خرید خودرو دست دوم با 400 میلیون بودجه

خرید خودرو دست دوم در بازار امروز ایران یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و پرهزینه است. با توجه به نبود نظارت بر قیمت‌گذاری و پیدایش سایت‌های نامعتبر خرید و فروش خودرو، بسیاری از خریداران برای پیدا کردن خودروی مناسب سردرگم شده‌اند و نمی‌توانند متناسب با بودجه خود اقدام به خرید خودروی دلخواه کنند. از سوی دیگر افزایش هزینه‌های تعمیر خودرو و لوازم‌یدکی آن باعث شده است که خرید خودرو دست ‌دوم برای بسیاری از خریداران به یک معضل تبدیل شود. چرا که یک بی‌دقتی کوچک در خرید می‌تواند به شما ضرری چند ده میلیونی برساند.

انتخاب گزینه مناسب و خرید از بهترین کانال می تواند به شما تا حد زیادی برای کاهش ریسک خرید کمک کند. در ادامه به 5 خودروی خوش فروش در بازه قیمتی 400 میلیون اشاره کرده ایم. تا پایان با ما همراه باشید.

1- دنا پلاس توربو 4 ایربگ مدل 99- 390 میلیون تومان

دنا پلاس توربو یک خودروی ایرانی است که نسخه توربوی آن قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن متر را برای شما فراهم می‌کند. سرعت 205 کیلومتر بر ساعت و شتاب‌گیری 10 ثانیه‌ای از ویژگی‌هایی است که دنا پلاس را به یک خودروی پرقدرت و سریع تبدیل می‌کند. بسیاری از خریداران از طراحی داخلی و خارجی و مشخصات فنی این خودرو راضی هستند؛ اما از کمبود امکانات رفاهی و ایمنی آن شکایت می‌کنند. بااین‌حال بسیاری از خانواده‌های پرجمعیت دنا پلاس توربو را به‌عنوان خودروی خانوادگی خود برمی‌گزینند.

2- بسترن B50F اتوماتیک مدل 96- 405 میلیون تومان

بسترن یک سدان چینی است که با ظاهر لوکس خود احساس سواری یک خودروی گران‌قیمت را به شما می‌دهد. این خودروی امروزی و اسپرت با موتور 1.8 لیتری، قدرت 142 اسب بخار و گشتاور 172 نیوتن متر را تولید می‌کند. با بسترن B50F می‌توانید در 10.1 ثانیه به سرعت صد برسید و حداکثر سرعت 190 کیلومتر را تجربه کنید.

بسیاری از خریداران ایرانی خرید خودروی چینی را به خودروهای داخلی ترجیح می‌دهند. بسترن B50F با دارا بودن مزیت‌هایی چون ظاهر اسپرت، کابین شیک و جادار، امکانات رفاهی فراوان و مشخصات فنی مناسب از خودروهای پرطرفدار چینی است. اما متاسفانه تضمینی برای ایمنی این خودرو وجود نداشته و ممکن است تامین قطعات و تعمیر خودرو کمی شما را اذیت کند.

3- رنو ساندرو اتوماتیک مدل 98- 400 میلیون تومان

رنو ساندرو یک هاچ‌بک خانوادگی جادار و جمع‌وجور است که یک موتور 1.6 لیتری، قدرت و گشتاور 105 اسب بخاری و 140 نیوتن متری را برای آن تولید می‌کند. این خودرو در 11.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 رسیده و مصرف سوخت 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر آن را به یک هاچبک اقتصادی تبدیل می‌کند. نقطه قوت رنو ساندرو کسب 3 ستاره ایمنی در تست‌های اروپایی و تجهیزات کمک راننده و رفاهی بسیار بیشتر نسبت به خودروهای داخلی است. اما کمبود امکانات رفاهی نسبت به هاچ‌بک فرانسوی رقیب یعنی پژو 207، مشکل در تامین قطعات، قیمت بالا و مشخصات فنی معمولی خریداران کمتری را راضی به خرید خودروی رنو ساندرو می‌کند.

4- چانگان CS35 سایپا اتوماتیک مدل 97- 410 میلیون تومان

چانگان CS35 به‌عنوان اولین کراس‌اوور سایپا فروش خوبی را تجربه کرد. این خودروی مونتاژی در دل کاپوت خود از یک پیشرانه 1.6 لیتری قدرت 113 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن متر را دریافت می‌کند. شتاب صفر تا صد 15 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت نیز سبب شده است که خرید خودروی چانگان CS35 برای طرفداران سرعت چندان خوشایند نباشد. طراحی جذاب، هماهنگی پیشرانه و گیربکس، سیستم تعلیق باکیفیت از مزیت‌های آن است. اما فضای کم برای سرنشینان عقب، خدمات پس از فروش ضعیف و مشخصات فنی نامناسب از دلایلی است که باعث می‌شود خرید خودروی چانگان CS35 چندان به‌صرفه نباشد.

5- پژو 207 اتوماتیک 99- 400 میلیون تومان

پژو 207 اتوماتیک دارای پشتوانه‌ای قوی در میان خریداران ایرانی است. این خودرو که از نوادگان پژو 206 محبوب است، دارای موتوری 1.6 لیتری با توانایی تولید قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متری است. شتاب‌گیری 12.6 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت از دیگر مشخصات فنی این خودرو است. خریداران ایرانی امکانات رفاهی مناسب، طراحی زیبا، بازار دست‌دوم مناسب و خدمات پس از فروش خوب را از مزیت‌های پژو 207 می‌دانند. در مقابل فضای بسیار کم سرنشینان عقب، مشخصات فنی معمولی، استهلاک بالا و عملکرد نامناسب در جاده از ویژگی‌های منفی آن است.

2

 

با خرید خودرو سفارشی، بهترین تجربه خرید در هر کدام از این خودرو ها را برای خود ثبت کنید.

همراه مکانیک با داشتن 12627 تجربه خرید خودرو موفق، با ارائه به‌روز‌ترین روش خرید خودرو در جهان در تلاش است تا افراد خودروهای کارشناسی‌شده و با قیمت منصفانه خریداری کنند تا جلوی سواستفاده سودجویان تا جای ممکن گرفته شود.

معمولا افراد برای رسیدن به خودروی دلخواهشان، باید حداقل از 3 خودرو بازدید کنند تا بتوانند یکی از آن‌ها را برای خرید انتخاب کنند. حال فرض کنید بخواهید هر سه این خودروها را کارشناسی کنید، چه هزینه زیادی به شما تحمیل می‌شود؟!

با استفاده از طرح « خرید خودرو سفارشی همراه مکانیک » تمام فرآیند خرید خودرو شما توسط یک مشاور باتجربه انجام می‌شود و علاوه بر خرید خودرو کارشناسی شده، ضمانت پرداخت خسارت نیز به شما تقدیم می‌شود. ضمنا در این طرح تنها هزینه خدمات خودروی خریداری شده خود را پرداخت می‌کنید. همانطور که در تصویر پایین می‌بینید، آقای زرینی توانستند فقط با انجام 2 بازدید، یک سراتو سایپا آپشنال کارشناسی شده را در 3 روز آن هم با ضمانت‌نامه خریداری کنند. ایشان هیچ زمانی را صرف گشتن دنبال خودروی مورد نظر خود نکرده و همه کارها را به مشاورشان یعنی آقای رازدان سپردند. میزان رضایت ایشان نیز طبق نظرسنجی پس از انجام خرید خودرو از خود ایشان پرسیده شده است.

3

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این طرح کسب کنید، همین الان وارد سایت همراه مکانیک به آدرس hamrah-mechanic.com شوید و درخواست خود را ثبت کنید تا مشاور همراه مکانیک با شما تماس بگیرد و توضیحات تکمیلی را خدمت شما ارائه کند.