هر آنچه از تعویض و قیمت پنجره دوجداره باید بدانید

با افزایش جمعیت و کسب و کارهای شهری علاوه بر آلودگی های هوایی، آلودگی صوتی نیز به مشکلات زندگی در شهر تهران اضافه شده است. بنابراین لذت سپری کردن زمانی در آرامش، به دور از شلوغی های سرسام آور و انواع آلودگی ها به یکی از خواسته های پایتخت نشینان تبدیل شده است.

یکی از راه های ساده و مفید برای مقابله با این مشکلات، استفاده از تجهیزات استاندارد در ساخت محل سکونت و یا ساختمان های محل کار است. از جمله موارد مهم برای بهینه سازی ساختمان ها استفاده از پنجره های دوجداره در انواع و اقسام مختلف است. در زمان تهیه کردن نوع پنجره میتوان اقدام به سفارش و خرید پنجره دوجداره UPVC کرد و همچنین برای خانه های با پنجره های قدیمی میتوان با تعویض بدون تخریب پنجره دوجداره را جایگزین پنجره های قدیمی کرد و از مزایای این نوع پنجره بهره زیادی برد .

 همراه ما باشید تا با مهمترین نکات خرید پنجره دوجداره آشنا شوید.

انواع پنجره های دوجداره

پنجره های دوجداره یو پی وی سی از محبوب ترین پنجره های دوجداره است. پنجره های UPVC در طرح و مدل های مختلفی در بازار عرضه می شود و شما میتوانید با توجه به نمای ساختمان ( کاربرد) و بودجه موردنظر بهترین پنجره دوجداره را انتخاب کنید.

از پرکاربردترین مدل های پنجره های دوجداره میتوان به پنجره  UPVCتک حالته ، پنجره دوجداره کشویی ، پنجره ریلی و پنجره فولکس واگنی اشاره کرد. برای مشاهده دیگر ، پنجره های دوجداره می توانید به سایت وین کار به آدرس :  www. winkarupvc.com  مراجعه بفرمایید . همچنین در این سایت در مورد برند های معروف پنجره دوجداره از جمله : وین تک ، هافمن و ویستا بست توضیحاتی داده شده است .

پنجره دوجداره آلومینیومی یکی دیگر از انواع پنجره های دوجداره است. در این پنجره ها به جای استفاده از پروفیل UPVC از آلومینیوم استفاده شده است. پنجره دوجداره آلومینیومی در انواع کیفیت و رنج های قیمتی تولید می شود و بسیار پر طرفدار نیز هستند.

رسانایی پنجره های دوجداره آلومینیومی از عمده ترین مشکل این نوع پنجره ها است. این امر موجب شده تا برای صرف هزینه های سرمایش و گرمایش منزل به هیج وجه مقرون به صرفه نباشد و از خرید آن پرهیز شود.

 

قیمت پنجره های دوجداره از نظر برند تولید کننده

در این میان شرکت های داخلی و خارجی زیادی هستند که به عنوان تولید کننده پنجره دوجداره در بازار فعالیت میکنند. هر کدام از این شرکت های تولید کننده از تکنولوژی و روش های متفاوتی برای ساخت پنجره های دوجداره UPVC استفاده میکنند. به همین دلیل تفاوت قیمت پنجره های دوجداره کاملا به نوع و چگونگی ساخت پنجره ها بستگی دارد.

با ورود شرکت های نامعتبر و تولید پنجره های UPVC بی کیفیت، ضروری است که قبل از خرید و سفارش پنجره های دوجداره چندین برند تولید کننده را از نظر کیفیت و قیمت پنجره ها باهم مقایسه کنید. برای این امر میتوانید بدون حضور و تنها با جستجو در اینترنت، مقایسه و نظر دیگر مشتریان از کیفیت برند مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

قیمت پنجره های دوجداره چگونه محاسبه می شود؟

اولین نکته ای که باید بدانید این است که امروزه قیمت پنجره های دوجداره توسط نرم افزار های مخصوص به صورت دقیق و بدون خطا محاسبه می شود. استعلام قیمت پنجره دوجداره هم به صورت آنلاین و هم حضوری برای مشتری انجام می شود.

حال سوال اصلی اینجاست که چه پارامترهایی در افزایش قیمت پنجره دوجداره تاثیر دارد؟ موارد زیر در تعیین قیمت ساخت پنجره های دوجداره  حائز اهمیت هستند:

71

 

  • ابعاد (طول و عرض)  پنجره دوجداره
  • مدل پنجره دوجداره
  • دوجداره یا سه جداره بودن پنجره ها
  • تعداد بازشو یا کشویی بودن پنجره دوجداره
  • نوع پروفیل upvc یا آلومینیومی
  • کیفیت یراق آلات پنجره UPVC
  • نوع رنگ آمیزی در و پنجره دوجداره (لمینت، پروفیل رنگی، طرح چوب، روکش های متنوع آلومینیومی و …)
  • رنگ و نوع شیشه دوجداره ( شیشه های دوجداره 12 میلیمتری یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ها)
  • هزینه ساخت  و نصب پنجره ها

بنابراین با این روش قیمت یک متر طول پروفیل های دو جداره، قیمت متر مربع شیشه های دوجداره، یراق آلات مصرفی، هزینه نصب و غیره… به صورت شفاف و تفکیک شده برای شما مشخص می شود.

همچنین به این موضوع دقت کنید که قیمت هر پروژه درب و پنجره دوجداره upvc بر اساس قیمت روز متریال  و اندازه ابعاد ممکن است برای هر بخش قیمت تغییر کند.

مشخصات پنجره دوجداره خوب چیست؟

  • قالب پنجره دوجداره باید از مقاومت و استحکام بالا داشته باشد. فایبرگلاس و UPVC از بهترین جنس قالب پنجره هستند.
  • درزگیری پنجره ها باید به گونه ای باشد تا از ورود سرما و خروج گرما جلوگیری کند.
  • شیشه پنجره ها باید حداقل دو جداره باشد. در بعضی مناطق نیز پنجره های سه جداره مناسب تر هستند.
  • فضای بین دو شیشه پنجره های دو جداره باید بین 60 تا 20 میلیمتر باشد و با گازهای آرگون یا کریپتون پر شده باشد.

در پایان امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشید اطلاعات خوبی از مشخصات پنجره دوجداره دریافت کنید. مجموعه تولیدی وین کار تولید کننده درب و پنجره دوجداره از سال 1380 فعالیت خود را اغاز کرده و توانسته با جلب رضایت مشتری سابقه درخشانی در ساخت انواع پنجره دوجداره برای خود به ارمغان آورد.