سایه وزیر علوم بر سر اخبار کنکور

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، پایگاه خبری ایران اکونومیست در این خصوص به نقل از منصور غلامی نوشت: جای هیچ نگرانی برای برگزاری کنکور سراسری نیست زیرا همکاران تجربه برگزاری کنکور را دارند. وزارت بهداشت در تمامی حوزه‌ها مراقب برگزاری رعایت پروتکل‌هاست. 

وزیر علوم تاکید کرد: والدین محترم و داوطلبان خیالشان راحت باشد، همکارن ما در وزارت علوم، سازمان سنجش و وزارت بهداشت تمام تلاش خود را کرده اند تا محیطی سالم و به دور از نگرانی و آلودگی فراهم شود. به همین دلیل هم دو روز کنکور را به ۴ روز افزایش دادیم تا بتوانیم هر روز یک گروه را پذیرش کنیم و بعد از آن محیط‌ها کاملا ضدعفونی شوند.غلامی همچنین از مجازی شدن ترم تحصیلی پیش رو خبر داده است.

دومین خبر پربازدید در خصوص راهکارهای رفع استرس‌های ناشی از آزمون کنکور بود. به گزارش خبرگزاری برنا، هادی معتمدی، روانشناس برای غلبه بر این استرس پیشنهاد کرد: داوطلب باید ورزش کرده و حدالامکان استفاده از شبکه‌های اجتماعی را محدود کند. همچنین افراد برای حفظ آرامش خود ورزش و غذای سالم مصرف کنند.

وی ادامه داد: در صورت وجود استرس می‌توانند به مشاوره مراجعه و از داروهای ضداسترس طبق تجویز پزشک استفاده کنند. درضمن افراد می‌توانند برای کسب آرامش از  ورزش یوگا کمک بگیرند.

تاکید قالیباف به نظارت دقیق بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در زمان کنکور نیز مورد توجه کاربران قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما : محمدباقر قالیباف رئیس مجلس بر نظارت دقیق بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در زمان کنکور سراسری تاکید کرد.

اخرین اخبار کنکور در خصوص افزایش فاصله گذاری اجتماعی در کنکور 99 بود. به گزارش خبر آنلاین، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فاصله گذاری صندلی‌ داوطلبین از یک متر و ۶۰ سانتی متر، به یک متر و ۸۰ سانتی متر افزایش یافت. برگزاری کنکور سراسری در پایان مرداد همچنان به قوت خود باقی است.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار کنکور به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.