پلیس قلابی در بوشهر دستگیر شد

سرهنگ ابراهیم عرب زاده ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های  پلیسی۱۱۰ مبنی بر اخاذی تحت عنوان مامور پلیس به‌وسیله راننده یک دستگاه خودرو پراید پلیس امنیت عمومی شهرستان بوشهر با اجرای طرحی ویژه خودرو موصوف را در خیابان ساحلی شهر بوشهر در حین اخاذی از یک زن و مرد شناسایی، توقیف و راننده آن را دستگیر کرد.

وی افزود: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به سرقت و اخاذی از وی یک قبضه اسلحه کلت کمری بدلی که برای ترساندن طعمه های خود از آن استفاده می کرد و مقادیری وجه نقد سرقتی از وی کشف شد.

سرهنگ عرب زاده همچنین از دستگیری زن سارق سابقه داری خبر داد که در محله شنبدی بوشهر اقدام به سرقت ام پی تری، میکروفون و دوعدد صندوق نذورات اماکن متبرکه کرده بود خبر داد و بیان کرد: همدست این زن سارق مردی به هویت «م» بود که وی نیز دستگیر و همه اموال مسروقه از منزلش کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر اضافه کرد: با دستگیری سارقی به هویت «ع، ز» بوسیله گشت کلانتری ۱۱ بوشهر این متهم به شش فقره سرقت قطعات خودرو و سه فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرده که در بازرسی از مخفیگاه وی بخشی از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

به گفته سرهنگ عرب زاده، گشت انتظامی کلانتری ۱۴ تنگک نیز سارقی به هویت «ت، ه» را دستگیر که تا کنون به ۲۰ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرده است.