پرداخت 3 میلیارد و 153 هزار وام به 212 نفر در سال 94

علی حیدری مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)  شهرستان تنگستان گفت: به مناسبت هفته زن و گرامی داشت روز مادر جهت تکریم زنان سرپرست خانواده دیروز با حضور احمد لطفی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر و هئیت همراه و مسئولین شهرستان در شهر اباد از منزل یکی از مادران نمونه که از وامهای اشتغالزایی امداد بهرهمند شده بود مورد تکریم قرار گرفت.

وی اظهار داشت: اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) محور اصلی فعالیت در جهت توانمند سازی مددجویان قرار داده است و با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی و خود کفایی جامعه هدف خود به خود کفایی برساند.

حیدری بیان داشت: مدد جویی که مورد بازدید قرار گرفت از تسهیلات اشتغالزایی امداد به مبلغ 356000000 ریال در قالب وام سوپر مارکت دریافت و استفاده نموده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنگستان گفت: در سال 94 امداد شهرستان تنگستان با پرداخت مبلغ 31530000000 ریال به تعداد 212 نفر وام اشتغالزایی پرداخت نموده و رتبه برتر امدادهای استان قرار گرفت.

علی حیدری مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)  شهرستان تنگستان در پایان افزود: از همراهی و مساعدت مدیر کل و هئیت همراه و مسئولین شهرستان که با این نهاد مقدس همکاری لازم بهعمل آوردند نهایت تشکر و قدردانی داریم.