فروشگاه مردانه پیرکاردین با کالکشن های پاییز و زمستان 2020

برند پیرکاردین با اسم امپراطور دنیای مد و فشن در این زمینه خودنمایی می کند و به زیبایی هرچه تمام و ظرافت خاصی سبک های قدیمی و جدید را تلفیق میکند، همچنین به تمامی سلیقه ها و رده های سنی مختلف بهترین ها را ارائه می دهد.

این برند علاوه بر جهان در ایران نیز دارای شهرت و محبوبیت بسیاری در بین افرادی است که به لباس و زیبایی و جذاب به نظر رسیدن خود اهمیت می دهند.

پیرکاردین

افراد بسیاری وجود دارند که از محبوبیت و شهرت این برند سواستفاده می کنند و محصولات فیک را به عنوان محصولات اورجینال و اصل به مردم معرفی می کنند، به همین علت اگر می خواهید محصولات اورجینال این برند را خریداری کنید، بهتر است از نمایندگی های آن خریداری کنید.

خدمات رسانی پیرکاردین pierre cardin به سراسر کشور بدون هزینه

مشکلاتی که نمایندگی ها و مغازه های حضوری دارند این است که تمامی مردم از سراسر کشور برای خرید به آن ها دسترسی ندارند. برای رفع این مشکل، نمایندگی رسمی پیرکاردین، امیرمدوسا، فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است و به خوش لباس ها و کسانی که از محصولات خاص دنیای مد و فشن استفاده می کنند، خدمات حمل و نقل رایگان ارایه می دهد.

با این حال نمایندگی انحصاری این برند در تهران شرکت امیرمدیسا است. این شرکت را می توان از با سابقه ترین و قدیمی ترین ها حساب کرد؛ زیرا از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت بزرگترین نمایندگی در سطح ایران محسوب می شود که 5 شعبه در تهران و 40 نفر پرسنل دارد و بالاترین آمار فروش را در بین تمامی نمایندگی های این برند در کل جهان کسب کرده است.

شرکت امیرمدیسا در سال 1390 نمایندگی رسمی و قانونی پیرکاردین در فرانسه را توانست اخذ کند.

پیرکاردین

معرفی فروشگاه اینترنتی نمایندگی رسمی پیرکاردین pierre cardin 

فروشگاه اینترنتی امیرمدوسا برای بانوان و آقایان محصولات متنوعی را ارائه میکند که رضایت تمامی سلیقه ها را جلب می کند.

برای بانوان محصولاتی چون: انواع روسری های خاص و انواع مانتو و شلوار های بی نظیر و برای آقایان پیراهن، تیشرت، کت و شلوار، پلویر، کت و شلوار تک، کفش و پالتو و پلیور را دارد.

در این فروشگاه اکسسوری هایی فوق العاده ای را نیز می توان یافت. مانند: کروات، کمربند، ست دکمه سردست و جوراب.

این شرکت یکی از 23 شرکت دارای گواهی فعالیت نمایندگی شرکت خارجی در ایران از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

این شرکت علاوه بر تجربه درخشانی که در این زمینه دارد، با استفاده از دانش خود در زمینه جلب رضایت مشتریان بسیار موفق عمل کرده است.

معرفی نمایندگی های فروشگاه اینترنتی پیرکاردین

شرکت امیرمدوسا سابقه فعالیت و تجربیات بسیاری را در زمینه همکاری با مراکز تجاری دارد.

  • حضور در مرکز خرید میلاد نور(شهرک غرب) از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۹۴
  • حضور در مجتمع تجاری تیراژه ارسال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵
  • حضور در مرکز خرید ارم (شهرک غرب) از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶
  • حضور در مرکز خرید ارگ تجریش با برند پیرکاردین از سال ۱۳۹۴ تاکنون
  • حضور در مجتمع تجاری الماس ارسال ۱۳۹۳ تاکنون
  • حضور در پاسداران از سال ۱۳۹۴ تاکنون
  • حضور در مرکز خرید گالریا (ولنجک) از سال ۱۳۹۶ تاکنون
  • نمایندگی انحصاری برند پیرکاردین در ایران با اخذ گواهی فعالیت نمایندگی شرکت خارجی از تاریخ ۱۸/۰۵/۱۳۹۵
  • آغاز فعالیت درزمینهٔ کسب‌ وکار اینترنتی و آماده‌سازی اپلیکیشن باشگاه مشتریان و فروش

فروشگاه امیرمدیسا با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی خریداران و ارائه بهترین ها در فروشگاه اینترنتی خود 50 درصد را تخفیف را برای دوست داران دنیای مد و فشن که همیشه سعی در داشتن بهترین استایل دارند، هدیه کرده است.

افرادی که علاقه مند به استفاده از بهترین ها و خاص ترین ها هستند و همینطور به اورجینال بودن لباس و اکسسوری های خود اهمیت می دهند، می توانند به سایت Pctehran.com مراجعه کنند و تمامی محصولات اورجینال این برند را با تخفیف ویژه و استثنایی 50 درصدی خریداری کنند و استایلی خاص را به خود هدیه دهند.