نمایندگی تعمیرات دوو ؛ یک انتخاب مطمئن

محصولات دوو الکتریک و نمایندگی تعمیرات دوو همواره به عنوان دو قطب پراهمیت و متصل به هم در بازار ایران نقش‌آفرینی کرده‌اند. این حضور قدرتمند، آرامش روانی کم‌نظیری را برای خانواده‌های ایرانی که از محصولات خانگی دوو الکتریک استفاده می‌کنند، به وجود آورده است؛ به طوری که کمتر مصرف‌کننده‌ای وجود دارد که از محصولات خانگی و قدرتمند دوو و کیفیت بالای نمایندگی تعمیرات دوو ناراضی باشد.

اما در این میان همواره یک سوال مهم مطرح شده است و آن اینست که که چرا نقش نمایندگی تعمیرات دوو در تعمیر یخچال دوو، تعمیر لباسشویی دوو و دیگر محصولات خانگی در سالیان اخیر بسیار پراهمیت شده است؟!

اگر شما هم همین سوال را در رابطه با دیگر نمایندگی‌های برندهای معتبر کشور هم دارید، با ما همراه باشید.

نقش نجات‌بخش نمایندگی تعمیرات دوو و دیگر برندهای معتبر

تورم مالی چنان گستردگی عجیبی را در ایران و بسیاری دیگر از کشورهای مهم دنیا به وجود آورده است که قیمت اجناس نه تنها هیچگاه کم نمی‌شود، بلکه همیشه با شیب صعودی دلهره‌آوری به یکه تازی پرداخته است! در واقع قیمت‌های سرسام‌آور لوازم خانگی در بازار موجب شده است که خانواده‌ها بیشتر از قبل به تعمیر و نگهداری صحیح لوازم خانگی خود بپردازند.

نمایندگی تعمیرات دوو در حقیقت یک مرکز مجاز و معتبر بررسی و تعمیر لوازم خانگی دوو است. این مرکز معتبر با پشتوانه کارشناسان، عیب‌یابان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیرات تخصصی انواع یخچال، مانند تعمیر یخچال ساید دوو و دیگر محصولات خانگی می‌پردازد.

همچنین باید گفت که نمایندگی تعمیرات دوو از یک سو، درک شرایط اقتصادی جامعه و از سوی دیگر حفظ شأن و کیفیت خدمات پس از فروش برند دوو الکتریک را سرلوحه کار خود قرار داده است. از همین رو یک پشتیبانی تمام و کمال را برای مشتریان در جهت انواع خدمات تعمیر یخچال دوو، تعمیر لباسشویی دوو و دیگر محصولات باکیفیت این برند معتبر فراهم کرده است.

اما در رابطه با اعتبار شرکت دوو الکترونیک چه می‌دانید؟

تفاوت نمایندگی تعمیرات دوو رسمی با برخی از مراکز تعمیرگاهی بازار!

در رابطه با ویژگی‌های مراکز تعمیرات لوازم خانگی، می‌توان گفت که تفاوت میان نمایندگی تعمیرات دوو رسمی با اکثر تعمیرگاه‌های موجود در بازار، از زمین تا آسمان است! شاید بپرسید که چگونه چنین تفاوت بزرگی وجود دارد؟ در پاسخ این سوال باید گفت که در طی سالیان اخیر تجربیات و دلایل متعددی به وجود آمده است که نشان می‌دهد:

1) درصد رضایت و نارضایتی: میزان نارضایتی مشتریان در نمایندگی تعمیرات دوو و برای موارد مختلف تعمیراتی، همچون تعمیر یخچال دوو، تعمیر لباسشویی دوو و دیگر لوازم خانگی بسیار بسیار کم بوده است. این در حالیست که همین نارضایتی‌ها در اکثر مراکز تعمیرات لوازم خانگی بازاری و غیرمعتبر، به شدت بالاست!

 2) کارشناسان و تعمیرکاران حرفه‌ای: تمامی کارشناسان عیب‌یاب و تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات دوو، دوره‌های آموزشی حرفه‌ای تعمیرات محصولات دوو الکترونیک را به طور کامل پشت سر گذاشته‌اند؛ مسئله‌ای که در بسیاری از تعمیرکاران تجربی بازار دیده نمی‌شود.

3) گارانتی خدمات: تمامی خدمات در نمایندگی تعمیرات دوو، از جمله: تعمیر یخچال ساید دوو، تعمیر لباسشویی دوو و... دارای گارانتی‌های مدت‌دار و معتبر می‌باشد و در صورت بروز هرگونه اشکال احتمالی در مدت طولانی گارانتی، تعمیرات مجدد به صورت کاملاَ رایگان صورت می‌گیرد. این نکته نیز یکی از ضعف‌های جدی بسیاری از مراکز غیرمعتبر بازار محسوب می‌شود!

4) هزینه مناسب: برخلاف قیمت‌های نامشخص و گاهاَ هزینه‌های سنگین و نامعلوم بسیاری از مراکز تعمیراتی نامناسب، نمایندگی تعمیرات دوو با نرخ‌های مشخص، بسیار مناسب و مقرون به صرفه به تعمیرات تخصصی محصولات دوو می‌پردازد.

5) بهره‌گیری از قطعات اورجینال: نمایندگی تعمیرات دوو بر حسب اصول و اخلاق حرفه‌ای، خود را موظف می‌داند که همواره از قطعات اورجینال و اصل برای تعمیرات استفاده نماید. این مسئله در تمامی موارد، چه در تعمیر لوازم خانگی کوچک‌تر و چه در تعمیرات حساس و بزرگ‌تر، مانند تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر یخچال دوو و تعمیر یخچال ساید دوو صدق می‌کند.

تعمیر لباسشویی دوو در نمایندگی رسمی؛ یک انتخاب مطمئن برای خانواده‌ها

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی برند دوو یکی از بهترین محصولات دوو الکترونیک به شمار می‌رود که دارای موتور دایرکت درایو هوشمند بوده و از جهات مختلفی همچون مصرف انرژی، حامی محیط زیست است. در واقع شستشوی بسیار عالی ماشین لباسشویی دوو در مدت زمان بسیار کم، هم موجب مدیریت بهتر زمان و کاهش مصرف انرژی می‌شود و هم به دستگاه فشار کمتری می‌آورد و نیاز به تعمیر لباسشویی دوو را کمتر می‌کند.

همچنین صفحه نمایش بزرگ لمسی بسیاری از انواع ماشین لباسشویی دوو، علاوه بر بخشیدن ظاهری زیباتر به محصول، کیفیت و کارایی این مدل از ماشین لباسشویی را دو چندان کرده است.

در صورت بروز هرگونه مشکل، نمایندگی تعمیرات دوو آماده است تا با پشتوانه تعمیرکاران زبده و حرفه‌ای، به شکلی سریع و کم‌هزینه به تعمیر لباسشویی دوو شما بپردازد. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعه، قطعاتی صد درصد اورجینال برای هرگونه تعمیر لباسشویی دوو استفاده خواهد شد.

تعمیر یخچال دوو و تعمیر یخچال ساید بای ساید دوو

با توجه به رشد و پیچیده‌تر شدن تکنولوژی لوازم خانگی، تعمیرات این لوازم الکترونیکی نیز توانایی‌های حرفه‌ای خاص خود را می‌طلبد. از همین رو کارشناسان و تعمیرکاران متخصص و دوره‌دیده نمایندگی تعمیرات دوو، آمادگی هرگونه تعمیر یخچال دوو، از جمله یخچال ساید با ساید را خواهند داشت.

البته این توان حرفه‌ای و کیفیت کار بالای تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات دوو به هیچ عنوان اتفاقی نبوده است؛ چرا که پس از طی دوره‌های مختلف آموزش حرفه‌ای، با تمامی جزئیات مربوط به تعمیر یخچال دوو و تعمیر یخچال ساید دوو آشنایی دارند و می‌توانند خیال خانواده‌ها را برای یک تعمیر صحیح و کارآمد، راحت کنند.

یکی از خدمات حرفه ای نمایندگی تعمیر یخچال دوو خدمات تعمیرات در منزل می باشد. شما می توانید بدون هیچ شک و تردیدی در صورت خراب شدن یخچال فریز دوو خود. تعمیرات یخچال خود را به دوو سرویس بسپارید. متخصصان دوو سرویس با تماس شما سریعا خود را به محل شما می رسانند و شروع به رفع عیب دستگاه شما می کنند.

یک دقدقه مهم برای کاربران یخچال دوو بعد از خرابی هزینه تعمیر یخچال دوو است. لازم به ذکر است که دوو سرویس قبل از تعمیر تمامی قطعات مورد نیاز را لیست کرده و اجرت تعویض قطعات را نیز محاسسبه می کند، و به شما ارائه می کند. در صورتی که شما با هزینه تعمیرات موافقت کردید تعمیرات یخچال در محل شما انجام می شود.

تعویض فیلتر یخچال دوو

برای تعویض فیلتر یخچال دوو باید به چند نکته توجه کنید. اولین نکته اورجینال بودن فیلتر یخچال می باشد. در صورتی که از فیلتر فیک استفاده شود به سلامتی شما آسیب می رسد. تعویض فیلتر باید درست انجام شود. عمر فیلتر های معمولا سه ماه تا یک سال می باشد که باید به تریب و بر اسال زمان بندی خود تعویض شوند. تعویض فیلتر یخچال با قیمت اتحادیه انجام می شود.

چند ایراد شایع یخچال و ساید بای ساید دوو

  • یخچال فریزر دوو خنک نمی کند 
  • علت سر و صدای یخچال ساید بای ساید دوو چیست؟
  • نشتی آب از یخچال فریزر دوو 
  • یخچال روشن می شود و موتور کار می کند ولی خنک نمی کند
  • یخچال شروع به کار نمی کند ولی صفحه ال ای دی آن روشن است
  • آب سرد کن یخچال خراب شده است ، یخ بیرون نمی دهد
  • برفک زدن یخچال ساید بای ساید دوو
  • یخچال فریزر دوو به صورت مداوم خاموش و روشن می شود

باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که برند دوو الکتریک، یخچال‌های متعدد و پیشرفته‌ای را بر اساس نیازهای متفاوت خانواده‌ها در سرتاسر جهان طراحی نموده است. یخچال‌های دوو با در اختیار داشتن تکنولوژی‌های مختلفی از جمله:

  • سیستم Digital Cooling
  • سامانه سرمایش سه بعدی، سیستم Nano Silver
  • سیستم فیلتر Hygienic
  • سیستم Fresh Max Plus
  • سیستم قدرتمند گردش هوای سه‌بعدی
  • سیستم چشم مصنوعی
  • سیستم کنترل رطوبت محفظه نگهداری میوه

و ... می‌باشد. به همین دلیل است که در صورت بروز هرگونه مشکل، بهتر است که کار را به کارشناسان و تعمیرکاران حرفه‌ای و آشنا به تکنولوژی‌های روز بسپارید.