اند.

سلام من به محرم، بـه تشنگی عجیبش، به بوی سیب زمینِ غم و حسین غریبش، سلام من به محرم بـه غصه و غم مهدی ، به چشم کاسه ی خون و به شال ماتم مهدی (عج)

امیدواریم تا اینجای مقاله همراه ما بوده باشید و آخرین پست معرفی شده م با عنوان دانلود مداحی گلچین محرم ۹۹ را ببینید که شامل جدیدترین مداحی های محرم سال ۱۳۹۹ میباشد و قطعات بینظیر و پر شوری در آن جای گرفته و با کیفیت بالا و پخش آنلاین قابل دانلود یا شنیدن به صورت برخط است.

شما همچنین میتوانید برای دیدن دیگر مطالب ویژه و اختصاصی این ایام خاص با بخش دانلود نوحه و مداحی سویل موزیک همراه شوید و این روزها و شبها را معنوی تر و با نوای خوش مداحان مزین کنید.