۲۰۰ کیلومتر از معابر روستایی استان بوشهر اسفالت شد

حمید حیدری‌بریدی با بیان اینکه صدور سند واحدهای مسکونی در روستاها سال قبل مورد توجه قرار گرفت اظهار داشت: در اجرای این طرح سال قبل 3 هزار سند مالکیت در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت صادر شد و امسال این مهم در دستور کار قرار دارد.

وی از واگذاری وام ساخت مسکن در روستاهای استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: در اجرای پرداخت تسهیلات برای ساخت مسکن در روستاهای استان بوشهر طرح واگذاری وام به 2 هزار و 500 نفر از متقاضیان ساخت مسکن اجرا که تاکنون یک‌هزار و 870 خانوار این وام را به میزان هر خانوار 15 میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

سرپرست بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به ساخت مسکن ویژه خانواده دو معلولی  بیان کرد: عملیات ساخت 90 مسکن برای خانواده دو معلولی در استان بوشهر آغازشد که برای هر خانوار ضمن پرداخت 18 میلیون تومان وام بلاعوض 15 میلیون تومان وام کم‌بهره 4 درصد پرداخت شده است.

حیدری با اشاره به ساخت مسکن ویژه قشرهای نیازمند در شهرهای استان بوشهر تصریح کرد: در اجرای این طرح 312 واحد مسکونی در 4 شهرستان دیر، کنگان، دیلم و دشتی آغاز شد که برای هر واحد مسکونی 40 میلیون تومان وام پرداخت شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت اسفالت در روستاهای استان بوشهر خاطرنشان کرد: سال قبل 18 هزار تن قیر رایگان در اختیار بنیاد مسکن استان بوشهر قرار گرفت که در اجرای این طرح 200 کیلومتر از معابر 201 روستا اسفالت  شد.