تکذیبیه شرکت پرس لاین درباره یک خبر

مجموعه تبلیغاتی ویرلن رپورتاز آگهی را در پایگاه خبری افکارنیوز مبنی بر نظر سنجی درباره آینده بورس سفارش داده و در این پایگاه خبری منتشر شد که شرکت پرس لاین این نظرسنجی را تکذیب کرد.

گفتنی است متن رپورتاژ آگهی توسط آن شرکت تبلیغاتی تهیه شده بود و در بخش بازرگانی پایگاه خبری افکار نیوز منتشر شد.

متن تکذیبیه شرکت پرس لاین به شرح ذیل می باشد.

احتراما به استحضار می‌رساند پیرو انتشار خبری در وب‌سایت رسانه خبری افکارنیوز مبنی بر اینکه پُرس‌لاین، نظرسنجی در خصوص پیش‌بینی آینده بورس ترتیب داده است، به اطلاع می‌رساند چنین خبری از اساس کذب است و هیچ‌گونه ارتباطی با پُرس‌لاین ندارد. خواهشمند است جهت تنویر موضوع جوابیه این شرکت در وب‌سایت منتشر شود. پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزاریم.

پیرو انتشار خبری مبنی بر اینکه پُرس‌لاین، نظرسنجی در خصوص پیش‌بینی آینده بورس ترتیب داده است، به اطلاع می‌رساند چنین خبری از اساس کذب است و هیچ‌گونه ارتباطی با پُرس‌لاین ندارد. جهت تنویر موضوع، پُرس‌لاین تنها یک نرم‌افزار فرم‌ساز و پرسشنامه آنلاین است که طبق قوانین جاری در کشور فعالیت می‌کند، مسئولیت محتوای تولید شده با کاربران است و مشابه کلیه سرویس‌های تولید محتوایی توسط کاربر، براساس مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای، محتوای مجرمانه را مسدود می‌کند.

خبر منتشر شده نه تنها ناشی از محتوای نظرسنجی ساخته‌شده با پُرس‌لاین توسط کاربران نبوده است، بلکه در محتوای غیر حرفه‌ای آن، شتابزدگی ناشی از تسریع در پیشبرد این پروژه تخریب و دروغگویی و انتساب آن دروغ‌ها به پُرس‌لاین به وضوح دیده می‌شود. خوشحال هستیم که اعتماد کاربران به ما به عنوان یک نرم‌افزار زیرساختی بدان حد رسیده است که بدخواهان رشد و پیشرفت تلاش‌های متخصصان داخل کشور را به انجام چنین پروژه‌های ناشیانه‌ای وادار کرده است.