بهترین دوربین مداربسته AHD  با تکنولوژی WDR

بهترین دوربین مداربسته AHD  با تکنولوژی WDR کدام است ؟

 

امروزه دوربین مداربسته با پیشرفتی که در تکنولوژی داشته اند دارای انواع مختلفی از نظر ظاهری و کارایی می باشند که این قابلیت ها بصورت سخت افزاری و نرم افزاری در این دستگاه های نظارتی پیاده شده است و برای اینکه در هنگام خرید بهترین دوربین مناسب خود را تهیه کنیم لازم است قبل از آن با مشورت با یک فرد باتجربه در این زمینه اطلاعت لازمه را بدست آوریم تا بعداً دچار مشکل نشویم.

در برخی از اماکن بدلیل بزرگ بودن ابعاد درب و پنجره باعث بوجود آمدن تفاوت سطح نوری در محیط داخل و خارج از مکان بسته می شود که دوربین مداربسته بطور عادی نمی تواند این مزان تفاوت را مورد پوشش قرار دارد بنابراین با تمرکز بر روی قسمت روشن ، قسمت کم نور تر تاریک ثبت می شود و یا با تمرکز بر روی قسمت کم نور محیط روشن مانند منبع نوری ثبت می شود. که امروزه تولید تولید کنندگان برای حل این مشکل اختلاف نوری زیاد از تکنولوژی سخت افزاری بنام WDR در هنگام نصب دوربین مدار بسته ایجاد کرده اند که در مقاله امروز شرکت الکامپ می خواهیم به بررسی این تکنولوژی بهمراه بهترین دوربین مداربسته AHD و معتبر ترین شرکتی که این دوربین های مداربسته را ارائه می دهد بپردازیم پس با ما همراه باشید.

 تکنولوژی WDR چیست ؟

WDR مخفف (Wide Dynamic Range) به معنی محدوده دینامیک وسیع می باشد که همانطور که اشاره شد بصورت سخت افزاری در دوربین های مداربسته بکار گرفته شده و بدین صورت است که با قرار دادن دو سیستم پردازش تصویر قوی  دوربین مداربسته به بررسی قسمت های تاریک و روشن تصویر می پردازد و بعد از تجزیه و تحلیل آنها سپس تصاویر را باهم ترکیب کرده ویک تصویری به کاربر ارائه میدهد که دارای میزان سطح نوری یکنواخت بهمراه کیفیت خوب می باشد.

روش کار بدین صورت است که شاتر دوربین مداربسته از محیطی کمه دارای اختلاف نوری زیاد است در 2 مرحله تصویر برداری می کند که در مرحله اول با سرعت بمنظور بررسی جزئیات قسمت روشن این کار را انجام می دهد و در مرحله دوم با سرعت پایین تر بمنظور بررسی قسمت کم نور تصویر کار تصویر برداری را انجام میدهد. سپس دوسیستم پردازش تصویر یکی به آنالیز قسمت پرنور و دیگری به بررسی قسمت کم نور می پردازد و در آخر تصویری به کاربر تحویل می دهد که دارای سطح نوری یکنواخت و با کیفیت خوب می باشد.

یعد از اینکه مشخص شد تکنولوژی WDR چه کاری را انجام میدهد ، حالا مشتری این دغدغه را دارد که از این همه دوربین مداربسته  و فروشگاه های عرضه کننده این دوربین WDR را ازکدام محل معتبر تهیه کند که علاوه بر کیفیت بالا ، دارای قیمت مناسب و خدمات معتبر باشد ؟

در پاسخ ما به شما شرکت الکامپ را معرفی می کنیم که دارای 17 سال سابقه درخشان در امر واردات ، مشاوره ، فروش دوربین مدار بسته می باشد که تا به امروز 4000 پروژه موفق انجام داده است که بخشی از این فعالیت های نصب در ارگانها و سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی کشور بوده است. که تا به امروز در کسب رضایت مشتری بمنظور ارائه دوربین با کیفیت و ارائه خدمات معتبر به مشتری نسبت به سایر رقباء پیشتاز بوده است.

برای همین مورد مدیر عامل شرکت الکامپ همواره به کاربران خود پیشنهاد می کند که دوربین های مداربسته خود را از مراکزی خریداری کنید که دارای سابقه درخشان، رزومه کاری مناسب و یا حداقل مجوز رسمی از سوی اتحادیه دوربین های مداربسته باشند تا پس از خرید با مشکل عدم کیفیت دوربین مداربسته و ارائه خدمات مناسب از سوی محل خریداری شده نباشید.

برندهایی که شرکت الکامپ الکامپ به مشتریان خود ارائه می دهد همگی دارای کیفیت توصیر بالا بهمراه ضمانت معتبر و پشتیبانی طولانی مدت می باشند که این برندها عبارتند از :

دوربین های مداربسته برند PELCOTECH 

دوربین های مداربسته برند PELCOTECH از بهترین برندهایی است که توسط شرکت الکامپ توزیع می گردد. بدین صورت که این دوربین های مداربسته دارای کیفیت تصویر فوق العاده می باشد و این بخاطر استفاده از چیپست تصویر ساخت شرکت SONY می باشد که تا به امروز مشتریانی که از این دوربین ها برای اماکن خود استفاده کرده اند از میزان کیفیت تصویر آنها رضایت خود را اعلام کرده اند. این کیفیت بالای تصویر برداری باعث شده شرکت الکامپ در 80 درصد از پروژه هایی که تا به امروز انجام داده است از این دوربین های مداربسته برند PELCOTECH استفاده کند و پکیج هایی که از برای مشتریان با استفاده از دوربین های مداربسته این برند تدارک دیده است با نام پکیج فوق حرفه ای نامگذاری کرده است.

شرکت الکامپ همواره جلب رضایت مشتری را در اولویت اول کاری خود قرار داده و برای دوربین های مداربسته برند PELCOTECH 5 سال ضمانت بی قید و شرط در نظر گرفته که تا به امروزهیچ  شرکتی چنین ضمانت طولانی مدتی برای دوربین مداربسته در نظر نگرفته است.

 

در آخر با توجه متوجه شدیم که تکنولوژی WDR یک فناوری سخت افزاری قدرتمند است که برای تنظیم میزان اختلاف نوری زیاد در تصاویر بکار می رود و تا به امروز در بین بسیاری از قابلیت ها که برای حل مشکل اختلاف نوری تصاویر بکار رفته اند موفق تر عمل کرده که دلیل این سخت افزاری بودن این تکنولوژی می باشد . در صورتیکه سایر فناوری های مشابه بصورت نرم افزاری ارائه شده اند که در مقاله امروز متوجه شدیم این فناوری برای دوربین های مداربسته AHD که نسل جدید دوربین های مداربسته آنالوگ می باشند ارائه شده است که کاربران این نوع از دوربین های مداربسته می توانند در صورت مشکل اختلاف نوری در محیط تصویر برداریشان می توانند برای رفع این مشکل از قابلیت های تکنولوژی WDR بهره ببرند.

مشتریان گرامی در صورتیکه قصد تهیه دوربین های مداربسته بصوزت پکیج و یا تکی را دارند می توانند با شماره گیری 02188552766 بصورت تلفنی راهنمایی های لازم را از کارشناسان شرکت الکامپ دریافت کنند و یا در صورت اطلاع از وضعیت و دیگر محصولات شرکت الکامپ می توانند به نشانی وب سایت amniatcctv.com  مراجعه کرده و اطلاعات لازم را بدست آورند.