کاشت حلزون گوش با بهترین جراح گوش تهران

اسیکولوپلاستی، تمپانو پلاستی، تمپانوماستوئیدکتومی، کاشت حلزون، رینوپلاستی و ... از اعمال جراحی گوش، حلق و بینی محسوب می شوند که حتما باید به وسیله بهترین جراح گوش به انجام برسند تا نتیجه آن ها به اندازه کافی ایده آل باشد. ساختمان گوش انسان بسیار پیچیده بوده و مشکلات و بیماری های ضعیف تا شدیدی دارد که باید حتما به موقع تحت رسیدگی و درمان قرار بگیرند.

همین طور ارتباط گوش، حلق و بینی با یکدیگر باعث می شود که مشکلات هر یک از این اعضای بدن، عوارضی برای عملکرد بخش دیگر به همراه داشته باشد.

بهترین جراح گوش تهران

با مراجعه به بهترین جراح گوش تهران می توانید کلیه خدمات مربوط به جراحی های گوش، جراحی حلق و جراحی بینی را دریافت کنید. پس از انجام معاینات لازم و انجام تست های تشخیصی، بهترین روش جراحی برای ترمیم مشکلات مادرزادی یا پیش آمده، توسط پزشک انتخاب خواهد شد.

اسیکولوپلاستی

اسیکولوپلاستی نوعی از انواع جراحی گوش است که باید حتما تحت بیهوشی انجام شود. این عمل جراحی نیاز به تبحر کافی از سوی پزشک داشته و  چیزی بین یک تا دو ساعت به طول می انجامد البته این زمان با توجه به شرایط بیمار کاملا متغییر است. با توجه به تشخیص پزشک، این عمل جراحی تجویز خواهد شد و می تواند پس از انجام عمل جراحی و به هوش آمدن بیمار، ترخیص صورت بگیرد.

21

تمپانوپلاستی

تمپانوپلاستی نیز روش جراحی به منظور ترمیم پرده گوش محسوب می شود و برای افرادی که دچار مشکلاتی در پرده گوش هستند، تجویز خواهد شد. مهارت جراح گوش می تواند در نتیجه بخش بودن این روش جراحی بسیار موثر باشد. از این روی چنان چه نیاز به انجام این جراحی داشتید، حتما به دنبال بهترین جراح گوش تهران بوده و پس از انجام تحقیقات کافی در خصوص تبحر پزشک، نسبت به انجام تمپانوپلاستی، اقدام نمایید.

تمپانوماستوئیدکتومی

تمپانوماستوئیدکتومی نیز در شرایطی که گوش میانی آسیب دیده باشد، توصیه خواهد شد. این روش جراحی برای ترمیم پرده گوش و حذف استخوان ماستوئید به کار گرفته می شود. در صورتی که پزشک جراح، انجام این روش ترمیمی را مناسب بداند، تمپانوماستوئیدکتومی برای اصلاح مشکلات پرده گوش و به طور کلی گوش میانی، به کار گرفته می شود. مهارت جراح گوش می تواند در نتیجه مستقیم این عمل جراحی، تعیین کننده باشد.

رینوپلاستی

در رینوپلاستی، شکل ظاهری بینی اصلاح می شود. بسیاری از افراد مشکلات کوچک و بزرگی در خصوص بینی خود دارند و با انجام رینوپلاستی، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند. اما اهمیت زیادی دارد که حتما این روش ترمیمی بینی، به وسیله پزشک متخصص و حرفه ای صورت بگیرد تا نتیجه اصلاح زاویه، تغییر شکل و اندازه، به شکلی عالی انجام شده و برای بیمار رضایت بخش باشد.

در نظر داشته باشید که اگر روش اصلاح و ترمیم بینی به وسیله پزشک متخصص گوش و حلق و بینی انجام نشود، عوارضی چون مشکلات بویایی، تغییر صدا و غیره محتمل خواهد بود. بنابراین در انجام اعمال جراحی زیبایی بینی، حتما باید به پزشک و متخصص گوش و حلق و بینی، مراجعه نمایید.

22

کاشت حلزون

کاشت حلزون در افرادی که دچار کم شنوایی هستند، پیشنهاد می شود و در صورتی که بتوانید این عمل جراحی را توسط یک پزشک و متخصص متبحر به انجام برسانید، اصلاح شنوایی به شکلی ایده آل، انجام خواهد شد. استفاده از سمعک های شنوایی، مشکلات زیادی را با خود همراه دارد و با کاشت حلزون، مشکلات کم شنوایی تا حدود زیادی مرتفع می شود.

لازم به یادآوری است که اگر کاشت حلزون به درستی انجام نشود، عوارضی را به دنبال خواهد داشت. از اصلی ترین عوارض عدم کاشت صحیح حلزون می توان به تحریک عصب صورت، بروز مشکل در الکترودها، کاهش قدرت تکلم و ... اشاره کرد. عفونت پس از جراحی، خونریزی، ضعف عصب صورت، سرگیجه، ضعف در سیستم شنوایی، احساس زنگ زدن در گوش و ... نیز از سایر عوارض کاشت ناموفق حلزون در گوش هستند.

سخن پایانی

دکتر مریم یعقوبی، پزشک و متخصص گوش و حلق و بینی، بهترین جراح گوش تهران، کلیه اعمال جراحی مربوط به گوش، حلق و بینی را در کارنامه حرفه ای خود دارند. برای مراجعه مستقیم و دریافت وقت ویزیت به شماره 09037229098، پیام کوتاه ارسال نمایید. با مراجعه به یک پزشک متخصص، تشخیص قطعی و به موقع نسبت به بیماری و عارضه انجام شده و مراحل درمانی موثرتری صورت خواهد گرفت.